Virtuaalilompakko (neteller, aktia wallet,...)

tuomasja

Moikka!
Jollain tarkempaa tietoa mitä eroa näillä (voi lisätä jos joku iso tekijä jäi pois laskuista) virtuaalilompakkoja, mobiililompakkoja tai-miksi-niitä-nyt-halutaan kutsua on käytännössä?

Itse kaipaisin ainakin vaihdettavia luottokorttinumeroita nettiostoksiin , kuten aktia walletissa, toisaalta Prepaid tms. semiluottokortti plussaa, kuten käsittääkseni Neteller mahdollistaa. Plussaa toki mobiiliapsi.
~T

2

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BankFeed0

"Jollain tarkempaa tietoa mitä eroa näillä (voi lisätä jos joku iso tekijä jäi pois laskuista) virtuaalilompakkoja, mobiililompakkoja tai-miksi-niitä-nyt-halutaan kutsua on käytännössä?
      Itse kaipaisin ainakin vaihdettavia luottokorttinumeroita nettiostoksiin , kuten aktia walletissa, toisaalta Prepaid tms. semiluottokortti plussaa, kuten käsittääkseni Neteller mahdollistaa. Plussaa toki mobiiliapsi."

Merkittävimmät erot on että Aktia Wallet jos käytät virtuaalikortteja, palvelu maksaa 1€/kk mutta sisältää tarpeelisen määrän kortteja, määrärajoitusta ei ole. Neteller jos otat virtuaalikortin, ensimmäinen on ilmainen mutta uudet kortit erikseen maksaa.

Aktia Wallet palvelusta ilmaista on hankinnan jälkeen MC PayPass sticker lähimaksu, suunittelevat
      suoraan puhelimen NFC:tä hyödyntävää HCE toteutusta, Elisa PayPass SIM on lopetettu.
      Aktia Wallet sisältää palvelun oman tilisiirtosysteemin, suunittelevat Automatia Siirto palveluun liittymistä myös.

Kumpaakin voi ladata helposti, tilisiirolla sekä verkkopankkimaksuin.
      Neteller tarjoaa fyysisen Chip&PIN kortin, Aktia Wallet ei.
      Aktia Wallet tukee ainakin MasterCard AVS palvelua jota ulkomaiset verkkokaupat käyttää,
      osoitevarmennus palvelu.

Kumpaankin löytyy mobiliapps tilin hallintaan.

• tuomasja

Kiitokset vastauksesta.
      Eri foorumien ja kirjoituksien perusteella, mitä netistä löysin, netellerllä lienee hieman rajoituksia, jos yrittää tehdä rahasiirtoa paikasta, jota ei tunnisteta maaksi, jonka on asettanut asetuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16