Moikka!
Jollain tarkempaa tietoa mitä eroa näillä (voi lisätä jos joku iso tekijä jäi pois laskuista) virtuaalilompakkoja, mobiililompakkoja tai-miksi-niitä-nyt-halutaan kutsua on käytännössä?
Itse kaipaisin ainakin vaihdettavia luottokorttinumeroita nettiostoksiin , kuten aktia walletissa, toisaalta Prepaid tms. semiluottokortti plussaa, kuten käsittääkseni Neteller mahdollistaa. Plussaa toki mobiiliapsi.
~T
Virtuaalilompakko (neteller, aktia wallet,...)
2
346
Vastaukset
- BankFeed0
"Jollain tarkempaa tietoa mitä eroa näillä (voi lisätä jos joku iso tekijä jäi pois laskuista) virtuaalilompakkoja, mobiililompakkoja tai-miksi-niitä-nyt-halutaan kutsua on käytännössä?
Itse kaipaisin ainakin vaihdettavia luottokorttinumeroita nettiostoksiin , kuten aktia walletissa, toisaalta Prepaid tms. semiluottokortti plussaa, kuten käsittääkseni Neteller mahdollistaa. Plussaa toki mobiiliapsi."
Merkittävimmät erot on että Aktia Wallet jos käytät virtuaalikortteja, palvelu maksaa 1€/kk mutta sisältää tarpeelisen määrän kortteja, määrärajoitusta ei ole. Neteller jos otat virtuaalikortin, ensimmäinen on ilmainen mutta uudet kortit erikseen maksaa.
Aktia Wallet palvelusta ilmaista on hankinnan jälkeen MC PayPass sticker lähimaksu, suunittelevat
suoraan puhelimen NFC:tä hyödyntävää HCE toteutusta, Elisa PayPass SIM on lopetettu.
Aktia Wallet sisältää palvelun oman tilisiirtosysteemin, suunittelevat Automatia Siirto palveluun liittymistä myös.
Kumpaakin voi ladata helposti, tilisiirolla sekä verkkopankkimaksuin.
Neteller tarjoaa fyysisen Chip&PIN kortin, Aktia Wallet ei.
Aktia Wallet tukee ainakin MasterCard AVS palvelua jota ulkomaiset verkkokaupat käyttää,
osoitevarmennus palvelu.
Kumpaankin löytyy mobiliapps tilin hallintaan. - tuomasja
Kiitokset vastauksesta.
Eri foorumien ja kirjoituksien perusteella, mitä netistä löysin, netellerllä lienee hieman rajoituksia, jos yrittää tehdä rahasiirtoa paikasta, jota ei tunnisteta maaksi, jonka on asettanut asetuksissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106