Moro, mulla on noin kaksi-vuotias sateenkaariboa, joka on hyväkuntonen, syö hyvin, ei nirsoile, luo nahat hyvin, terve kun pukki yms. Mietin että sain isältäni pakkaseen paljon täysin maustamattomia porsaanfileitä, mutta mulla ei olis itse sille kaikelle käyttöä, että voisko tolle boalle syöttää ns. "herkutteluna" sitä lihaa? En viitsis roskiinkaan heittää että onko aivan hölmö ajatus silloin tällöin antaa sitä lihaa? En usko että luikeron vatsa menis kovin sekaisin koska syö aina eri ruokia (lintua, jänistä, rottaa, marsua)
Boan ruokinta muulla lihalla
2
484
Vastaukset
- helvetinhuonoidis
Jollet tiedä sitä, ettei käärmeelle anneta mitään pihvilihoja, niin pitäisiköhän sitä käärmettä olla ollenkaan? Vakuuttavampaa olisi myös kysellä ja etsiä tietoa herppi.netissä.
Sitä et sinä tiedä, miten käärmeen vatsa reagoisi lihamönttiin vain sen perusteella, että se syö eri saaliseläimiä. Nehän se syö KOKONAISENA vai mitä? Kokonaisena syöminen on käärmeen hyvinvoinnille ja ruoansulatukselle olennainen asia, siihenhän se on kehittynyt. - kauempaakatsellen
Täällä missä asun, niin kerrostalon avoimesta ikkunasta on kuulunut joskus kovin käärmemäistä musiikkia, kuin olisi monimetrisiä pythoneita siellä. Mutten itse tiedä käärmeistä. Nyt tänä iltana ulkoa kuului huilun ääntä, kuin joku olsii soittanut käärmeille ja käärmeet pitäneet, mutta tavallista huiluahan ei voi käärme soittaa kuin perusäänen vain. Mutta panhuilussa tarvitsee vain osata puhaltaa kuhunkin putkeen, eli sitä voisi iso käärme soittaa. noitarumpu.fi myy kai ihan hyviä panhuiluja parillakympillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967