Boan ruokinta muulla lihalla

Brazilianrainbowboa

Moro, mulla on noin kaksi-vuotias sateenkaariboa, joka on hyväkuntonen, syö hyvin, ei nirsoile, luo nahat hyvin, terve kun pukki yms. Mietin että sain isältäni pakkaseen paljon täysin maustamattomia porsaanfileitä, mutta mulla ei olis itse sille kaikelle käyttöä, että voisko tolle boalle syöttää ns. "herkutteluna" sitä lihaa? En viitsis roskiinkaan heittää että onko aivan hölmö ajatus silloin tällöin antaa sitä lihaa? En usko että luikeron vatsa menis kovin sekaisin koska syö aina eri ruokia (lintua, jänistä, rottaa, marsua)

2

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetinhuonoidis

Jollet tiedä sitä, ettei käärmeelle anneta mitään pihvilihoja, niin pitäisiköhän sitä käärmettä olla ollenkaan? Vakuuttavampaa olisi myös kysellä ja etsiä tietoa herppi.netissä.

Sitä et sinä tiedä, miten käärmeen vatsa reagoisi lihamönttiin vain sen perusteella, että se syö eri saaliseläimiä. Nehän se syö KOKONAISENA vai mitä? Kokonaisena syöminen on käärmeen hyvinvoinnille ja ruoansulatukselle olennainen asia, siihenhän se on kehittynyt.

• kauempaakatsellen

Täällä missä asun, niin kerrostalon avoimesta ikkunasta on kuulunut joskus kovin käärmemäistä musiikkia, kuin olisi monimetrisiä pythoneita siellä. Mutten itse tiedä käärmeistä. Nyt tänä iltana ulkoa kuului huilun ääntä, kuin joku olsii soittanut käärmeille ja käärmeet pitäneet, mutta tavallista huiluahan ei voi käärme soittaa kuin perusäänen vain. Mutta panhuilussa tarvitsee vain osata puhaltaa kuhunkin putkeen, eli sitä voisi iso käärme soittaa. noitarumpu.fi myy kai ihan hyviä panhuiluja parillakympillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2435
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82