Äsken vielä näkyi viesti jossa joku purkautui vanhan leikkauksen jälkitilasta. Ylläpito poisti viestin sen vuoksi että siinä haukuttiin nimeltä erästä jo edesmennyttä lääkäriä. Ehkäpä kirjoittaja vielä käväisee täällä ja odottaa kommentteja, joten tässä vastaus ongelmiin (kirjoittaja tunnistanee tapauksensa).
Suuriakin alapään korjauksia voidaan tehdä, asia ei ole korjaamaton. Töölön sairaalassa on useampikin pätevä plastiikkakirurgi jotka rakentavat naisen alapään "tyhjästäkin" (transsukupuolisten korjausleikkaukset), joten kannattaa pyytää omalta gynekologilta lähete sinne.
Mitä gynekologisi on sanonut alapäästäsi - oletko edes kysynyt? Hyvin monella naisella on luonnollisestikin niin ahdas synnytyskanava ettei alatiesynnytys ole mahdollista ja silloin turvaudutaan keisarinleikkaukseen. Siispä lasten saanti ei ole mitenkään mahdotonta.
Vastaus poistettuun viestiin.
iuhjvfgtxcfgdx
3
198
Vastaukset
- sellastatotuutta
Huomasit varmasti, että korjausleikkauksissa on omat ongelmansa, joten en niihin lähde. Kuitenkaan en jaksaisi enää teinityttöjen selkeää vittuilua uimahallissa alapäästäni. semmoista kuten sanoin haluaisin nyt korvauksia tästä hoitovirheestä.
- Aikarajoja_on
Korvausta hoitovirheestä on haettava pääsääntöisesti kolmessa vuodessa. Erityisistä syistä kuitenkin viimeistään 10 vuoden aikana, jonka jälkeen korvauksen saantimahdollisuus on menetetty.
- Onkonäin2
Näkyykö esteettiset haitat esim. uimahallissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443