Lontoon poliisi luottaa edelleen Windows XP:hen

toimivaa.ei.rikota

Heillä on käytössään vielä 18 000 Windows XP -tietokonetta. Jos kerran viranomaisetkin luottavat XP:hen, niin sitten kyllä minäkin. Internet Exploer 6:n sijaan kun käyttää uusinta Firefoxia, niin tietoturvaongelmia ei pitäisi olla ja pankkiasiatkin pystyy hoitamaan.

Vaikka siellä päivitetään jo 8.1:een, niin turha hätäillä, jos kone edelleen toimii.

http://www.iltalehti.fi/digi/201706302200237736_du.shtml

"Tähän mennessä noin 14 000 konetta on onnistuttu päivittämään Windows 8.1 -versioon. Sen sijaan uusimpaan ja turvallisimpaan Windows 10 -versioon on toistaiseksi päivitetty ainoastaan 8 tietokonetta."

8

2246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t7uie4

Englantilaiset on siitä erikoisia että haluavat säilyttää ikivanhoja tapoja . Tuomareilla esim.on naurettavat peruukit .

• gpu

Jaa, en ole koskaan joutunut Britaniassa oikeuteen.

• pappipaitasillaanvielä

Enkut ovat aina olleet ainakin sata vuotta muusta maailmasta jäljessä. Näin ollen he pärjäävät mainiosti vielä ainakin 90 vuotta XP:llä.

• XP.on.OK

Jos Brittipoliisien XP- koneet ei ole kiinni netissä, niin voihan niitä käyttää vaikka maailman tappiin saakka. Koneethan saattaa olla pelkästään tekstinkäsittelyä varten, joilla näpytellään loppuraportteja rikoksista.

Tietoturvauhka on suuremppi kympillä, joka on pakko liittää nettiin, jos haluaa päivityksiä koneelle.

• digi-info

No sikäläisestä poliisista en tiedä, mutta niiden "omakanta" hakkeroitiin ja vietiin lähes 90% kansalaisten terveystiedoista. Aika näyttää millon se tapahtuu meillä, jos ei muuten niin "tutkimuskäyttöön" myynnin yhteydessä ne lähtee mailmalle ainakin.

Lontoon poliisi siirtyy hiljattaisen tiedon mukaan windows 10:een piakkoin.

• Anonyymi

Kääritäänkö sielä yhä kalaperunat paskaisiin sanomalehtiin

• Anonyymi

Brittien fisupotut kääräistään käytettyyn vessapaperiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Brittien fisupotut kääräistään käytettyyn vessapaperiin.

Iphone5, lontoon sanomien väliin, kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2427
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1412
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe