Panettaa kovin

Aviomiesxx

Vaimoni kanssa oli pikkusen riidanpoikasta ja 5 vuorokautta on kulunut hiljaiseloa. Nyt naitattaa ihan hirveästi.Minulla on kaikipuolin hyvä vaimo, mutta tahtoisin naida useammin. Ainakin joka toinen päivä'.
Mitä teen, runkkaanko salaa yöpuvun housulle? Paineet kovat ja naiminen ja paineiden purkaminen on elämän eliksiiriä, joskin itsetyydytys masentaa jälkeenpäin.

15

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aviomiesxx

      Onko kellään samoja kokemuksia ? Kertokaa jos on. Miten itsetyydytys vaikuttaa elämään ?
      Vaimo on miehelle tarpeellinen.

      • mini-muna

        Moi, kaikki vastaukset näköjään vieneet jutun ihan pois aiheesta... Tuo tuntemasi tunne on toki itselläkin, joksus koen syyllisyyttä itsetyydytyksestä, vaikka jo melkein 60 v. Joskus tekee mieli yön hiljaisina tunteina laskea vaikka pyjaman housuun... Jatkan mielelläni juttua kahden kesken, koska tuntuu, että meillä vähän samanlaiset ongelmat.


    • Bimies_jos_vaikka

      Moikka oletko ajatellut miesseuraa jos ja kun nykyään sen tyyppinen seuranhaku on yleistynyt myös mm. ns. "hetero-piireissä" mitä ne sitten ovatkin.

      Itse olen sinkku mutta suhde aikuisen ns. varttuneemman miehen kanssa kiinnostaa. Haluaisin kestävän reilun ja luotettavan kontaktin jonka uskon siinäkin tilanteessa olevan mahdollinen kun toinen on ns. suhteessa naiseen!

      Oletko katsellut tai kokeillut suomi24/ Treffit palstaa jossa myös aidommin ja tosimielellä voi hakea kaveria.
      Itse olen ns. "miesten puolella", ja haen isokokoista varttuneempaa myös nim. "mieskaveria", jos mahdollista! Palsta on myös maksuton jos ei extra-palveluja haluaa valita.
      Mutta onnistuu viestin vaihto myös kahdestaan ja muuten jos niin haluaa..

      Tuletko sinne jos koet asian kiinnostavan, uskon löydät myös minut. :)
      Jutellaan lisää...

    • Bi-utelias-ukm

      Hei bimies_jos_vaikka !!

      Missäpäin vaikutat? Ikä ja koko? Siis ihan koko miehen koko...
      Olen reilu nelikymppinen ukkomies, joka haluaisi löytää yhden luotettavan ja terveen kaverin, jonka kanssa kokeilla miestenvälisiä juttuja. Jos homma molempia miellyttäis niin vakijuttu ois haussa, ei tosin voi tietää kun ei vielä oo kokemusta...
      Koen olevani vahvasti ns. Top. Suuseksi ja runkut kyllä vois mennä molemminpäin...

    • Mukava olis löytää kans vanhempi ukkomies vakituiseksi jonka paineita saisi helpotella. Myös nettiseksi tai kirjoitteluseura olis mukavaa.

      • Täällä ois sellanen, mistä päin oot?


      • BoxerMan kirjoitti:

        Täällä ois sellanen, mistä päin oot?

        Jyväskylästä olen


      • On siis tota etäisyyttä...


      • BoxerMan kirjoitti:

        On siis tota etäisyyttä...

        Niinpä tietty :( harmi juttu


      • Harmi :(


    • puuhapeter

      Itte kysyy ja itte vastaa hahhaaaa

    • Av.-------

      Kysymys minimunalle: Minkä kokoiella munalla sinä runkkailet yöpuvun housulle?

      • mini-muna

        Voi olla jopa 12 cm, jos oikein lujasti jöpöttää :)


      • partakolli

        Tuo olisi oivan kokoinen tulla mun pitkään tuppeen, saisit nussia puolella kalulla, jos oot niitä miehiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe