Potenssilääkkeiden hinta Hua Hinissä

VanhatkinTykkääSeksistä

Nyt on rahaa säästetty jotta ensimmäinen 27 vuorokautta perillä omatoimimatka Hua Hiniin edessä elokuussa, kerran käynyt siellä valmismatkalla. Asia on sillai että en kehtaa mennä omaan pikkupaikkakuntani terveyskeskukseen pyytämään reseptiä mutta Thaimaassa niitä kuulemma saa ilman reseptiä paikallisista apteekeista. Kysyisin mitä ne maksaa.
Pottuilijat ja ikärasismiin taipuvaiset älkää vastatko. riittääkö 2500€ käyttörahaa hotelli ja lennot on maksettu.

19

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaijaVex

      Maija poika se kirjoittelee myös mökiltään saunasta myöhästyttyään lentsikasta.

    • PidäHauskaaAloittaja

      Pitääkö jokaiseen ketjuun tämän Maija kompleksia kärsivän puuttua. Kaveri taitaa tarvita muuta lääkitystä kuin potenssilääkettä.
      1500€ ylöspäin on potenssilääkkeiden hinta koko Thaimaassa.

      • MaijaVex

        Maija on ainoa Suomalainen Hua Hin ja Numba fobiaa sairastava, eikä kenelläkään ole Maija kompleksia muulla kuin Maijalla itsellään.

        Kukaan muu ei ole niin idiootti kuin Tuusulalainen 3 lapsen isä, eli Maija joka samaan aikaan pitäisi olla lennollaan Patilaan, mutta provoilee mökiltään saunoen ja grillaillen.


      • nyttosiasiaa
        MaijaVex kirjoitti:

        Maija on ainoa Suomalainen Hua Hin ja Numba fobiaa sairastava, eikä kenelläkään ole Maija kompleksia muulla kuin Maijalla itsellään.

        Kukaan muu ei ole niin idiootti kuin Tuusulalainen 3 lapsen isä, eli Maija joka samaan aikaan pitäisi olla lennollaan Patilaan, mutta provoilee mökiltään saunoen ja grillaillen.

        Harvinaisen hullu olet.


      • MaijaVex
        nyttosiasiaa kirjoitti:

        Harvinaisen hullu olet.

        Hullu voin toki olla mutta kaikkien tietämää todistettua totta kirjoitan.

        Sinä voit toki järkevänä täyspäisenä jatkaa kuten jo tänä päivänä olet tehnyt, eli aloittaa harvinaisen järkeviä Hua-aloituksiasi MAIJA.


      • MaijaMaijaMaijaEnOle
        MaijaVex kirjoitti:

        Hullu voin toki olla mutta kaikkien tietämää todistettua totta kirjoitan.

        Sinä voit toki järkevänä täyspäisenä jatkaa kuten jo tänä päivänä olet tehnyt, eli aloittaa harvinaisen järkeviä Hua-aloituksiasi MAIJA.

        Todistettua tottako? Aijaa kuvia todisteeksi Phuketin mökistä harrikasta ja Chiang Maista odotellaan. Olet todistanut vain ja ainoastaan kusipäisyytesi senkin hyvin usein joka päivä.
        Todista hulluutesi Maija kompleksilla. Se on ainoa mitä kykenet todistamaan.
        Taisi Maija olla oikeassa kun noin paljon vituttaa. Kuukauden olet hokenut maijasta. Se on TODELLA SAIRASTA.


      • nyttosiasiaa
        MaijaVex kirjoitti:

        Hullu voin toki olla mutta kaikkien tietämää todistettua totta kirjoitan.

        Sinä voit toki järkevänä täyspäisenä jatkaa kuten jo tänä päivänä olet tehnyt, eli aloittaa harvinaisen järkeviä Hua-aloituksiasi MAIJA.

        Meitä on lukuisa joukko muitakin, kuin fobiasi Maija, jotka pidämme sinua hulluna.


      • MaijaVex
        MaijaMaijaMaijaEnOle kirjoitti:

        Todistettua tottako? Aijaa kuvia todisteeksi Phuketin mökistä harrikasta ja Chiang Maista odotellaan. Olet todistanut vain ja ainoastaan kusipäisyytesi senkin hyvin usein joka päivä.
        Todista hulluutesi Maija kompleksilla. Se on ainoa mitä kykenet todistamaan.
        Taisi Maija olla oikeassa kun noin paljon vituttaa. Kuukauden olet hokenut maijasta. Se on TODELLA SAIRASTA.

        Todistan kun tiedän kenelle todistan, en todista yhtään mitään tuhannen nimimerkin Lerpattelijalle.

        Sinä katsot kaikkien muiden paitsi itsesi olevan palstan pilaaja, todista nyt edes se aloittamalla arvosi ja asemasi edellyttämä käytösmalli kirjoituksissasi.
        Niin kauan kuin huorittelet, hulluttelet, ym. jonka tekstistäsi voi lukea, et ole henkilö jolle minä tai kukaan muukaan yhtään mitään todistaa.

        Sinun passisivujen valokuvat osittavat vain ja ainoastaan sen, että voi idioottikin matkustella runsaasti, ei mitään muuta.


      • VanhatkinTykkääSeksistä

        Kiitos vastaajalle Pidä hauskaa aloittaja. Ainoa joka on thaimaassa käynyt näemmä.


      • MaijaTotuustarkkailija
        VanhatkinTykkääSeksistä kirjoitti:

        Kiitos vastaajalle Pidä hauskaa aloittaja. Ainoa joka on thaimaassa käynyt näemmä.

        Olen minäkin käynyt ja todistan sen tosiasiallisen kaikkien tietämän totuuden liittämällä oheen passisivujen valokuvat, joihin olen myös henkilöllisyyteni osoitukseksi kirjoittanut etunimeni.

        http://aijaa.com/iDhCyI

        http://aijaa.com/EiGAsU


    • MaijaMaijaMaijaEnOle

      Sekopää. En ole postannut passini leimoja palstalle. Taas todiste että näet maijoja jokaisessa joka typeryyttäsi arvostelee, sairas olet.

    • MaijaMaijaMaijaEnOle

      Ainoa jolla on Maija kompleksi olet sinä.
      Tarvitset apua sairauteesi.
      Jahtisi ym kuvia odottaa moni muukin joita naurattaa sun lapsellinen käytöksesi riidanhaastaja.

      • MaijaVex

        Jatkan riitaani tasan niin kauan kuin sinä huorittelet, joten moni muukin saa sitten nauraa tosi kauan.

        Mitä mieltä olet noista passivalokuvista ??????? kun taas siirryit tapasi mukaan uuteen kappaleeseen uudella aivopierullasi ?


    • Nilkku1

      En kyllä tiedä mutta mitäköhän hammasraudat tai oikomishoito noin yleensä maksaa noilla kulmilla ? Varmaan ihan sikakallista.Harvalla varaa vaikka olisi todellista tarvettakin.

    • Numba60i

      On kyllä tyhmää henkilökuntaa apteekissa. Sanoin englanniksi ensin että "muna kaput" mutta myyjä vaan pyöritteli silmiään. Sitten sanoin "veri lerppa nou vörk kaput" ja ei tajua akka... se reppana... Puristelin munaa housussa ja sanoin "pumpum pii". Tyrkytti mulle vaan miestenoja ja virnuili... Meni hermo ja otin sen esiin ja sanoin "juu sii veri lerppa nöy vöörk helevetti"...

      Apteekkari vinkkasi kadulta mopotaksimiehen joka ystävineen pieksi minut bambukepeillä ennenkuin edes ehdin laittaa sen takaisin housuun... reppanat... todelliset Hua Hinin mainosmiehet... Liftasin takasin Hin Lek Faihin niin naapurin penskat luuli mua salamaseepraksi... reppanat...

      • MaijaVex

        Tuntuu Maijalta loppuvan aiheet, mutta onhan tämäkin tietysti jotain.......

        AINAKIN TEHOKASTA AJANKÄYTTÖÄ PALSTAN PILAAMISEKSI.

        Eikö Indiana leffoja ois enemmänkin jutun pohjaksi tai jotain muita ....


      • MaijaDuunaa
        MaijaVex kirjoitti:

        Tuntuu Maijalta loppuvan aiheet, mutta onhan tämäkin tietysti jotain.......

        AINAKIN TEHOKASTA AJANKÄYTTÖÄ PALSTAN PILAAMISEKSI.

        Eikö Indiana leffoja ois enemmänkin jutun pohjaksi tai jotain muita ....

        Sä teit kestotilauksen.

        Meidän kirjoittelussa on se ero, että minä saan tästä reilut 4,5 tonnia kuussa kouraan, koska hupailen kanssasi toimistotyöni ohella ja siihen tulee vielä 5% firman tuloksesta vuosibonuksena päälle. Jatkan tätä niin kauan kuin jatkat sontimista Pattaya-palstalle.

        Sinä olet työtön tai sairaseläkkeellä etkä saa mitään.

        PS: Viime vuonna yhtiömme tulos oli 840 tuhatta joten bonusrahaa tuli ihan kivasti matkailuun ja muuhun kivaan.


      • MaijaVex
        MaijaDuunaa kirjoitti:

        Sä teit kestotilauksen.

        Meidän kirjoittelussa on se ero, että minä saan tästä reilut 4,5 tonnia kuussa kouraan, koska hupailen kanssasi toimistotyöni ohella ja siihen tulee vielä 5% firman tuloksesta vuosibonuksena päälle. Jatkan tätä niin kauan kuin jatkat sontimista Pattaya-palstalle.

        Sinä olet työtön tai sairaseläkkeellä etkä saa mitään.

        PS: Viime vuonna yhtiömme tulos oli 840 tuhatta joten bonusrahaa tuli ihan kivasti matkailuun ja muuhun kivaan.

        Duunaa Maija niin saat tuloja ja sitten kun et enää duunaa saat tuloja duunaamatta.

        Meillä on se ero, että sinä duunaat ja minä en duunaa.

        Hyvä että sinä saat 4,5 donaa kuussa kaikki siihen päälle, sillähän pärjää mukavasti.

        Kun minä nyt olen työtön en siis tee työtä ja koska olen TAI sairaseläkkeellä, en myöskään saa duunista tuloja koska en duunia tee.

        Tosin meillä täällä ja täälä Thaimaassa on sellainen toimintamalli, että yhtiön voi omistaa vaimo vaikka vaikka hänellä onkin myös toinen yhtiö jossa toimii ja minä enemmänkin toimistotyöni ohella ns. toimin päällikkönä tuossa hänen toisessa yhtiössänsä toimistotyön kuuluen myös siihen.

        Toivotan sinulle menestyksekästä toimistotyöskentelyä johon sisältyy matkailupalstaprovoilu sinne Tuusulaan.

        PS. Minä vuosikausia sitten myin kutakuinkin sinun luotsaaman yhtiön kaltaisen, joka minulla oli ja päädyin niillä rahoilla matkailuun ja muuhun kivaan päätyen lopulta muuttamaan tänne Thaimaahan.
        SUOSITTELEN HARKITSEMAAN VASTAAVAA TOIMENPIDETTÄ SINULLE, NIIN TOIMISTOTYÖSKENTELYSI EI SYÖ AIKAASI PROVOILULTASI.


      • ItseniRakasYstävä
        MaijaDuunaa kirjoitti:

        Sä teit kestotilauksen.

        Meidän kirjoittelussa on se ero, että minä saan tästä reilut 4,5 tonnia kuussa kouraan, koska hupailen kanssasi toimistotyöni ohella ja siihen tulee vielä 5% firman tuloksesta vuosibonuksena päälle. Jatkan tätä niin kauan kuin jatkat sontimista Pattaya-palstalle.

        Sinä olet työtön tai sairaseläkkeellä etkä saa mitään.

        PS: Viime vuonna yhtiömme tulos oli 840 tuhatta joten bonusrahaa tuli ihan kivasti matkailuun ja muuhun kivaan.

        MAIJA HUPAILEE...........

        LUKEKAA JA YMMÄRTÄKÄÄ..........


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe