Oisko kellään linkkiä missä lukee turun ja lapin yliopiston oikeustieteellieen päässeiden hakijoiden nimet?
Lista oikikseen päässeiden nimistä 2017
7
1807
Vastaukset
- aloittelevaoikkari
Arvaukseni on, että henkilörekisterilaki suhtautuu nuivasti tuollaisten henkilörekistereiden nettijulkaisuun. Joku aiheeseen perehtynyt voi korjata, jos olen väärässä.
- Cooloikkari
Oot nolo af
- toistaoliennen
Eipä nettiin tule liioin mitään tuloksia. Helsingin lääkiskin lopetti hyvän käytännön - näin uteliaan näkökulmasta. Mutta mitäpä se meille kuuluukaan. Opintopolusta tietää oman tilanteen.
- Utelias--
Onkohan edes yliopistoilla nimilistoja?
- yfiugv
Helsingissä ei ainakaan oviin tullut listoja. Sanottiin, että netistä löytyisi, mutta ei ole löytynyt.. :/
- welwo
Ei löydy enään netistä , voi kurjaa.
- utelias124
Ei löydy netistä mutta julkista tietoa on, eli utelias voi soittaa suoraan hakupalveluihin ja kysyä, pääsikö henkilö X opiskelemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882