Yliluonnolliset kyvyt ja taikausko?

Hukassaolevatyttö

Juu elikkä oon 13v tyttö. Oon aina ollu vähän sillee taikauskoinen mut nyt on alkanu tapahtuu outoja asioita. Yks päivä musta tuntuu ihanku joku olis ollu mun huoneessa ja kun katsoin niin näin pimeässä jotain näin tapahtuu usein. Tarkoitan tällä nimenomaan juurikin jotain yliluonnollista koska ei meillä mitään hiippareita täällä kulje.Saan myös ihmiset epäonnistumaan esim. Urheilusuorituksissa,puhumisessa (sanat menevät koko ajan sekaisin) ja kaatumaan. Onnistumisiakin osaan tehdä mutta se on paljon vaikeampaa. Itse olen saanut sen käsityksen että on ns. Pahaa ja hyvää energiaa osaan kerätä niitä molempia ja myös luoda mutta se on paljon vaikeampaa. Ja viimeinen asia. Tuntui kuin olisin siirtänyt sitä hyvää energiaa koruun. Tämä koru on ollut minulla muuten koko ajan lukuunottamatta 2 päivää. Toisena sain todella suuren haavan käteen ja toisena puhelimeni meni rikki. Muuten ei ole tapahtunut mitään pahaa päinvastoin voitin arvassa sain heti uuden puhelimen olen ollut muutenkin iloinen. Elikkä osaiskohan joku viisaampi vaikka sanoo jotain tästä ku ite oon ihan hukassa. Ps jos et usko /ajattelet että olen täysin hullu niin toivon että et vastaa sillä jokainen saa uskoa mihin haluaa. Kiitos jo etukäteen jos vastaatte:)

3

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskantuomi1111

      Se oli Terppa se, terpat sulle !!!!!

    • selittäisikaiken

      Epäilen että kyseessä on Näävä.

    • lspe92kssl

      Ihmisillä on yliluonnollisia kykyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe