Vatsani on välillä tosi kipeä.
Saan jonkinmoisia kohtauksia, jolloin vatsa kipeytyy älyttömästi.
Noiden kohtausten jälkeen vatsani on kipeä hyvin pitkään.
Kohtauksen jälkeen kumarassa olo aiheuttaa kipua.
Vatsassa tuntuu outoa tykytystä.
Voiko keliakia aiheuttaa noin voimakkaita kipuja?
-Onireina myös vatsan turvotusta, ummetusta,
huonovointisuutta, paino putoaa, lihas kipua, ym.
Jos sinulla on keliaki, niin voitko ketoa, mitä oireita sinulla on tai sinulla on ollut.
Olisin kiitollinen tiedoista.
Vatsaoireet-Olisiko Keliakiaa?
Tietoakaipaan
2
188
Vastaukset
- liisuliliina
Olisiko syytä mennä lääkärille, lääkärillä selviäisi kipujesi syy. Kokein voidaa selvittää monta asiaa ja tutkimuksiakin on. Suosittelen !
Toivottavasti saat keliakia-vastauksiakin. - keliakianoireet
Keliakian oireet
Keliakia voi ilmetä erilaisina oireina missä iässä tahansa. Se voi ilmetä jo pikkulapsilla, eniten sitä todetaan aikuisiässä, mutta se voi ilmaantua vasta vanhuudessa.
Tyypillisimmät oireet ovat ripuli, löysät ulosteet, ylävatsan turvotus, ilmavaivat, painon lasku ja lapsilla kasvun hidastuminen. Monilla oireet ovat lieviä, ja osalla niitä ei ole lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477