siellä o pride kulkuetta ja mielenosoittajat majoittuu kuukausia ..
siellähä se yks jantteri aiemmi potkas jotain rintaankin, että melkein vois poliisi valvoa paremmin noita kokoontujia eri aiheistaan
sääliksi käy helsinkyläisiä
10
204
Vastaukset
Yleinen uskomus on, että Turku on suomen persereikä, mutta todellisuudessa se on Helsinki.
- grrrrrh
Suomen hallitus ja viranomaiset ovat luovuttaneet maan vieraille. Ei ole enää kotimaata.
- RIP.suomi
Otin loparit.. elättäköön hallitus ja viranomaiset itse nämä "kunniavieraansa".
Olen vapaa muuttamaan vaikka Unkariin ja mädätetystä Suomesta en osta enää mitään sillä eiköhän niillä alv-veroillakin elätetä näitä #!!!@@@&?'ä. - heivaan86
RIP.suomi kirjoitti:
Otin loparit.. elättäköön hallitus ja viranomaiset itse nämä "kunniavieraansa".
Olen vapaa muuttamaan vaikka Unkariin ja mädätetystä Suomesta en osta enää mitään sillä eiköhän niillä alv-veroillakin elätetä näitä #!!!@@@&?'ä.Käy vaan silleen että sinut potkitaan unkarista ulos etkä ole enää tervetullut tänne.
- drhdh
Käy ulkona haukkaamassa vähän happea, sun aivot mätänee jo.
- RIP.suomi
heivaan86 kirjoitti:
Käy vaan silleen että sinut potkitaan unkarista ulos etkä ole enää tervetullut tänne.
Sinua vaan harmittaa kun veronmaksajat häipyy Suomesta ja joudutkin itse elättämään itsesi.
Kuten myös nämä mainitsemani ****&#€@t.
Bye bye;)
- hoijakkaa
Bongorummut soi vaa ja verottajakin tierottaa sateenkaaritiedotuksia, hula hulaa ja karnevaalia piisoo.
Onneks ei tarvii moisessa Suomen persreiäs vierailla!- näinojämpti
Onneksi päästiin sinusta eroon, nyt kun vielä tajuat olla kirjoittamatta tänne niin homma hyvä.
- hoijakkaa
Mä tarkootin kyl persreiäl tuota Helsinkii. Soon Suame persreikkä
- Niiseonkii
Suamineito tarttis kunnon peräruiskeen et paska lentäsni nii kauas ku pippuri kasvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817345Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812333Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556101Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194920Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264042Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja203586Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393086NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun312425