2-Etyyliheksanoli
Millaiselle haisee huoneistossa? Yleensä kuvaillaan imelä ja pistävä. Onko muita vertauksia ko hajun kuvailemiseksi?
2-Etyyliheksanolia
8
3887
Vastaukset
- paskallevaanheippa
Ei, mutta putreskiini ja skvaleeni haisee paskalle.
- VOC.on.myrkkyä.myös
Kenttä on aivan sekaisin. Yksi sanoo sitä toinen tätä "Tämä hajuton ja vielä vähän tunnettu yhdiste kerääntyy elimistöön ja aiheuttaa homeoireiden tapaisia ylähengitystieoireita. "
Suuri osa lääkäreistä on jäänyt kehityksestä (home- ja sisäilmasairaus) aika päiviä sitten.
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001702072.html - paskallevaanheippa
Silti vaan paskalle haisee, notta!
- uskon.vähemmälläkin
Ai paskalle haisee vaippa sulla, no heippa.
- Tfvbnk
Kitkerän makea
- Harhaanjohdetut
2-EH ei sairastuta eikä ole koskaan ketään asunnossa, koulussa tai työpaikalla sairastuttanut. Missään normaali rakennuksessa ei materiaalien VOC:t ole homeoireiden aiheuttajia. Koko hölyn pöly VOC:sta ja 2-EH:sta perustuu tutkijoiden lapsellisen virheellisesti tehtyyn tutkimukseen ("unohdettiin mikrobikasvustojen vaikutus tutkimuskohteissa "). Epäilijöitä pyydän ottamaan yhteyttä ko. tutkimusten tekijöihin. Eivät ole kovin ylpeitä tutkimuksestaan. Tutkijat tunnustavat virheensä, mutta virheeliisiin tutkimustuloksiin nojaavat viranomaisemme eivät peräänny !
Tyypillisiä "homeoireita" aiheuttavat vain rakennusten materiaaleissa olevat home- ja bakteerikasvustot. Unohtakaa kaikki höpötys kemikaaleista. Teitä vain yritetään johtaa harhaan viranomaisten toimesta homeongelman piilottamiseksi. Tätä harhaanjohtamista tapahtuu mm. kouluissa ja jätetään homevauriot tutkimatta ja korjaamatta. Tehdään vain uudestaan ja uudestaan sisäilman olosuhdemittauksia tuloksella sisäilma on oikein hyvää ja täyttää viranomaisvaatimukset ! Tätä se on tämän päivän homeosaaminen, kiitos viranomaistemme ja heidän "virheettömien" ohjeidensa. - Hajua
2-etyyliheksanolin hajua kuvataan ,
citrus, fresh, floral, oily, sweet, musty
Itselläni pahimmat oireet tulevat juuri tuosta kukkaismaisesta tuoksusta, joka tarttuu myös kaikkeen pehmeään muovimateriaaleihin!- Alluunviittaa
2-EH ei haise kukkaiselle eikä ketään sairastuta. Tämän tyyppisiä hajuja tuottavat jotkut mikrobit ja ne sitten kyllä sairastuttavat. Asiantuntevalla mikrobitutkimuksella on mahdollista löytää hajua aiheuttava mikrobikasvusto. Kun kasvusto on löytynyt, se voidaan poistaa ja samalla hajut ja oireet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916