Moi
Olen yli 30v nainen ja kaipailisin lisää uusia kavereita elämääni.
Minulla on eräs ahdistuneisuushäiriön muoto jonka vuoksi olen tällä hetkellä mt-kuntoutujana.
Vaikka tällainen häiriö löytyykin se ei tarkoita ettenkö pystyisi toimimaan arjessa normaalisti tai nauttisi elämästä. Rajoittavin tekijä on etten pysty työelämään.
Olen kiinnostunut monenlaisista asioista. mm: luonnon äärellä oleilusta, meditoinnista, tarot korteista ja itsetutkiskelusta, piirtämisestä, kirjoittamisesta, matkustelusta, eläimistä, musiikista, elokuvista ja tv-sarjoista.
En viihdy baareissa pahemmin tai tykkää muutenkaan juoda kovin usein. Piknikit tai risteilyt on kuitenkin ihan kivoja silloin tällöin.
Luonteeltani olen rauhallinen, huumorintajuinen ja iloinen. Viihdyn kahden kesken paremmin kuin porukassa. Tykkään keskustella kaikenlaisista aiheista ja mielellään mitä syvällisemmäksi menee sen mielenkiintoisempaa.
Olisi kiva löytää samanhenkisiä ihmisiä joihin tutustua. Ja vielä parempi, jos sullakin olis jotain ahdistuneisuushäiriön taustaa niin ymmärrettäisiin toisiamme paremmin.
Jos löytyy kiinnostuneita niin vastailkaa tähän ketjuun niin voidaan vaihtaa s.posteja.
Kavereita / Vertaistukea kuntoutujalle
17
447
Vastaukset
- jifsfhkjjh
tässä nyt kuitenkin oma s.posti. kiinnostuneille
ultramariini14 at gmail. com
t. ketjun aloittaja Olen urheilullinen ahkera auttaja [email protected]
- Haaveilija_89
Olen 28v nuori nainen, tykkään musiikist, luovist, jutuist, eläimist,ruuasta, olen huumoritajuinen, toisinaan iloinen ja ailahteleva, mulki ongelmia mielenterveys puolella. [email protected] mut tää ystävien saanti on kiven takana.
- Veera1990
Hei! Minäkin etsin ystäviä, joita ei oikein tällä hetkellä ole. Olen 27-vuotias nainen, luonteeltani ystävällinen, hiljainen ja huumorintajuinen. Tykkään mietiskellä ja puhua syvällisistäkin asioista. Kiinnostuksiini kuuluvat mm. henkiset asiat, kuten rajatieto, metafysiikka, kaikenlaiset elokuvat, musiikin kuuntelu ja maalaaminen. Kiusaamisen takia kärsin itsekin jonkinlaisesta ahdistuneisuudesta. Jos kiinnostaa sähköpostini on: [email protected]
- Haaveilija_89
Moi.. Laitan sulle sähköpostia. Mä oon vuoden vanhempi..
- en.mää.vaan.kaipaa
Mittääh, nykissä ja muualla on jo käyty nuoruusvuodet rillustamassa puoltoistavuotta joka ilta eri partnerin kanssa, muu aika sitten vaan pari hellustusheilaa per joka viikko erit ehtinyt olla, nyt ollaan sitten niin ahdistuneita ja uusioimpejä että. Ettei peräti olla tultu ihan uskoonkin ?
Eikös tuo vosukehitysvaihe pitänyt tulla vasta 40-50 ikäisenä, nytkö sitä ollaan jo 30-kymppisinä siinä vaiheessa puhkinussittuna siiderivalaana työkyvyttömänä.
Täältä netistä ihan näitä nettipaskasittiäisiä nettikriminaaleja haittaohjelmineen paskateknologian kera ollaan vielä mettästämässä lopuksi lisäriesaksi, onnea vaan nettipaskasittiäisten metsästykseen. Kuuluuko nää sitten isäksi vielä hieman kansainväliseempäänkin järjestäytyneeseen rikollisrinkiin, se jää myös pohdittavaksi - netissä nettipaskasittiäistä yhtäällä ja nettipaskarikollista toisaalla, kaikki tätä paskasaasta teknologiaa ohessa käyttäen.- mjooops
Olipas ihanan sympaattinen vastaus sultakin. Toki varovainen pitää olla, mutta pakkoko oikeasti tulla aukomaan päätään, jos toiset yrittää löytää ystäviä elämäänsä?
t. 30v erakko mies Mikäs se tuollainen asenne oikein on? Aloittaja täällä uusia henkilöitä elämäänsä ja sinä yrität lannistaa hänet? Toivotaan kuitenkin että hän löytää etsimänsä :D
- AApp123456
Up
Vielä kaipailisin yhteydenottoja mukavilta ihmisiltä. Vaikka onkin onkin tullut kivoja vastauksia niin kaikki asuvat hirmu kaukana. Onko ketään Uudenmaan alueelta? Mielellään naispuolisia kavereita. En etsi poikaystävää.
T.ketjun aloittaja- Uppia_vaan
Poikaystävä olisikin pahasta. Sekopää mt kuntoutujia kyllä riittäisi täällä pk seudulla.
Parempi pysyä oma sukupuolen edustajissa, ihan vasn frendilinjalla.
My fri end. - 436646
Täällä ois 30v. vähän yli naikkonen juurikin Uudeltamaalta joka on kuntoutuja..
- 8762738
Moikka 436646 laitatko s.postia niin jatketaan sielläi? :)
T.ap - 436646
8762738 kirjoitti:
Moikka 436646 laitatko s.postia niin jatketaan sielläi? :)
T.apTaisin jo laittaa mutta ei vastausta kuulunut? No, yritän vielä uudestaan. Jos sun sähkis on toi ultamariini14..?
- Aapppp
Heips, joo on oikea osoite. Vastasin sulle :)
- Pppdkdid
Hei. Nainen 24 v vaikeasti ahdistunut ja masentunut. Elämä on nyt ehkä ohi.
- Aappppp
Hei
Jos haluat vaihtaa ajatuksia niin laita s.postia mulle
T.AP
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul4282530Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v172264Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se51735PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli531364- 801191
- 511072
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???461044Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää1621044Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso49974It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st10964