Moi, oon alottamas Vironmäen ponitallilla alkeiskurssin Heinäkuussa.Mä oon kuullu kritiikkiä siitä tallista, mut onks kellää kokemust?Entä minkälaiset opettajat/opettaja siellä on, entä onko siellä hyvä opetus?
Vastaukset 3
- Sekukasäet
Super hyvä opetus. Hepat on hyvii. Ite oon ratsastanu siel puol vuotta.
- Anonyymi
Olin tänävuonna vironmäen ponitallilla leirillä. Se on tosi mukava talli:) päästiin hyppäämään jopa puistoesteitä! Se oli tosi hauskaa. Ruoka on hyvää. Keitto lounailla oli hyviä keittoja. Maastossa käytiin 2kertaa. Saatiin laukata seuraavalla kerralla. Se oli hauskaa. Huoneet siistit. Kanttiinissa oli halpaa. Joten suosittelen vironäen ponitallia. Meillä oli hauskaa ja tutustuttiin kaikkiin ketä leirillä oli❤️haluttaisiin olla vieläkin leirillä🥹myös vapaa-ajalla oli hauskaa! Saatiin hyppiä puisto esteitä keppareilla🐴oli myös talliolympialaiset. Oltiin 4 sialla siinä🥲ei haittanut yhtään kun naurettiin ihan kaikelle😂heippa❤️
- Anonyymi00004
Olin 2025 leirillä Vironmäessä. Opetus oli sellaista "Potki kovaa ja lyö raipalla niin että kuuluu pamaus". Hevoset oli ihania ja aloittelijat pääsee heti menemään hevosilla. Hevoset ei tee liikaa töitä päivässä, mutta karsinassa joutuvat seisomaan suurimman osan päivästä. Siellä on enemmän hevosia kuin poneja, oikeastaan vain 2 ponia. Tallinomistaja ei ole mukava, mutta hevoset, ja se miten aloittelijoita opetetaan varustamaan ja hoitamaan hevonen on tosi hyvää. Aloittelijoita ei kytätä kokoajan, vaan he saavat harjata yksin. Opettaja liikkuu tallissa kokoajan ja saa aina apua kun haluaa. Siellä harjataan kahdeksalla harjalla, ja se on tosi hyvä. hevosilla omat harjat ja varusteet. Mutta tylyä opetusta, mutta jos kestää tylyä ihmistä, niin aivan mahtava paikka. Aloittelijat pääsevät menemään heti raviakin. Siellä ei ole automaattihevosia, mutta ne eivät myöskään pukittele tai tiputa. Ne ovat reippaita ja pahin asia mitä saattaa käydä, on että hevonen laskee pään alas. Kiltimpiä hevosia sieltä on Essi ja Ruusu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36482
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17429Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.95398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 46363
- 43355
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352