Onko kellään kokemusta Vironmäen tallista?

Ykstyyppivaa

Moi, oon alottamas Vironmäen ponitallilla alkeiskurssin Heinäkuussa.Mä oon kuullu kritiikkiä siitä tallista, mut onks kellää kokemust?Entä minkälaiset opettajat/opettaja siellä on, entä onko siellä hyvä opetus?

3

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekukasäet

Super hyvä opetus. Hepat on hyvii. Ite oon ratsastanu siel puol vuotta.

• Anonyymi

Olin tänävuonna vironmäen ponitallilla leirillä. Se on tosi mukava talli:) päästiin hyppäämään jopa puistoesteitä! Se oli tosi hauskaa. Ruoka on hyvää. Keitto lounailla oli hyviä keittoja. Maastossa käytiin 2kertaa. Saatiin laukata seuraavalla kerralla. Se oli hauskaa. Huoneet siistit. Kanttiinissa oli halpaa. Joten suosittelen vironäen ponitallia. Meillä oli hauskaa ja tutustuttiin kaikkiin ketä leirillä oli❤️haluttaisiin olla vieläkin leirillä🥹myös vapaa-ajalla oli hauskaa! Saatiin hyppiä puisto esteitä keppareilla🐴oli myös talliolympialaiset. Oltiin 4 sialla siinä🥲ei haittanut yhtään kun naurettiin ihan kaikelle😂heippa❤️

• Anonyymi00004

Olin 2025 leirillä Vironmäessä. Opetus oli sellaista "Potki kovaa ja lyö raipalla niin että kuuluu pamaus". Hevoset oli ihania ja aloittelijat pääsee heti menemään hevosilla. Hevoset ei tee liikaa töitä päivässä, mutta karsinassa joutuvat seisomaan suurimman osan päivästä. Siellä on enemmän hevosia kuin poneja, oikeastaan vain 2 ponia. Tallinomistaja ei ole mukava, mutta hevoset, ja se miten aloittelijoita opetetaan varustamaan ja hoitamaan hevonen on tosi hyvää. Aloittelijoita ei kytätä kokoajan, vaan he saavat harjata yksin. Opettaja liikkuu tallissa kokoajan ja saa aina apua kun haluaa. Siellä harjataan kahdeksalla harjalla, ja se on tosi hyvä. hevosilla omat harjat ja varusteet. Mutta tylyä opetusta, mutta jos kestää tylyä ihmistä, niin aivan mahtava paikka. Aloittelijat pääsevät menemään heti raviakin. Siellä ei ole automaattihevosia, mutta ne eivät myöskään pukittele tai tiputa. Ne ovat reippaita ja pahin asia mitä saattaa käydä, on että hevonen laskee pään alas. Kiltimpiä hevosia sieltä on Essi ja Ruusu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe