Käärme on omistushaluinen

tiedoksiettä

Jos et todella jaksa tuntea jatkuvasti olevasi kuristusotteessa, pysy käärmeestä kaukana. Käärme ei tiedä eikä tajua milloin on syytä päästää irti. Kun tapaat tyypin, kysy ensin mikä vuosi hän on syntynyt. Jos hän on pureva rotta, kukkoileva kukko, kuristavan omistavan mustasukkainen käärme, pahansuopa valehteleva temppuileva apina, ylpeydestä kierot silmät omaava naista kunnioittamaton lohikäärme, tai repivä tiikeri, pysy kaukana. Skorpioneja välttäkää aina.
Älä ole auttamassa näiden luonteiden lisääntymistä, vaan harkitse lapsen teon ajankohta.
Kertomuksen mukaan kissa olisi ollut eläinradan ykkönen, ellei rotta olisi anastanut tältä ykköspaikkaa pudottamalla tämän härän selästä veteen kun härkä oli vienyt kummankin joen yli buddhan luokse.
Terv. osittainen fundamentalisti.

5

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intressant007

      olen käärme mutta kaukana omistushaluisuudesta, joten kaikki eivät ole samanlaisia. Mikäs sun merkkisi on....mahtaako olla äksyilevä, oikukas sika vaiko alati seiniä ja mummoja potkiva, hirnuva hevonen, rasittava ja verille raapiva tiikeri, kiinalaisessa?

      • thythrf

        Juu kaikki eivät ole samanlaisia. Se on selvää, koska nousevat luonteet ja monet muutkin asiat vaikuttavat. Olen fanaattinen härkä kuukausiluonteeltani, nouseva neitsyt. Vuosiluonteessa kissa, nouseva vuohi...
        Tuli muuten mieleen, että se vegasin ampuja oli syntynyt käärmeen vuonna. Vuosiluonteista käärmeillä on kuulemma (tutkimuksen mukaan) eniten tappoja ja murhia. Mutta se kuukausiluonnekin pitäisi tietää. Näistä leijonilla on ollut eniten tuhoamisia tilillään. Tuhoajista Stalin oli tiikeri (ylilyönteihin taipuvainen) ja hänen kätyrinsä Jezhov oli vuohi.
        Ja tuota "mummoja potkivasta hevosesta", pitää paikkansa, se kuuluu yhteen väkivaltaisimmista luonteista kukon ja lohikäärmeen lisäksi.


    • luonneongelmat

      Noissa horoskooppi (ihmisluonteen ajanseuranta) jutuissa pitäisi olla varovainen. Siinä helposti tuomitsee koko luonnemerkin, tai sitten yritettäessä pysyä jalat maassa, ei osaa varoa vaaraa, ja joutuu vääränluonteisen ihmisen kanssa ongelmiin. Ongelmana on se, että kun oppii tuntemaan itsensä astrologian puoleen mm. työnhakua ajatellen, ei esim. te-toimistolta voi odottaa samankaltaista näkökulmaa, vaikka juuri luonne on usein se, joka ihmisen kiinnostuksen kohteitakin määrää. Opetetaanko kouluissa itsensä tuntemista? Ei?

      • Nimenomaan. Jotku ennustukset ja muut voi osua joidenkin kohalle, mutta ei kaikkien. Ne on vaan käytännössä oletuksia ja veikkauksia. Kun niitä alkaa miettiä, ne huomaa herkemmin itsessää ja toisissaan. Omistushalusuudenkin voi tulkita eri tavoilla. Olen itsekkin käärme ja oma omistushaluni meneesiinä että en pidä kun joku tekee jotain mun omaisuudelle, mutta tunnen muutamia muitakin käärmeitä ja yksi heistä on esimerkiksi sellainen joka on hyvinkin omistushaluinen vaatteistaan ja ystävistään


      • onkoperää
        jms.s01 kirjoitti:

        Nimenomaan. Jotku ennustukset ja muut voi osua joidenkin kohalle, mutta ei kaikkien. Ne on vaan käytännössä oletuksia ja veikkauksia. Kun niitä alkaa miettiä, ne huomaa herkemmin itsessää ja toisissaan. Omistushalusuudenkin voi tulkita eri tavoilla. Olen itsekkin käärme ja oma omistushaluni meneesiinä että en pidä kun joku tekee jotain mun omaisuudelle, mutta tunnen muutamia muitakin käärmeitä ja yksi heistä on esimerkiksi sellainen joka on hyvinkin omistushaluinen vaatteistaan ja ystävistään

        Käärme vastaa länsimaalaisessa härkää. Siinä se omaisuus pyhittyy.
        Suomi on itsenäistetty tulikäärmeen vuonna.
        Täällä näyttäisikin ura eli työ olevan rakkauden yläpuolella.
        Jousimiehen kuussa = tekniikka, matkustus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1825
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1427
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1237
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1105
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1017
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      953
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      40
      860
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      195
      844
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      828
    Aihe