Vm. 1995 JLX, ajettu jo liki 400.000 km, toimii hyvin toistaiseksi, mutta nyt alkanut pölläyttämään savupilven, kun kylmänä lähtee ajoon, ei sinänsä haittaa, käy hyvin, veto tyydyttävä, varsinkin jos ikkunat avaa ja muutenkin, ei nasta pimu vaan aivan pirun mukavan luotettava kulkuneuvo. Itseäni ei haittaa pienet räminät tai heikot ajo-ominaisuudet, tärkeintä on, että kestää ja toimii. Mielipiteeni kokemuspohjalta on, että Suzukit ovat tylsästi sanottuna hyviä.
Öljyhän siinä palaa tietenkin, kun pölläyttää, väljyyttä taitaa olla. Mitä mieltä arvostettu Suzuki älymystö? Kone ei muuten ajossa savuta ylimääräisesti, vaan menee kuin juna, tosin joutuu välillä ohjastamaan, jos tieinsinöörillä ollut huono päivä ja tiestä tullut mutkainen.
Vitaralla komiasti
2
135
Vastaukset
- Eururu
No joo. Kunhan muistat vaihtaa ne keltaisen ruskea alushousut edes kerran viikkoon ja tuuletat autoa ikkunat alhaalla. Meinaan nimittäin kusi ja paska ei haise hyvälle ja autoon tarttuu nuo suzukikuskin ominaishajut.
- Savulähtö
Kysyin tästä savusta, housujen vaihtaminen ei siihen vaikuta, sen verran olen lukenut. Kuka pitää mitäkin hyvänä/pahana hajuna, se taas niitä määrittelykysymyksiä. Huomannut olen kuitenkin sen, että ne ns. siistit ihmiset vasta aikamoisia sotkijoita ovatkin, todisteena mm. Suomenlahti, leväkukintoineen, tai jos yleisesti auton ikkunasta maisemia katselee Suomessa, niin ainakin minä tulen tulokseen, että idiootteja paljon. Paikat rikki, pilattu ja ruohonleikkurilla päälle, syksyllä ja keväällä nämä siistit housujenvaihtajat raapivat maat mustalle mullalle. No joo, leikki sikseen.
Mutta onhan se toisaalta hienoa, persoonallista, jos on sellainen Suzuki kuskien ominaishaju olemassa, ei kaikilla merkeillä ole, esim. Audi, BMV, Renööööö, oh sytee monamuur, jne, eli hienoa on. On hienoa olla fiini, roskat maton alle lakaiseva sottapytty, jonka laisia suurin osa teistä housujen vaihtajista olette, kyllähän se virtsa alkaa karkailemaan, kun on typerät elämäntavat, siinä pyykkiä syntyy ja housuja kuluu, pesukone pyörii ja paska haisee nevan rannalla, näin niiku kuvainnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882