Mitä on odotettavissa kun palveluspaikka on Kainuun Prikaatissa huoltokomppania? Tuliko armeija ajasta nyt soppakauha- tai rättivarastoaika? Miten päästä muihin hommiin kun ne ei kyllä ole yhtään kiinnostavia eikä ole terveysesteitä? Tarkoitus on kumminkin päästä puolella vuodella
Kainuun Prikaati ja huoltokomppania
7
5024
Vastaukset
- Hyväniinkin
Jospa älylliset kyvyt eivät ihan riitä metsähommiin?
- Puolivuotta
Mistä ne älylliset kyvyt voi kukaan tietää jos on A paperit ja lukionkin käynyt? Eihän siellä selvännäkijöitä ole valitsemassa! (Eikä se, että haluaa olla puoli vuotta osoita mitään älykkyyden puutetta)
Kysymys kuuluikin, miten päästä siellä johonkin mielenkiintoiseen hommaan, voiko valintatoiveita esittää myös oman komppanian ulkopuolelta? Edellisen vastaajan älykkyys ei riittäne vastauksen antamiseen...
- EiMitäänMuuta
"Mitä on odotettavissa kun palveluspaikka on Kainuun Prikaatissa huoltokomppania? "
Paskaa! - k6vs
Pyri kirjuriksi. Saat tosin palvelustoverien vihat niskaasi, mutta saat erinäisiä etuja. Esim.kapiaisten viinoihin pääset käsiksi ja muuta mukavaa.
- SurkeaMesta
Paska mesta!Olet jo kyrpiintynyt ekan tunnin aikana. Primitiiviset olosuhteet kaikella tavalla.
- ererererwer
S24:llä on turha kysellä kenenkään mitään. Etenkään näillä osastoilla. Tänne ulottaa lonkeronsa natopalstan häirikkö, joka eri nimimerkeillä levittää mielipuolista vihaansa ja eripuraa. Tyyli on havaittavissa. "kukaan ei"... "kaikki suomalaiset" (hän itse), "nato on turva", "tiltu valehtelee"...
Minun aikoinani, ei tosin Kainuun prikaatissa, esikuntayksikössä palveleva A-mies pääsi mm. viestivälinehuoltoon, mikä olisi ainakin teknisesti suuntautuneelle nuorelle miehelle varsin mielenkiintoista. Sinne Viestivälinehuoltoon tosiaan oli vaatimuksena kuntoisuusluokka A, enpä osaa sanoa, minkä tähden.
Esimerkiksi taisteluvälinevarastolle pääsi B-mieskin. Ei hassumpi palveluspaikka sekään.
Kannattaa kysellä ja pitää silmät auki paikan päällä, mihin kannattaisi hakeutua. Hyvä esimies ja porukan hyvä henki on kuitenkin tärkeintä, vaikka sitten viikkaisi pyykkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781