galant on mitsun paras henkilöautomalli. Tosiaan jos toi ei ruostuis niin paljon. Heikot kohdat ruostumiselle taka-apurungon eli kelkan kiinnitykset runkoon helmakotelot.
Carisman ongelmat usein rikkoontuva apukuskin penkin anturi (väitän että on jokaisessa nettiauton Carismassa ollut). kallis laittaa
Sigma on kuin lentokone eli täynnä electroniikkaa joka VIKAANTUU omistajat tietää
Galant -88 ajettu 570000 km +uudemmat mallit
3
213
Vastaukset
- Muistelen
Paljon autolehtiä lukeneena muistelen että vertailutesteissä oli Galant äänettömin! Myös Honda Accord EX -mallia kehuttiin TM:n koeajossa v.1982. Muistaakseni "melutaso S-mersun luokkaa". Tosin tuon ajan Hondat olivat myös kovia ruostumaan.
- ecm.boksi
Elektroniikkavikoja voi korjata itsekin, ottaa vaan kolvin käteen ja vaihtelee esim. pullahtaneita kondensaattoreita, uudet konkat tietysti täsmälleen samoilla sähköisillä arvoilla kuin alkuperäiset ja katsoo että konkan navat tulevat oikein päin piirilevylle, katsoo ennen alkuperäisen irrotusta miten päin se alunperin on.
Kylmäjuotoksia voi parannella myös itse kolvilla ja juotostinalla.
Jopa piirilevyn vauroituneita johtimia voi korjata esim. hyppylangoilla.
Elektroniikkaa on siitä mukava korjata että boksin voi irrottaa autosta ja mennä sisälle lämpimään työskentelemään mukavassa asennossa ja hyvässä valossa hyvällä työtasolla (keittiön pöytä :D ). Siihen nähden mekaniikan korjaus on hankalaa jos osaa ei voi irrottaa kohtuudella helpommin käsiteltäväksi. - Kimono9
Näyttö kuvan.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782