Jos laiva on aamulla perillä satamassa 6.30 ja lento Arlandan kentältä lähtee klo 9.10 niin riittääkö aika? Kannattaako varata matka noin?
Taksilla mentäis siis satamasta lentokentälle eli 45 min taitaa mennä taksimatkoihin, kunhan vaan löydetään taksi (satama-alue meille vieras) ja miten selkeä Arlandan kenttä on eli riittääkö tuo aika lennolle ehtimiseen?
Viking Line terminaalista Arlandan kentälle
3
1252
Vastaukset
- Riskipelilläkö
Takseja on terminaalin edessä. Ajelu lentokentälle lienee vain se matkasi nopein ja kallein osa.
Homma voi onnistua käsimatkavaroilla ja jos laiva on ajoissa, muuten voit jumittua ruuhkaan. - Pöpö1231
Terminaalin edessä on paljon taxeja, mutta joukossa on niitäkin jotka veloittavat kyydistä järkyttäviä summia...eli ovat ns. rosvoja...ja ihan laillisia sellaisia. Näiden autojen kyljissä/laseissa on taksahinnat kerrottu joko kilometri tai aikahintana ja lasku on ISO!! Oikea taxi on se, jonka mainoksissa on selkeä hinta esim. Tukholma-Arlanda 500,00kr. Hinta kannattaa varmistaa vielä kuljettajalta. Onneksi Arlandan suuntaan on vähemmän menijoitä, joten ehditte varmaan kentälle hyvin. Hauskaa matkaa :)
- Maitseena
Juu, olen kuullut paljon noista Tukholman takseista joten selvitämme toki hinnan etukäteen ja tiedämme nämä riskit, ainoastaan siis tuo aikataulu mietityttää...
Muutos alkup. viestiin se että menemmekin Silja Linella joten laiva onkin jo 6.10 perillä ja matkaa navigaattorin mukaan 10 min vähemmän lentokentälle eli pelivaraa onkin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657