Touko-kesäkuun vaihteessa harrastin normaalia enemmän liikuntaa: juoksua ja alaraajojen harjoittelua painojen kanssa. Silloin noin viisi ja puoli viikkoa sitten alkoi kuumottava kipu pakaroissa ja takareisissä. Pidin lepoa pari viikkoa, mutta kipu jatkui ja istuessa pakarat puutuivat, tuntui kuin jauhosäkin päällä istuisi. Sitten ajattelin kokeilla lihasten aktivointia ja tein kyseisiä lihaksia rasittavia liikkeitä, mutta ei varmaan olisi pitänyt, koska kipu ja puudutus paheni. Nyt on ollut useamman viikon niin, että pakaroihin sattuu istuessa. Samoin on kipeä ja puutuneen tuntuinen kohta takareisien ja pakaran välissä.
Koko kesä on menossa pilalle tämän takia, olen Voltarenia koittanut laittaa. Olisin olettanut, että tämä menisi jo näin monessa viikkossa ohi. On ruvennut pelottamaan, että jotain on pysyvästi vialla. Mistä tässä voisi olla kyse?
Pakarat ja takareidet
kki879
1
135
Vastaukset
- malttia
Sinulta on tainnut lihashuolto unohtua kokonaan. Joku hermo on ehkä vähän pinteessä.
Kannattaa venytellä lihaksia kevyesti. Repiminen vain aiheuttaa mikroverenvuotoja. Aktiivinen rentouttaminen auttaa myös. Hierojasta on apua.
Monet ihmiset saavat liian vähän magnesiumia ravinnosta. Se nopeuttaa palautumista liikunnasta. Yksi tabletti päivässä on hyvä, mutta alussa voit syödä 2-3 tablettia päivässä kunnes saat ripulin, vähennä sitten normaaliin 1 tablettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210