Touko-kesäkuun vaihteessa harrastin normaalia enemmän liikuntaa: juoksua ja alaraajojen harjoittelua painojen kanssa. Silloin noin viisi ja puoli viikkoa sitten alkoi kuumottava kipu pakaroissa ja takareisissä. Pidin lepoa pari viikkoa, mutta kipu jatkui ja istuessa pakarat puutuivat, tuntui kuin jauhosäkin päällä istuisi. Sitten ajattelin kokeilla lihasten aktivointia ja tein kyseisiä lihaksia rasittavia liikkeitä, mutta ei varmaan olisi pitänyt, koska kipu ja puudutus paheni. Nyt on ollut useamman viikon niin, että pakaroihin sattuu istuessa. Samoin on kipeä ja puutuneen tuntuinen kohta takareisien ja pakaran välissä.
Koko kesä on menossa pilalle tämän takia, olen Voltarenia koittanut laittaa. Olisin olettanut, että tämä menisi jo näin monessa viikkossa ohi. On ruvennut pelottamaan, että jotain on pysyvästi vialla. Mistä tässä voisi olla kyse?
Pakarat ja takareidet
kki879
1
161
Vastaukset
- malttia
Sinulta on tainnut lihashuolto unohtua kokonaan. Joku hermo on ehkä vähän pinteessä.
Kannattaa venytellä lihaksia kevyesti. Repiminen vain aiheuttaa mikroverenvuotoja. Aktiivinen rentouttaminen auttaa myös. Hierojasta on apua.
Monet ihmiset saavat liian vähän magnesiumia ravinnosta. Se nopeuttaa palautumista liikunnasta. Yksi tabletti päivässä on hyvä, mutta alussa voit syödä 2-3 tablettia päivässä kunnes saat ripulin, vähennä sitten normaaliin 1 tablettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815