Yhteiskunnan kuppaamisella. Kyllä h...i soikoon jos omassa asunnossa asuvien 2 Aikuisen pitäisi saada molempien asumistuki. Äiti raivoaa kun Kela tulkitsee vähän toisin kuin hän. Anna mun kaikki kestää, eikö todella ihminen näe, että jossain kulkee raja.
jotain rajaa sentään
saakokysyä
3
270
Vastaukset
- valettakokojuttu
Juu just näin, mihin tarvitaankaan enää KELA tätiä, kun asiakas tietää mitä hänelle kuuluu ja kuinka paljon.
Voisivat palkata VALE KELA TÄTEJÄ.
Tai kun potilas tietää, mikä häntä vaivaa
Voisivat palkata VALE LÄÄKÄREITÄ
Ja paikalle vois saapua UBER VALE TAKSILLA tai
HSL VALE RATIKALLA - Kookoo1
Kelantätikin voi hyysätä vuokrakämpässään aikuista lastaan ilman toista asumistukea. Siksi hän ei voi sitä muillekaan myöntää
- ttyyt
Eihän ne ihmiset mitään nää..eikä tajuu. Siks lakkasin kuuntelemasta muita ajat sitten prkl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191