Minkälaiset on lempi rintsikkasi? ( kuva omista )

Oon 16v tyttö, joka käyttää paksusti topattuja rintaliivejä. Tykkään, että liivit tuntuvat napakoilta päällä. Rintsikoissani on yleensä vain kaksi hakasta takana, joka ei mielestäni anna tarvittavaa tukea liiveille.
Ostin äakettäin liivit, joissa on viisi hakasta takana ja niistä saa erinomaisen tuen.
Oletteko koskaan kokeilleet sellaisia rintsikoita. Kannattaa kokeilla, sillä näissä liiveissä tuki on erinomainen ja jopa selkä kiittää.

http://aijaa.com/s0t7HH
Ilmianna
Jaa

27 Vastausta

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Hyvältä näyttää nuo liivit. Varmasti viisi hakasta on parempi kuin kaksi. Noissa liiveissä näytti hyvältä myös se, että kiristysvaraa on neljä riviä. Rintsikathan venyvät aina aikaa myöten ja kiridtysmahdollisuutta pitää olla. Minusta nuo rintaliivit näyttävät erinomaisilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
9 VASTAUSTA:
Mäkin tykkään tommosista rintsikoista.
HEI laittakaa kaikki tänne, minkälaiset on juuri sun lempirintsikkasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mun lempparit on valkoset ja rankasti topatut rintsikat. Haluun kans, että valkoisten rintsikoiden olkaimet näkyy, koska ne näyttää kivoilta.
Joskus koulussa jotkut pojat on tullu rämpsäyttään niitä. Se ei oo tuntunu ihan kamalan kivalta, mutta oon ajatellu, että ne jätkät on ollu varmasn kiinnostunu musta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mäkin tykkään valkoisista rintsikoista ja tykkään, että olkaimet näkyy. Mulla on viidet valkoiset rintsikat, joten puhtaita löytyy aina. Meidän luokalla on kaksi muutakin tyttöö, jotka on laittanut valkoiset rintsikoiden olkaimet näkymään. Meillä on mies ope, joka on katellu vähän ihmeissään meidän touhuja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mäkin oon laittanu rintsikoitten olkaimet näkymään. On jotenkin seksikäs olo, kun vitivalkoiset rintsikoitten olkaimet näkyy. Oon tarkotuksella hankkinu sellasii puseroita, että olkaimet näkyy koko matkaltaan. Tulkaa kaikki mukaan ja kertokaa, kuinka teidän tutut on ottanu näyn vastaan. Koulussa pojat vahtaa mun rintsikoita ja tytöt on alkanu matkii, kun ne on huomannu, että tällä saa kivasti huomioo. Tuu säkin mukaan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mäkin tykkään, että valkoisten rintsikoitten olkaimet näkyy. Me ollaan mun tyttöystävän kanssa ruvettu pitään kans olkaimet näkösällä. Koulussakin pidetään ja pari tyttöö on alkanu matkii meitä ja antaa kans rintsikoitten olkainten näkyä. Ois kiva, jos kaikki luokan tytöt tekis niin. Mahtas opet ihmetellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Meidän luokalla on kahdeksan tyttöö ja me on päätetty, että pidetään rintsikoitten olkaimet näkyvillä. Kaikilla on valkoset rintsikat ja se näyttää tosi kivalta, kun valkoset olkaimet oikein loistaa luokassa.
Jätkät on ihan ihmeissään ja tulee välillä rämpsäyttelemään meidän rintsikoita. Pojat nyt vain on sellaisia.
Opet on kans ihan huulet pyöreinä ja ihmettelee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Munkin luokalla 4 tyttöö pitää valkoisten rintsikoitten olkaimet näkyvillä. Se näyttää musta tosi kivalta. Toivottavasti muutkin luokan tytöt tulee mukaan tähän juttuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei mäkin oon ruvennu pitään valkosii rintsikoita ja ha kkinu sellasii pusakoita, et rintsikoitten olkaimet näkyy tosi hyvin. Takaa ne näkyy koko matkalta ja edestäkin jotain 15 senttii.
Mun mutsi on kauhuna, mut faija sano, et ne näyttää ihan kivalta.
Mun kaks tyttökaveriiki on kans alkanu näyttään valkosii rintsikoitten olkaimii.
Käytiin kerran kaikki kolme Mäkissä olkaimet näytillä, niin kyllä tuli huomioo. Jätkät varsinkin oli ihan haloo.
Onkos kukaan muu testannu tätä? Jos on, niin kerro mitkä refleksit!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Toi on tosi kivaa, että valkoisten rintsikoitten olkaimet näkyy.
Toivottavasti mahdollisimman moni tekee niin. Mä ainakin teen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä käytän urheilurintaliivejä yleensä pelkkiä calvin kleinejä, mut välil myös nikee. Koska niis on hyvä se materiaali ja pitää hyvin koossa kaiken, eikä kiristä.
Ilmianna
Jaa
Musta noi kuvan rintsikat on erinomaisen hyvät ja tukevan tuntuiset. Mulla on kolmet rintsikat, mutta niissä on maksimissaan kolmet hakaset. Pidän rintaliivejä melkein päivittäin, joskus koulussakin omien paksujen vaatteiden alla, ettei kukaan huomaisi niitä, sillä olen poika.
Tiedän, että monet pojat tykkäävät rintsikoista ja pitävät niitä joka päivä. Tunnen ainakin kaksi poikaa jotka ovat rintsikkafriikkejä, niinkuin minäkin. Poikien tyttöystävät tietävät tästä ja suhtautuvat siihen ihan OK.
Usein tytöt lähtevät mukaan ostamaan uusia liivejä ja auttavat poikia sovittamaan juuri oikean kokoiset rintaliivit.
Ilmianna
Jaa
Ei niin että rintsikat on kivat vaan rintsikaton kiva. Mullei oo lempiritsikoita mutta rimpilentiskoita pari. Lentelen niillä rimpien yllä koska vetelä rimpi ei kanna jalkamiestä lainkaan
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Helpointa on vain olla käyttämättä rintsikoita (poijat tykkää) t.15 poika
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tottha jupiset, näkyy nännistondis paremmin. tai yleensä näkyy
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kai ne poijaat tykkää, että nännit näkyy, eikä tytöillä oo rintsikoita. Tytöt ei tykkää esitellä nännejään, vaan pukevat mieluummin paksusti topatut rintaliivit. Niistä on monta etua. Ensinnäkin nännit eivät näy ja tissit näyttää isommilta. Kaikki nuoret tytöt haluavat, että heidän rinnat näyttää hieman suuremmilta, kuin ne oikeasti ovat. Siihen auttaa vain paksusti topatut rintaliivit. Melkein kaikki tytöt ovat sen jo keksineetkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
"Kaikki nuoret tytöt haluavat, että heidän rinnat näyttää hieman suutemmilta" älä yleistä ite oon 16v ja rinnat ei oo mitkään isot aika pienet, enkä vois ikinä ostaa topattuja rintaliivejä, joten jos näät kavereillas tai joillaki muilla tytöillä topatut rintsikat se ei tarkota et meil kaikil olis.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Mun lempirintsikat on valkoiset ja topatut. Valkoiset siksi, että niissä näkyy heti lika ja tietää heti, millon ne on laitettava pesuun. Topatut siks, kun mulla on aika pienet tissit, niin haluun, että ne näyttää vähän suuremmilta. Mun rintsikoitten koko on 75A ja haluisin aina ki B kupit.
Käyttääks kukaan muu valkosia ja topattuja rintaliivejä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
joo sama tääl
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Mun lempirintsikat on mustat, koska pikku lika ei niissä näy. Melkeen kaikki mun rintaliivit on mustia. Mulla on vaan kahdet punaset ja yhdet keltaset. Valkoisia ei oo yhtään.
Ei kai noi viisi hakasta rupee puristaan liikaa? Tukevathan ne varmaan on. Täytyy seuraavalla rintsikoitten ostokierroksella kokeilla miltä viisi hakasta tuntuu.
Ehkä leveemmät liivit sopii paremmin mun pitkälahkeisten housuliivien kanssa, joita oon tottunut pitämään kesät talvet.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Mulla on ollut 13 vuotiaasta lähtien, oon nyt 17, tuollaiset pitkät Triumph Doreen L rintaliivit. Lääkäri aikoinaan ehdotti niitä, koska mulla on ollut heikko selkä. Rintsikoissa on 7 hakasta ja ne ovat tavallisia liivejä pitemmät ja tukevat selkää todella hyvin.
Näitä rintsikoita kannattaa jokaisen kokeilla, on selkäkipuja, tai ei, niin mukavat ne on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Kuva unohtu edellisestä jutusta.
http://aijaa.com/m9VhlA
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joku meni kuvassa pieleen. Koitetaampa uusilla tunnuksilla.

http://aijaa.com/kE2sVb
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kauniit on nuo rintsikat. Haluun sellaset.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Musta noi pitkät rintsikat on hyvän näköiset. Mä haluun ainaki kokeilla tommosii, jos tuntuvat hyviltä, niin ostan varmasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mä haluun kans. Mistähän niitä saa ja paljonko maksaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Totta puhuen rintsikat on perseestä. Mut käytän jos käytän niin joko h&m mustii vähätopattui sellassii enemmän pitsii seläs ettei paina ärsytyäväst tai mee kierroksille. Tai sitte monkin sellassii kokonaa pitsisiä (ei siis mihää toppauksia) mut käytän niit yleinsä vaa tummien paitojen tai löysien vaatteitten kaa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Minkälaiset on lempi rintsikkasi? ( kuva omista )

Oon 16v tyttö, joka käyttää paksusti topattuja rintaliivejä. Tykkään, että liivit tuntuvat napakoilta päällä. Rintsikoissani on yleensä vain kaksi hakasta takana, joka ei mielestäni anna tarvittavaa tukea liiveille.
Ostin äakettäin liivit, joissa on viisi hakasta takana ja niistä saa erinomaisen tuen.
Oletteko koskaan kokeilleet sellaisia rintsikoita. Kannattaa kokeilla, sillä näissä liiveissä tuki on erinomainen ja jopa selkä kiittää.

http://aijaa.com/s0t7HH

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta