Enää ei voi tilata oikeen mistään.

suomestaostetaanpian

Muutama kauppa vielä on, mutta niistä ei tunnu tulevan perille. Hienosti saatu torpattua kaikki nettikaupat. Virossakin vero nousee siihen tahtiin ettei sinnekään kannata enää lähteä. Ehkä superalko vielä tänävuonna kun eivät nosta tänä vuonna hintojaan.

Ehkä näitä limuviinoja kannattaa vielä sieltä raahta. Alkoon verrattuna hintaero on yhä suuri. Muuten sitten vahvemppiin jäljelle jää latviasta hakeminen tai prisman karjalan litkiminen joka on ei nyt hirveän kallista ole. Vieläkun se limuviinalaki saatais läpi niin eipä jää oikestaan jäljelle kuin Laviasta haminen joka on taas vähän turhan kaukana ja kun verotukseen ei koskettaisi suomessa ylentävästi niin kaikki aika moni virossa rallaaja alkaa ostaa suomesta alkoholia.

7

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläontoivoa

Discandoo ainakin toimittaa vielä ihan hyvin.

• NäiOnVaiOnko

On niitä kauppoja aika paljon jotka toimittavat. Kaikki Luikuri Tattisen kaverit eivät toimita - kun tulli on heitä aiheesta kovistellut. Kauppiaan tulee maksaa verot, jos harjoittaa ns etämyyntiä Suomeen - näin sanoo kansallinen ja EUn vahvistama laki.

• vapaakauppias

Tai sitten ei.

• saarahuhta

ale-market.com myy myös alkoholia onkos kellää kokemusta

• Tarkka_ostaja

MIksi ihmeesä te käytätte tämmöisiä hämäräpuljuja ?

Jos firman yhteystietoja ei näy sivuilla eikä numerot toimi niin eikä jo järkikin sano, että kysymys on huijauksesta.

Otetaan vaikkapa Viinikauppa.com - on puhelinnumeroa, osoitetta, online-chat ja asiakaspalvelusähköposti.

Ja vastataan heti - mieti nyt kumpi olisi parempi - varsinkin kun Eestistä myyvät puljut eivät pärjää alkuunkaan hinnoilla ...

• pos.yllättynyt

Tein testitilauksen 2 laatikkoa kaljaa Discandooohon 12.6. ja tänään 19.6. postitäti kiikutti paketin kotiovelleni. Tilaan jatkossa ehottomasti tuolta ja vähän enemmänkin.

• Nettitilaaja

Netpris kauppa toimittaa myös Suomeen ja hyvin toimii. Toimituksessa kestää noin viikko ja kaikki on aina sujunut hyvin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe