tervemenoa ateistit

kannattaakokeilllla

Taivaaseen mennään niin että nuppi tutisee. Tiedän ihmisiä, itseni mukaan lukien, joiden nuppi tutisee ja ovat pyhiä. Ateistilla ei taida tutista. Ei taida olla sellaista tervettä epileptisyyttä ateistien leirissä. Helvettiin mennään helposti ilman tutinoita eikä sieläkään ainakaan vilusta tutista. Moni ateisti marisee kun saunassa on niin kuuma mutta helvetissä ei marinat auta. Siellä heitetään lisää löylyä vaikerruksen tahdittamana. Tervemenoa! Sääli, koska Taivaan Isä on todella liikuttunut kärsimyksistänne ja marinoistanne mutta te ette halua vastaanottaa apua vaan valitatte vaan kun maailmassa on kärsimystä. Aloita pelle itsestäsi. Lopeta ensin oma kärsimyksesi. Tiedät kyllä miten! Ei sinua kukaan kaipaa.

18

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile.paluuta

      "Ei sinua kukaan kaipaa."

      Hoitajat ja lääkärisi kaipaavat sinua suljetulla osastolla, josta olet päässyt jotenkin karkuun.

    • välihuomautus

      Tuo ikuinen helvetti on konservatiivisen kristinuskon sairain piirre.
      Yksi pappi se lohkaisi, että jokainen noin uskova on psykopaatti.
      Ehkei ihan psykopaatti, mutta jos pystyt hyväksymään edes yhden kapisen kurjan joutumisen ikuiseen helvettiin ja silti säilyttämään järkesi, niin todennäköisesti et kykene tuntemaan mitään myötätuntoa. Ja se ei ole terveen persoonan merkki se.

      • kannattaakokeilllla

        Tottakai ateistikin hyväksyy sellaisen jumalan joka pitää takaporttia heille auki. Sori mutta taivaaseen ei ole takaporttia. Ateisteille tulee ihan toiset kuviot.


      • q.v
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Tottakai ateistikin hyväksyy sellaisen jumalan joka pitää takaporttia heille auki. Sori mutta taivaaseen ei ole takaporttia. Ateisteille tulee ihan toiset kuviot.

        Kuvitellaan äitisi joutuvan Helvettiin ja kärsivän siellä ikuisessa piinassa.

        Olisiko sinulla kiva viettää ikuisuus Taivaassa harppua soittaen ja Jumalaa ylistäen vaikka samalla tietäisit äitisi kivun ja tuskan? Siellä vaan näppäilisit sulosointuja samalla kun äitisi kirkuisi tuskassa?


      • ihmettelenvaan
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Tottakai ateistikin hyväksyy sellaisen jumalan joka pitää takaporttia heille auki. Sori mutta taivaaseen ei ole takaporttia. Ateisteille tulee ihan toiset kuviot.

        Sairastahan tuo sinun touhusi on. Mikä tässä reaalimaailmassa mättää niin, että mieluummin oleilee mielikuvitusmaailmassa?


      • kannattaakokeilllla
        ihmettelenvaan kirjoitti:

        Sairastahan tuo sinun touhusi on. Mikä tässä reaalimaailmassa mättää niin, että mieluummin oleilee mielikuvitusmaailmassa?

        Esim homous mättää maailmassa. Varmaan kiva sinusta kun parhaat kaverit paljastuu kaikki homoiksi eikä ole enää yhtään kaveria? Olenko kertonut kuinka vaikeaa aikuisiällä on enää ystävystyä?


      • kannattaakokeilllla
        q.v kirjoitti:

        Kuvitellaan äitisi joutuvan Helvettiin ja kärsivän siellä ikuisessa piinassa.

        Olisiko sinulla kiva viettää ikuisuus Taivaassa harppua soittaen ja Jumalaa ylistäen vaikka samalla tietäisit äitisi kivun ja tuskan? Siellä vaan näppäilisit sulosointuja samalla kun äitisi kirkuisi tuskassa?

        Helvettiinmeno on jokaisen oma valinta. Mikäs minä olen päättämäää äitini puolesta. Menköön sittenjos kerta tahtoo.


      • Helvetti on ikuinen samoin kuin Taivas on ikuinen. Ne eivät ole mitään paikkoja, johon mennään kuoleman jälkeen, vaan ne ovat ikuisia (aina olemassa olevia) hengen tiloja.

        Helvetissä kärsimys, Taivaassa autuus. Helvetissä Saatana, Taivaassa Jumala. hengen tiloista siis kysymys. Ja kysymys kuuluu jokaiselle: missä sinun henkesi on?

        Me emmevoi suoraan ponnahtaa Taivaaseen. Jumalan luo ei mennä miten sattuu, sillä Jumalan luo pääsee yksin Puhdas Sielu. Ja sielua on puhdistettava, vaikka Helvetin tulella, jotta ennen pitkää päädymme Jumalan luo. Sielu on kuolematon, siis ikuinen.

        Nämä asiat ovat hyvin yksinkertaisia. Kyse ei ole mistään Jumalan langettamasta rangaistuksesta, vaan siitä miten asiat ovat. Totuudesta, tosiasioista.

        Voimme lopettaa kärsimyksen vain ryhtymällä Jumalan kumppaniksi, hylkäämällä Saatanan.

        Kyse on hengen toiminnasta. Ideologioilla tai papistoilla ei ole siihen mitään asiaa. Kyse on puhtaasti juuri Sinun hengestäsi. Missä sinun henkesi vaeltaa, mikä on sinun suhteesi Jumalaan?


      • kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Esim homous mättää maailmassa. Varmaan kiva sinusta kun parhaat kaverit paljastuu kaikki homoiksi eikä ole enää yhtään kaveria? Olenko kertonut kuinka vaikeaa aikuisiällä on enää ystävystyä?

        Homous ei ole synti, sen sijaan kyllä homoviha on.


      • ihmettelenvaan
        Bebebebe kirjoitti:

        Helvetti on ikuinen samoin kuin Taivas on ikuinen. Ne eivät ole mitään paikkoja, johon mennään kuoleman jälkeen, vaan ne ovat ikuisia (aina olemassa olevia) hengen tiloja.

        Helvetissä kärsimys, Taivaassa autuus. Helvetissä Saatana, Taivaassa Jumala. hengen tiloista siis kysymys. Ja kysymys kuuluu jokaiselle: missä sinun henkesi on?

        Me emmevoi suoraan ponnahtaa Taivaaseen. Jumalan luo ei mennä miten sattuu, sillä Jumalan luo pääsee yksin Puhdas Sielu. Ja sielua on puhdistettava, vaikka Helvetin tulella, jotta ennen pitkää päädymme Jumalan luo. Sielu on kuolematon, siis ikuinen.

        Nämä asiat ovat hyvin yksinkertaisia. Kyse ei ole mistään Jumalan langettamasta rangaistuksesta, vaan siitä miten asiat ovat. Totuudesta, tosiasioista.

        Voimme lopettaa kärsimyksen vain ryhtymällä Jumalan kumppaniksi, hylkäämällä Saatanan.

        Kyse on hengen toiminnasta. Ideologioilla tai papistoilla ei ole siihen mitään asiaa. Kyse on puhtaasti juuri Sinun hengestäsi. Missä sinun henkesi vaeltaa, mikä on sinun suhteesi Jumalaan?

        Sinun mesoamisesi uskosta tekee sinut vain ja ainoastaan huonoksi mannekiiniksi asiallesi.


      • kannattaakokeilllla
        Bebebebe kirjoitti:

        Homous ei ole synti, sen sijaan kyllä homoviha on.

        Homous on sitä että ihminen homoilee ja niistä teoista Raamatussa määrätään kuolematuomio. Kyseessä on paha synti. Ns. Homoseksuaalisuus, joka on silkka kokemus omasta identiteetistä ilman tekoja ja ajatuksia tai homotunteita, on lähinnä homoja kohtaan tunnettua myötäelämistä identiteetin tasolla. Se ei ole synti ja itsekin olen sillä tavalla homoseksuaali. Olen joutunut elämässäni kohtaamaan monia homoja ja se on tietysti jättänyt jälkensä identiteettiini mutta vaikka olenkin homoseksuaali en silti ole homostelija.


      • kannattaakokeilllla

        Ei kerta homoksi teen ajanmmmmm aattelin homostella Jumalan kanssa.


      • Bebebebe kirjoitti:

        Helvetti on ikuinen samoin kuin Taivas on ikuinen. Ne eivät ole mitään paikkoja, johon mennään kuoleman jälkeen, vaan ne ovat ikuisia (aina olemassa olevia) hengen tiloja.

        Helvetissä kärsimys, Taivaassa autuus. Helvetissä Saatana, Taivaassa Jumala. hengen tiloista siis kysymys. Ja kysymys kuuluu jokaiselle: missä sinun henkesi on?

        Me emmevoi suoraan ponnahtaa Taivaaseen. Jumalan luo ei mennä miten sattuu, sillä Jumalan luo pääsee yksin Puhdas Sielu. Ja sielua on puhdistettava, vaikka Helvetin tulella, jotta ennen pitkää päädymme Jumalan luo. Sielu on kuolematon, siis ikuinen.

        Nämä asiat ovat hyvin yksinkertaisia. Kyse ei ole mistään Jumalan langettamasta rangaistuksesta, vaan siitä miten asiat ovat. Totuudesta, tosiasioista.

        Voimme lopettaa kärsimyksen vain ryhtymällä Jumalan kumppaniksi, hylkäämällä Saatanan.

        Kyse on hengen toiminnasta. Ideologioilla tai papistoilla ei ole siihen mitään asiaa. Kyse on puhtaasti juuri Sinun hengestäsi. Missä sinun henkesi vaeltaa, mikä on sinun suhteesi Jumalaan?

        Taivaankin houkuttelevuus haihtuu yleensä varsin nopeasti. Useimmat saavat siitä tarpeekseen
        jo alle vuodessa ja anovat turvapaikkaa täältä. Kaikki anomukset kyllä käsitellään mutta suurin osa taivaasta pyrkijöistä joudutaan käännyttämään sillä pidän tiukkaa linjaa siitä että tänne ei oteta porukkaa joka fantasioi väkivallasta ja kiduttamisesta. Valitettavan moni taivasjengistä on pahasti sairastunutta ja niin pahassa väkivaltaisessa psykoosissa että heitä ei voi päästää normaalien ihmisten joukkoon. Heitä emme voi kuin lohduttaa toteamalla että ajan kanssa se helpottaa. Eikä ikuisuudessa eläessä muutama miljardikaan vuotta tunnu kuin silmänräpäykseltä. Toisaalta heitä joutuu alituiseen muistuttamaan että meille ei pääse taivaasta yrittämällä tappaa itsensä siellä. Päinvastoin silloin päätyy aina takaisin sinne ja saa uuden mahdollisuuden parantaa itsensä.Joka tarkoittaa sitä että siinä missä tavallinen taivasasukki saa elää siellä yhden tavallisen ikuisuuden niin näille uuden parannusmahdollisuuden saaneille annetaan parantumiselle aikaa useampi pidennetty ikuisuus. Kaikki tämän parannusmahdollisuuden saaneet kuulemma purskahtavat aina itkuun. Toivottavasti ilosta.


    • Palaa hetkeksi reaalimaailmaan;
      - Ei ole olemassa Jumalaa
      - ei ole olemassa Paholaista
      - ei ole olemassa Taivasta
      - ei ole olemassa Helvettiä

      Kun olet sisäistänyt nämä voit miettiä mitä sinun tulisi tehdä elämälläsi.

      Olisiko sittenkin parempi olla palvomatta/uskomatta olemattomiin ja yrittää elää itseään ja muita luontokappaleita kunnioittaen sen sijaan että pyörit omahyväisyydessä ja kuvittelet olevasi "valittu" joka tietää paremmin?

    • oma.valinta

      Lopultakin melko harva ihminen kuolee silmänräpäyksessä. Siispä ihminen voi elää normaalin ihmisen elämää ilman uskontojen tuomia rajoituksia ja painolasteja syntitaakkoineen. Kunhan vain muuttuu uskovaiseksi juuri ennenkuin kuolee.

      Sillehän ei voi mitään, että siitä tulee uskoville huijattu olo, kun he ovat joutuneet kärsimään uskovan rajoittunutta ja rajoitettua elämää. Sehän on heidän valintansa. Kukaan ei heitä siihen pakota.

      • kannattaakokeilllla

        Nummini tuhbkpdv- nuppini tutisee käteni vapisee. Jeesus taivaasta katselee, pissi housuni kastelee

        Jos niitä ei ole, valitse.


    • kanattaakokeilllllllla

      Korjaan ja lisään. Illalla runkkaan komealle Bebebebelle. Liha on heikko mutta henki on vahva.

      • Bebebebebebe

        Minulta tuli pelkästä ajatuksesta. Halleluja, tämä on taivas!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe