Ettei vaan olisi menneet kokoomuksen ja kepujen vaalikassaan ? Jos joku omakotiasuja unohtaisi maksaa laskunsa vajaa kymmenen vuoden ajalta, olisi asia varmaan huomattu jo parin laskun jälkeen. Tämä tapaus tuli esille vasta kun siirryttiin uuteen kuntaan, muuten ei varmaan koskaan olisikaan tullutkaan julkisuuteen. Mitähän muuta pimeää korruptiota vielä paljastuukaan tulevaisuudessa ?.
Mihin katosivat vesimaksut Luvian Merihelmessä ?
kansandemokraatti
5
242
Vastaukset
- Oiaikojajatapoja
Just juu...hyvä, että selvisi.
- Hiljaa.on.oltu
Oi sonnin pallit, onko tuo totta että vesimaksut on maksamatta. Ei kai tuollainen yrittäjä saa jatkaa enää kyseisessä paikassa, onko rikosilmoitus tehty.
- Idiii
Niin rikosilmoitus kunnasta kun ei ole laskuttanut, tarkoittanet? Lue (pöytäkirja) enemmän, luule vähemmän.
- vedenkäyttäjä
Korruptiota kunnassa vai muuta sellasta.
- Ollaanvaanollakseen
Luulis et yrittäjä ihmettelis kun ei vesimaksuja tule...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191