40v pari vailla stadin dogging paikkoja.
Myös paksukaluiset fikst kundit voi ilmoittautua
Helsinki dogging
42
9113
Vastaukset
- WatcherM
Tänään jossain?
- nius
Espoossa loistavia paikkoja, mutta parien/yksinäisten kynnys ilmeisesti liian korkea oikeanlaiseen Doggintoimintaan vai johtuukohan tietämättömyydestä.
- Siellä-hyvä-paikka
Parin tunnin päästä mennään Lauttasaareen Kyyluodon tien päähän. Siellä on melkoisen tasainen rantakallio. Sille makuualusta ja sitten aurinkopäivän toimintaan.
- Siellä-hyvä-paikka
16.7.2017 15:20 oli sunnuntaina. Aurinko lämmitti kuumasti, mutta tuuli viilensi.
- Tapio_la
Tänään jossain? Kiinostuneita pareja / naisia?
- nius
Kuten on aikaisemmin mainittu dogging melko laimeeta Suomessa verrattuna mitä muualla tapahtuu. Itse olen kiinnostunut aiheesta ja osallistunut muutaman kerran ulkomailla osallistujana partnerin kanssa, että yksin.
Olen tietenkin yrittänyt seurata keskusteluja ja etsiä kontakteja jotta pääsisi mukaan ainakin pks.
Luulis, että Helsingin, Espoon tai Vantaan alueelta löytyy aktiviteetteja kiinnostavaan touhuun huomioiden populaation määrän, mutta ei kai uskalleta hakea nautintoa dogging toiminnasta. - reissujulli
minua kyllä kiinnostaisi kovasti :)
- N54M53
Huomenna?
Olis kyllä huippua päästä mukaan, ei aiempaa kokemusta (muuta kuin Katsellut runsaasti aiheesta "koulutusvideoita" netistä) todella kiinnostavaa
- Tapio_la
Porukkaa (pari/nainen) ulos tänään luontoon?
- Tapio_la
Nostan pano_sta
- WatcherM
Siellä on lämmintä - ulos tänään?
- hejsui
mulla olisi paikka tarjota Espoossa, ei ole säästä riipuvainen...
- Utelia
Itä-H:gissä mitään/ketään? Esim Kivikon ulk.puisto...😯?
- WatcherM
Oletko M vai N tai kenties pari?
- Utelia
M51,toki vaimokin on,on vaan niin ujo ja kaino... jos vaimon kans ulkoilemassa,olis kiva tietää jos jtn nähtävää,tietäis mihin suuntaan taluttaa...😉
- Utelia
No,ei sitten vissiin idässä ketään😕? Edes joku vanhempi 'vilauttajasetä'...😧?
- Uutelassa
Utelia kirjoitti:
No,ei sitten vissiin idässä ketään😕? Edes joku vanhempi 'vilauttajasetä'...😧?
Klo noin 14, Uutela, siellä typpipaikan tienoilla.
- Uutelassa
Uutelassa kirjoitti:
Klo noin 14, Uutela, siellä typpipaikan tienoilla.
Eipä ole hinkua mennä tuonne sateeseen.
- AutoilevaKiimakalu
Espoossa klockarsintien parkkiksella puisen sillan jälkeen oikealla paikka kuin suunniteltu doggingille ja joskus sitä on ollutkin sovittuna etukäteen. kiinnostuneita?
- nius
Loistava paikka, olen muutaman kerran käynyt tutkailemassa, mutta ei tungosta. Ilmoitelkaa, jos ja kun aktiivisuus paranee.
- Salapari42
Onko kenellä kokemuksia Vantaan Hämeenkylän kartanosta ja sen pysäköintialueista? Joku jossain hehkuttaa paikkaa, toisaalta nelisen vuotta sitten...
- Natureboy
Joko olisi sen aika :)
- Utelia2
Taispa lopahtaa kiinnostus aiheeseen..,
- Anonyymi
Millo ois?
- Anonyymi
Vantaan jokiniemen hiekkaparkkipaikalla, missä rekat parkilla on hyvä tehdä. Illalla rauhallista ja pimeää hyvä tehdä.
- Anonyymi
Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.
- Anonyymi
Ketään vielä kiinnostunut dogginsista? M 47/22
- Anonyymi
No kyllä olis, mutta jahka ensin vähän nuo lumikinokset sulavat ja kevätkiiman myötä mahla alkaa virrata. Mutta hyvin heppoista on saada mitään kokoontumisinfoa. Facebookissa on yksi ryhmä, mutta ei siellä ole aktiviteettia ollut kai pariin vuoteen. Sitten on tämä runkkukartta, mutta se taitaa palvella enemmän miespuolisia.
- Anonyymi
Kiinnostunut olisin kovasti toiminnasta kanssasi samanikäinen nainen vastailee tuohon.
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä olis, mutta jahka ensin vähän nuo lumikinokset sulavat ja kevätkiiman myötä mahla alkaa virrata. Mutta hyvin heppoista on saada mitään kokoontumisinfoa. Facebookissa on yksi ryhmä, mutta ei siellä ole aktiviteettia ollut kai pariin vuoteen. Sitten on tämä runkkukartta, mutta se taitaa palvella enemmän miespuolisia.
Täällä m46 kiinnostuneena hki!
Olisin kiinnostunut kokeilemaan :)
- Anonyymi
Kiinnostusta löytyisi, jos espoosta löytyisi
- Anonyymi
Kesä syvimmillään, olisiko Hki:ssä tai pk-seudulla oikeasti mitään vakiintunutta dogging-parkkipaikkaa tms? Ehkä ei, joten otetaan vastaan suosituksia hyvistä paikoista, jonne voisi kutsua miesvieraita autolla seuraksemme. Olemme 47/30 v. pari Hkin keskustasta.
- Anonyymi
Munkkiniemen kallioilla on paljon tilaa,autonkin saa aika lähelle
- Anonyymi
Onhan niitä paikkoja stadissa missä saa olla rauhassa... Hämeenkylän kartanon takaparkki mm
- Anonyymi
Cruisingmap piste net kartassa on paljon vinkkejä paikoista. Enimmäkseen ne on runkkailupaikkoja tai miesten välisiä, mutta monet niistä paikoista on ihan käyttökelpoisia doggingiinkin. Sieltä vaan valitsemaan sopiva !
- Anonyymi
Moikka, kiinnostaisiko teitä M45/N35 pari joka kiinnostunut dogging, katselu yms. Helsingistä olemme myös.
Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151926SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2341234En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331208Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36905Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6881- 49848
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9792+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733