Helsinki dogging

Pari7677

40v pari vailla stadin dogging paikkoja.
Myös paksukaluiset fikst kundit voi ilmoittautua

37

7838

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WatcherM

      Tänään jossain?

    • nius

      Espoossa loistavia paikkoja, mutta parien/yksinäisten kynnys ilmeisesti liian korkea oikeanlaiseen Doggintoimintaan vai johtuukohan tietämättömyydestä.

      • Siellä-hyvä-paikka

        Parin tunnin päästä mennään Lauttasaareen Kyyluodon tien päähän. Siellä on melkoisen tasainen rantakallio. Sille makuualusta ja sitten aurinkopäivän toimintaan.


      • Siellä-hyvä-paikka

        16.7.2017 15:20 oli sunnuntaina. Aurinko lämmitti kuumasti, mutta tuuli viilensi.


    • Tapio_la

      Tänään jossain? Kiinostuneita pareja / naisia?

    • nius

      Kuten on aikaisemmin mainittu dogging melko laimeeta Suomessa verrattuna mitä muualla tapahtuu. Itse olen kiinnostunut aiheesta ja osallistunut muutaman kerran ulkomailla osallistujana partnerin kanssa, että yksin.
      Olen tietenkin yrittänyt seurata keskusteluja ja etsiä kontakteja jotta pääsisi mukaan ainakin pks.
      Luulis, että Helsingin, Espoon tai Vantaan alueelta löytyy aktiviteetteja kiinnostavaan touhuun huomioiden populaation määrän, mutta ei kai uskalleta hakea nautintoa dogging toiminnasta.

    • reissujulli

      minua kyllä kiinnostaisi kovasti :)

    • N54M53

      Huomenna?

    • Olis kyllä huippua päästä mukaan, ei aiempaa kokemusta (muuta kuin Katsellut runsaasti aiheesta "koulutusvideoita" netistä) todella kiinnostavaa

    • Tapio_la

      Porukkaa (pari/nainen) ulos tänään luontoon?

      • Tapio_la

        Nostan pano_sta


    • WatcherM

      Siellä on lämmintä - ulos tänään?

    • hejsui

      mulla olisi paikka tarjota Espoossa, ei ole säästä riipuvainen...

    • Utelia

      Itä-H:gissä mitään/ketään? Esim Kivikon ulk.puisto...😯?

      • WatcherM

        Oletko M vai N tai kenties pari?


      • Utelia

        M51,toki vaimokin on,on vaan niin ujo ja kaino... jos vaimon kans ulkoilemassa,olis kiva tietää jos jtn nähtävää,tietäis mihin suuntaan taluttaa...😉


      • Utelia

        No,ei sitten vissiin idässä ketään😕? Edes joku vanhempi 'vilauttajasetä'...😧?


      • Uutelassa
        Utelia kirjoitti:

        No,ei sitten vissiin idässä ketään😕? Edes joku vanhempi 'vilauttajasetä'...😧?

        Klo noin 14, Uutela, siellä typpipaikan tienoilla.


      • Uutelassa
        Uutelassa kirjoitti:

        Klo noin 14, Uutela, siellä typpipaikan tienoilla.

        Eipä ole hinkua mennä tuonne sateeseen.


    • AutoilevaKiimakalu

      Espoossa klockarsintien parkkiksella puisen sillan jälkeen oikealla paikka kuin suunniteltu doggingille ja joskus sitä on ollutkin sovittuna etukäteen. kiinnostuneita?

    • nius

      Loistava paikka, olen muutaman kerran käynyt tutkailemassa, mutta ei tungosta. Ilmoitelkaa, jos ja kun aktiivisuus paranee.

    • Salapari42

      Onko kenellä kokemuksia Vantaan Hämeenkylän kartanosta ja sen pysäköintialueista? Joku jossain hehkuttaa paikkaa, toisaalta nelisen vuotta sitten...

    • Natureboy

      Joko olisi sen aika :)

      • Utelia2

        Taispa lopahtaa kiinnostus aiheeseen..,


    • Anonyymi

      Millo ois?

    • Anonyymi

      Vantaan jokiniemen hiekkaparkkipaikalla, missä rekat parkilla on hyvä tehdä. Illalla rauhallista ja pimeää hyvä tehdä.

    • Anonyymi

      Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.

    • Anonyymi

      Ketään vielä kiinnostunut dogginsista? M 47/22

      • Anonyymi

        No kyllä olis, mutta jahka ensin vähän nuo lumikinokset sulavat ja kevätkiiman myötä mahla alkaa virrata. Mutta hyvin heppoista on saada mitään kokoontumisinfoa. Facebookissa on yksi ryhmä, mutta ei siellä ole aktiviteettia ollut kai pariin vuoteen. Sitten on tämä runkkukartta, mutta se taitaa palvella enemmän miespuolisia.


      • Anonyymi

        Kiinnostunut olisin kovasti toiminnasta kanssasi samanikäinen nainen vastailee tuohon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä olis, mutta jahka ensin vähän nuo lumikinokset sulavat ja kevätkiiman myötä mahla alkaa virrata. Mutta hyvin heppoista on saada mitään kokoontumisinfoa. Facebookissa on yksi ryhmä, mutta ei siellä ole aktiviteettia ollut kai pariin vuoteen. Sitten on tämä runkkukartta, mutta se taitaa palvella enemmän miespuolisia.

        Täällä m46 kiinnostuneena hki!


    • Olisin kiinnostunut kokeilemaan :)

      • Anonyymi

        Kiinnostusta löytyisi, jos espoosta löytyisi


    Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe