Oli muuten hienot kokemukset siitä turun paradisen kimppahuoneesta. suosittelen kokeilemista oli sellaiset kimpat että oksat pois.
kokemus paradisesta
20
725
Vastaukset
Tuletko Sarppa huomenna myös.
- Sarppa686
Tulen tule sinäkin ja ota kaveri mukaan
- Sarppa45
Juu tulen tule sinäkin ja ota kaveri mukaan
- mnbbhgg
Ja työnnä löylykauha perseeseen
Sarppa tule aamupäivällä 10.00
- Kiimainennuorimies
Pääseekö nuorimies mukaan ? Olen 22v urheilijanuorukainen ja aina haaveillut kimppajutuista ja olisi hienoa vihdoinkin päästä haaveilusta toteuttamiseen.
Olen kesälomalla jotenka mikä vain aika käy, Laittakaa kellonaikaa niin tulen ehdottomasti paikalle. - Sarppa46
Kävisikö klo 12 katsotaan sitten mikä tilanne
- Sarppa456
Kiimainennuorimies kirjoitti:
Pääseekö nuorimies mukaan ? Olen 22v urheilijanuorukainen ja aina haaveillut kimppajutuista ja olisi hienoa vihdoinkin päästä haaveilusta toteuttamiseen.
Olen kesälomalla jotenka mikä vain aika käy, Laittakaa kellonaikaa niin tulen ehdottomasti paikalle.Ei väliä keskustelkaa keskenään
- P_o_m
Onko se gynetuoliperäkoppi yhtä kuin kimppahuone?
- Tunnustelija45
Ei tämä on uusi
- Sarppa45
Ei ole sama huone tämä on uusi
Sarppa kävin 10 aika ei näkynyt tuletko varmasti 12.00
- Buuaahaa
En tule työnnän löylykauhan perseeseen
- Sarppa457
Epäilen vahvasti että et ole käynyt sillä olen täällä nyt ja olen ollut aamupäivän täällä
- Armanalisonni
Vouko liukkaille myös tulla?
- Liukas
Voi tulla
- Melkoista-menoa
Onko tiistai joku itämaisten naisten vierailupäivä? Niitä mustatukkia oli viime viikon tiistaina tupa täynnä ja taas eilen.
- a-kraisio
Iltapäivällä kimppaa ?
- Kutsuni---
No niin "rahtari". Enköhän ole nyt Sarppana juoksuttanut sinua jo kylliksi. Toivottavasti oppi menee kantapään kautta aiv... Tai no, antaa olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251541
- 241286
- 1361114
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus326896- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on295696- 59687
- 66666
- 45663
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48619