Oli muuten hienot kokemukset siitä turun paradisen kimppahuoneesta. suosittelen kokeilemista oli sellaiset kimpat että oksat pois.
kokemus paradisesta
20
702
Vastaukset
Tuletko Sarppa huomenna myös.
- Sarppa686
Tulen tule sinäkin ja ota kaveri mukaan
- Sarppa45
Juu tulen tule sinäkin ja ota kaveri mukaan
- mnbbhgg
Ja työnnä löylykauha perseeseen
Sarppa tule aamupäivällä 10.00
- Kiimainennuorimies
Pääseekö nuorimies mukaan ? Olen 22v urheilijanuorukainen ja aina haaveillut kimppajutuista ja olisi hienoa vihdoinkin päästä haaveilusta toteuttamiseen.
Olen kesälomalla jotenka mikä vain aika käy, Laittakaa kellonaikaa niin tulen ehdottomasti paikalle. - Sarppa46
Kävisikö klo 12 katsotaan sitten mikä tilanne
- Sarppa456
Kiimainennuorimies kirjoitti:
Pääseekö nuorimies mukaan ? Olen 22v urheilijanuorukainen ja aina haaveillut kimppajutuista ja olisi hienoa vihdoinkin päästä haaveilusta toteuttamiseen.
Olen kesälomalla jotenka mikä vain aika käy, Laittakaa kellonaikaa niin tulen ehdottomasti paikalle.Ei väliä keskustelkaa keskenään
- P_o_m
Onko se gynetuoliperäkoppi yhtä kuin kimppahuone?
- Tunnustelija45
Ei tämä on uusi
- Sarppa45
Ei ole sama huone tämä on uusi
Sarppa kävin 10 aika ei näkynyt tuletko varmasti 12.00
- Buuaahaa
En tule työnnän löylykauhan perseeseen
- Sarppa457
Epäilen vahvasti että et ole käynyt sillä olen täällä nyt ja olen ollut aamupäivän täällä
- Armanalisonni
Vouko liukkaille myös tulla?
- Liukas
Voi tulla
- Melkoista-menoa
Onko tiistai joku itämaisten naisten vierailupäivä? Niitä mustatukkia oli viime viikon tiistaina tupa täynnä ja taas eilen.
- a-kraisio
Iltapäivällä kimppaa ?
- Kutsuni---
No niin "rahtari". Enköhän ole nyt Sarppana juoksuttanut sinua jo kylliksi. Toivottavasti oppi menee kantapään kautta aiv... Tai no, antaa olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013258Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo42633HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752526Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k731488Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?921482Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161065Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N335975Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184975Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s11880- 50834