Oli muuten hienot kokemukset siitä turun paradisen kimppahuoneesta. suosittelen kokeilemista oli sellaiset kimpat että oksat pois.
kokemus paradisesta
20
691
Vastaukset
Tuletko Sarppa huomenna myös.
- Sarppa686
Tulen tule sinäkin ja ota kaveri mukaan
- Sarppa45
Juu tulen tule sinäkin ja ota kaveri mukaan
- mnbbhgg
Ja työnnä löylykauha perseeseen
Sarppa tule aamupäivällä 10.00
- Kiimainennuorimies
Pääseekö nuorimies mukaan ? Olen 22v urheilijanuorukainen ja aina haaveillut kimppajutuista ja olisi hienoa vihdoinkin päästä haaveilusta toteuttamiseen.
Olen kesälomalla jotenka mikä vain aika käy, Laittakaa kellonaikaa niin tulen ehdottomasti paikalle. - Sarppa46
Kävisikö klo 12 katsotaan sitten mikä tilanne
- Sarppa456
Kiimainennuorimies kirjoitti:
Pääseekö nuorimies mukaan ? Olen 22v urheilijanuorukainen ja aina haaveillut kimppajutuista ja olisi hienoa vihdoinkin päästä haaveilusta toteuttamiseen.
Olen kesälomalla jotenka mikä vain aika käy, Laittakaa kellonaikaa niin tulen ehdottomasti paikalle.Ei väliä keskustelkaa keskenään
- P_o_m
Onko se gynetuoliperäkoppi yhtä kuin kimppahuone?
- Tunnustelija45
Ei tämä on uusi
- Sarppa45
Ei ole sama huone tämä on uusi
Sarppa kävin 10 aika ei näkynyt tuletko varmasti 12.00
- Buuaahaa
En tule työnnän löylykauhan perseeseen
- Sarppa457
Epäilen vahvasti että et ole käynyt sillä olen täällä nyt ja olen ollut aamupäivän täällä
- Armanalisonni
Vouko liukkaille myös tulla?
- Liukas
Voi tulla
- Melkoista-menoa
Onko tiistai joku itämaisten naisten vierailupäivä? Niitä mustatukkia oli viime viikon tiistaina tupa täynnä ja taas eilen.
- a-kraisio
Iltapäivällä kimppaa ?
- Kutsuni---
No niin "rahtari". Enköhän ole nyt Sarppana juoksuttanut sinua jo kylliksi. Toivottavasti oppi menee kantapään kautta aiv... Tai no, antaa olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215704- 601847
- 251319
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2091117- 741095
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66999Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142993- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945