Minäkin haluaisin sellaisen yrityksen jossa säännellään että kukaan kilpailija ei tule nurkan taakse.Yritys jossa yhteiskunta ostaa palvelujani itse määräämällä maksimihinnalla,joita muut eivät pysty tarjoamaan.Sitten vielä toimintaan liittyvistä hankinnoista saan 4300 vielä euron huojennuksen.
Yrityspystyyn
3
146
Vastaukset
Jos olisit esimerkiksi taksi-isäntä tai apteekkari, vastustaisit kiivaasti ja äänekkäästi mitä ihmeellisimmin tekosyin kaikkia kilpailua avaavia toimenpiteitä.
Niin se vaan menee.Eikö jokainen taksi ole yritys joka kilpailee asiakkaista. Ja on turha kuvitella että kilpailu ratkaistaan hintoja pudottamalla, eli lisäämällä autojen määrää ei hinnat putoa vaan riskit kasvaa kun saadakseen yrittäjä kulunsa peitettyä ja vähän särvintä leivän päälle on vaan pidennettävä ajotuntien määrä , en ainakaan itse haluaisi istua asiakkaana taksissa jossa kuski on jo tätä ennen ollu 15h ajossa ja jonkunverran väsynnyt
- heh_heh_vaan
No jos olet valmis siihen että et saa itse päättää tarjoamiesi palvelujen hintaa, etkä saa itse päättää missä laajuudessa toimintaasi harjoitat,etkä myöskään saa päättää, milloin pidät putiikkisi auki, niin vielä on vajaa vuosi mahdollista pyörittää taksibisnestä noilla ehdoilla. Jatkossakaan asiat ei NIIN hirmusti muutu sillä vaikka LVM on niin vakuuttunut hintojen alenemisesta ,se päätti lisätä lakiin pykälän, jolla Trafi voi tarvittaessa puuttua hinnoitteluun , ihan vaan niinkuin varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655