Minäkin haluaisin sellaisen yrityksen jossa säännellään että kukaan kilpailija ei tule nurkan taakse.Yritys jossa yhteiskunta ostaa palvelujani itse määräämällä maksimihinnalla,joita muut eivät pysty tarjoamaan.Sitten vielä toimintaan liittyvistä hankinnoista saan 4300 vielä euron huojennuksen.
Yrityspystyyn
3
167
Vastaukset
Jos olisit esimerkiksi taksi-isäntä tai apteekkari, vastustaisit kiivaasti ja äänekkäästi mitä ihmeellisimmin tekosyin kaikkia kilpailua avaavia toimenpiteitä.
Niin se vaan menee.Eikö jokainen taksi ole yritys joka kilpailee asiakkaista. Ja on turha kuvitella että kilpailu ratkaistaan hintoja pudottamalla, eli lisäämällä autojen määrää ei hinnat putoa vaan riskit kasvaa kun saadakseen yrittäjä kulunsa peitettyä ja vähän särvintä leivän päälle on vaan pidennettävä ajotuntien määrä , en ainakaan itse haluaisi istua asiakkaana taksissa jossa kuski on jo tätä ennen ollu 15h ajossa ja jonkunverran väsynnyt
- heh_heh_vaan
No jos olet valmis siihen että et saa itse päättää tarjoamiesi palvelujen hintaa, etkä saa itse päättää missä laajuudessa toimintaasi harjoitat,etkä myöskään saa päättää, milloin pidät putiikkisi auki, niin vielä on vajaa vuosi mahdollista pyörittää taksibisnestä noilla ehdoilla. Jatkossakaan asiat ei NIIN hirmusti muutu sillä vaikka LVM on niin vakuuttunut hintojen alenemisesta ,se päätti lisätä lakiin pykälän, jolla Trafi voi tarvittaessa puuttua hinnoitteluun , ihan vaan niinkuin varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186864Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474552Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272744Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001428Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on371032- 88888