Minäkin haluaisin sellaisen yrityksen jossa säännellään että kukaan kilpailija ei tule nurkan taakse.Yritys jossa yhteiskunta ostaa palvelujani itse määräämällä maksimihinnalla,joita muut eivät pysty tarjoamaan.Sitten vielä toimintaan liittyvistä hankinnoista saan 4300 vielä euron huojennuksen.
Yrityspystyyn
3
153
Vastaukset
Jos olisit esimerkiksi taksi-isäntä tai apteekkari, vastustaisit kiivaasti ja äänekkäästi mitä ihmeellisimmin tekosyin kaikkia kilpailua avaavia toimenpiteitä.
Niin se vaan menee.Eikö jokainen taksi ole yritys joka kilpailee asiakkaista. Ja on turha kuvitella että kilpailu ratkaistaan hintoja pudottamalla, eli lisäämällä autojen määrää ei hinnat putoa vaan riskit kasvaa kun saadakseen yrittäjä kulunsa peitettyä ja vähän särvintä leivän päälle on vaan pidennettävä ajotuntien määrä , en ainakaan itse haluaisi istua asiakkaana taksissa jossa kuski on jo tätä ennen ollu 15h ajossa ja jonkunverran väsynnyt
- heh_heh_vaan
No jos olet valmis siihen että et saa itse päättää tarjoamiesi palvelujen hintaa, etkä saa itse päättää missä laajuudessa toimintaasi harjoitat,etkä myöskään saa päättää, milloin pidät putiikkisi auki, niin vielä on vajaa vuosi mahdollista pyörittää taksibisnestä noilla ehdoilla. Jatkossakaan asiat ei NIIN hirmusti muutu sillä vaikka LVM on niin vakuuttunut hintojen alenemisesta ,se päätti lisätä lakiin pykälän, jolla Trafi voi tarvittaessa puuttua hinnoitteluun , ihan vaan niinkuin varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1173853Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma463331Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest322634- 2032567
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem272499Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu441825- 1141501
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja341429Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1591425Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt721182