Martina tyhjentää päänsä!

filmi_poikki_operoitu

Uskottava se on, Martina ei vastaa puhelimeen eikä "mieti" mitään ajatuksia loppuviikon aikana:

"martinaaitolehtiofficialMä toivun ennätys vauhtia näiden palleroiden ympäröimänä. Mä laitan puhelimen loppuviikoksi kiinni ja otan totaali tyhjennyksen ajatuksiini 🖤 "
Lähde: https://www.instagram.com/p/BWIZR_uBSM1/?hl=fi&taken-by=martinaaitolehtiofficial

Pakkohan se on, koska ip-lehdet soittelevat ja saattaa sen tosi-tv-ohjelmankin tuottaja kysellä jotain reseptejä ruuanlaittoon.

Martina muuten on pikaisesti näkemäni mainoksen mukaan ilmeisesti menossa johonkin "Kaikki käy!"-ohjelmaan, jossa yllytyshullut suomalaisjulkkikset tekevät jotain jännää. Vähän kuin Posse-ohjelmassa. Mahtaako enää mennä?

51

2465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käräjilletaas

Kannattaisi pitää puhelin päällä, veikkaan että poliisit saatta kohtapuoliin soitella viikonlopun väkivaltaisuuksista.

• Käsiraudat

Puhelin kiinni vaan ja maija pihaan.

• LouisVitton

On tainnut tulla puheluita moneltakin taholta. Pikku äippä viettää nyt puhelinhiljaisuutta, kun ei uskalla vastata. On se ovela nainen.

• RumuusPeriytyy2Polveen

Onpa harvinaisen ruma lapsi tuo Victoria. Mutta mitä muutakaan voi odottaa kun äitikin on kirveellä veistetty isopäinen ja miehekäs.

• ei.esko

Onko muuten isästä varmuutta?

• 88990

Ei uskoisi Eskoa isäksi kun on noin vaalea. Kamalat hampaat, ruma lapsi. En ymmärrä miksi Marttiina tunkee lapsiaan julkisuuteen. Millä avuilla, huonot geenit molemmilla lapsilla, ainakin äidin puolelta.

• Onnikaikille
        88990 kirjoitti:

Ei uskoisi Eskoa isäksi kun on noin vaalea. Kamalat hampaat, ruma lapsi. En ymmärrä miksi Marttiina tunkee lapsiaan julkisuuteen. Millä avuilla, huonot geenit molemmilla lapsilla, ainakin äidin puolelta.

No ei todellakaan ole ruma vaan kerrassaan hurmaava,iloinen ja ilmeikäs lapsi.Lapsia ei haukuta täällä.piste.

• niin_rikas
        Onnikaikille kirjoitti:

No ei todellakaan ole ruma vaan kerrassaan hurmaava,iloinen ja ilmeikäs lapsi.Lapsia ei haukuta täällä.piste.

Imeltele lisää!

• säpinää_säpinää_säpinää

Jotkut veistävät jopa moottorisahalla karhuja, mutta harva niistä on noin elävän näköinen.

• Hdshj

Minusta Vicin hampaat näyttävät joka kuvassa siltä kuin niitä ei olisi pesty. Ja Eskon näköä ei ole tipan tippaa...

• kdkdjdjj

Kyllä te ootte mielisairaita! Haukutte viatonta lasta! Täysiä psykopaatti-idiootteja. Olkaa Martinasta mitä mieltä vain, mutta jättäkää lapset rauhaan.

• tihjhgghh

Juuri näin! Älkää vetäkö lasta julkisuuteen! Kirotut! Antakaa hänen olla rauhassa äitinsä suojissa.

• irvistä_irvistä
        tihjhgghh kirjoitti:

Juuri näin! Älkää vetäkö lasta julkisuuteen! Kirotut! Antakaa hänen olla rauhassa äitinsä suojissa.

Miksi Martina suoltaa lastensa kuvia someen?

• aikaaloittaa
        irvistä_irvistä kirjoitti:

Miksi Martina suoltaa lastensa kuvia someen?

Koska Vicotriasta tulee maailman vanhin lapsitähti.

• salajoulu_täällä_taas

Veikkaan, että Martina harjoittelee salassa uutta rohkeaa uintisessiota:

https://im.mtv.fi/image/2460390/landscape16_9/1024/576/c27630af416be93926ca46ddeca3799c/cU/23455601-jpg.jpg

"Martina Aitolehti sukelsi haiden sekaan - joulupukin polvelle"
      http://www.is.fi/matkat/art-2000000686066.html

"Salarakkaat - Salajoulu"
      https://www.youtube.com/watch?v=MvNQ8eEwkYk

• kuka-mitä-missä

lapsia ei sais vetää julkisuuteen. oudon vaalea on tyttönen, kun hänellä pitäs olla kolumbialaista verta. eipä tuo isukkikaan ole mikään eksoottinen ilmestys.

• lavastetut_familykuvat

Martina on hypettänyt vanhempaa tytärtä julkisuudessa tämän televisioidusta odotusajasta ja syntymästä saakka. Nuoremman kasvokuvien tykittämisen vuoro on vasta nyt, kun avopuolison toivomusta "ei tarvitse enää" kunnioittaa.

• seuraamuksetpelottaa

jospa seittu maksaa uudet muovitissit. miten muija kantaa tekonsa seuraukset. laittamalla känny kiinni , entä some voiko olla hehkuttamatta kuinka ihanaa lomailla pupun kanssa.seuraamukset

• 84848

Lopullinen totuus vielä paljastamatta. Ehkä tulevaisuudessa Vikin joulut menee Basic Elementin musiikin tahdissa.

• onkojotain

Mikä lopullinen totuus?

• Zookhgbvv

• vanhaavääntöä

HEH, HEH 9v vanha juttu.

• lapsitähtijuttu

HEH, HEH Vicotria on jo kouluikäinen "juttu"

• pettäjän_tie

Naurattaa vieläkin!

• 8484

Verratkaa V:tä ja Peteriä...

• huikea_menneisyys
    • vastuutavaaditaan

Kannattaisi tosiaan pitää se puhelin päällä, ettei tulisi poliisi Hangosta hakemaan. Karhuryhmä varmaan tarvitaan, ennen kuin shemale saadaan lähtemään tyrmään.

• häkkiheiluu

Raudoissa se raivohullu pitää kuljettaa.

• Bfifknrnr

Martina soittaa snäpeissä ja instan pätkissä yhä uudestaan Jenni Vartiaisen uutta biisiä, ja etenkin kohtaa "olen ryssinyt kaiken joka kerta uudestaan". Eli tietää kyllä mokanneensa pahasti taas. Mun sympatiat on Martinan puolella, Sofiaa en ole koskaan voinut sietää joten mua ei haittaa yhtään jos on vähän pataan saanu Maralta 😂

• surkea_lauluääni

Lapsellista alleviivaamista! Minun sympatiani eivät ole Martinan puolella, Sofia ei kiinnosta senkään vertaa.

Soittelisi vain omia biisejään, vaikkapa Salajoulu- tai Salarakas oon -kappaleita. Tulisi ainakin uran alku mieleen.

• Sofiaonparempi

Hyvä vitsi. Mutta ei pidä paikkaansa. Maralla on viikon sometauko.

• palstalaisille

Olette te kyllä aivan hirviöitä tällä palstalla! Kehtaatte haukkua lapsia ja lasten ulkonäköä!! Kyllä pahaa tekee. Menkää hoitoon sen vihanne kanssa. Olis kiva nähdä millaset petolinnun perseet omat pärstänne ovat. Miten VOI vihata, jotain julkkista noin paljon, että haukkuu vielä lastakin?? Nyt hei jotain rajaa tolla vihaamiselle, menkää töihin tai tehkää jotain muuta ettei tarvi vanhana miettiä sitä, ettei tullut tehtyä elämässään muuta kuin lorvittua palstalla ja haukkuttua ihmisiä, joita ei vähääkään edes tunne.

Eikö täällä ole ollenkaan ylläpitoa?

Ja en ole itse julkkis; lasken tämän viestin "päivän hyväksi teoksi".

• pyllynpyyhkijätpyyhkii

Ei täällä tähän aikaan päivästä kommentoi kuin toi yks kaheli ja toinen samanmoinen Riksusta.

• superjulkkisbbbbbbb

Martina on itse pitänyt huolen siitä, että hän on "perheineen" koko kansan tuntema. Häntä tuskin haukkuisi tai kehuisi kukaan, ellei itse haluaisi julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.

• niin_älykäs
        superjulkkisbbbbbbb kirjoitti:

Martina on itse pitänyt huolen siitä, että hän on "perheineen" koko kansan tuntema. Häntä tuskin haukkuisi tai kehuisi kukaan, ellei itse haluaisi julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.

Hienoa, että Martina paljasti toimintasuunnitelman toisen naaraan uhan varalle jo Nuuksion metsässä leireillessään. Paha, että sekin televisioitiin.

• Mullakaikkihyvin

Kuinka kukaan voi hyväksyä väkivaltaa, paitsi itsepuolustus- tai muussa todellisessa vaaratilanteessa. On Sofiasta mitä mieltä tahansa, Martinalla ei ole ollut oikeutta hyökätä tämän kimppuun. Hyvä Sofia, että oot tehnyt rikosilmoituksen, toivon mukaan asia on näin.

• tuksunkoira

Miten tyhjää päätä voi tyhjentää? Tai onhan siellä usein jotain jonka voi oksentaa.

• Tyhjää.täynnä

Maran päässä ei ole mitään tyhjennettävää, kyllä niin hitaalla käy.

• kusipäämara

Se on täynnä kusta.

• on_se_hurja

Martina on ollut kateuden ja kiusaamisen kohde melkein kaikissa tosi-tv-ohjelmissa, joihin hän on osallistunut ja muutenkin vastamäkiä on piisannut:

"Lehti: Martina haukkui rumaksi läskiksi!"
      http://www.iltalehti.fi/viihde/200810028361028_vi.shtml

"Viidakon tähtöset meni liian rajuksi - tämä osa sensuroitiin!"
      https://www.voice.fi/viihde/a-45570

"Erityisen raskaasti Martinan käytöksen ottaa Henna Kalinainen.
      - Martina johtaa, se vie, se käskee, se huutaa, että nyt se sa***nan p**keleen vene tänne, te teette aivan väärin! Henna tilittaa tulevassa jaksossa."
      http://www.is.fi/viihde/art-2000000489827.html

"Viidakon tähtöset: Luvassa raju tappelu!"
      "- Ensin se haukkui mua haahkaksi, sitten pikkulutkaksi ja lopuksi se nimitteli mua lehmäksi ja kävi melkein päälle, Henna tilittää joukkuetovereilleen käymästään "keskustelusta" Martinan kanssa."
      http://www.is.fi/viihde/art-2000000491912.html?ref=og-ref-www.google.fi

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/martina_aitolehti_esko_eerikaisen_kohukirjasta_mulla_on_ollut_uusi

• heheheheha

Kyllä on ruma tuo Martina. Niin miehennäköinen. Ihan tasapaksu. Ihan rinnaton oli myös teininä, siis täysin miehen kroppa. Rinnat pystyi teettämään, mutta alaosa jäi miehekkääksi. Samoin naama ja ääni. Miehekkäät tatuoinnit korostavat miehisyyttä. Ja kaiken päälle epänaisellinen käytös. Melkoisen karmea sanoisin.

• voiNaisParka

Ilkeä on Aitolehti. Ei se mitään. Nyt sille ollaan ilkeitä. Paha saa palkkansa. Haiseekohan Martinan hengitys happamalle, kun on noin täynnä vihaa ollut ihan koko elämänsä? Haiseeko hiki kitkerältä kun pahat voimat myllää elimistössä? Sitten nyrkki heilahtaa. Revitään. Potkitaan, Kirotaan. Sitten muita haukutaan ja itseä kehutaan.

Säälittävää.

• lomajuttu

Tuo vanha Peter Thelenius episodi:
      "Lehden mukaan Martina oli viettämässä juhannusta Eskon kanssa, mutta flirttaili avoimesti Theleniuksen kanssa. Kaksikko vaihtoi puhelinnumeroita ja tapasi seuraavan kerran heinäkuun alussa helsinkiläisyökerhossa.
      Martina oli vieraana bändin takahuoneessa.
      - Martina pussasi Peteriä huulille, kun he olivat kadulla tupakalla, lähde lavertelee."

Martinalle tuo on aivan luvallista. Mutta jos joku muu sinne päinkin niin !!!!!

• Viikkosiinämeni

Maran somehiljaisuus kesti sitten viikon? Se viikko oli aika lyhyt mutta näillä mennään, enempiä tuskin kannattaa vaatia. Sofialla on homma hanskassa ja sehän erottaa nämä misukat toisistaan.

• fanittakaa

Basic Element esiintyy viikonloppuna Suomessa!

• yhtyeeseen_uusi_jäsen

Joko Martinaa kuljettava taksi suhaa kohti Keski-Suomea?

• Basic.pappa
        yhtyeeseen_uusi_jäsen kirjoitti:

Joko Martinaa kuljettava taksi suhaa kohti Keski-Suomea?

Ja Vicotria on mukana isäänsä Peteriä moikkaamasssa.

• fanittakaa

Ainakin mehupullot ja välipalapatukat on syytä pakata mukaan!

• marasbffe

kyllä mara jakanut toosaa jollekin muulle kuin ekolle kun vikke on tekaistu!

• maailman.isät

Moni tyhjensi silloin(kin) lastinsa Maraan.

• tyhjennysennätys

Se ajatusten totaalityhjennys kävikin ennätysnopeasti. Mikä ei tietenkään ole yllättävää, kun huomioi, millainen ajatusten Kiiminkijoki on kyseessä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe