Etsimme firmaamme koodaria joka osaisi tehdä erilaisia appeja ja muita. Meiltä löytyy monia erittäin hyviä ideoita sekä uskomattoman laajat suhteet ympäri mailmaa sekä erittäin isot markkinointi mahdollisuudet. Ehkä jopa suomen isoimmat. Ainoa ongelmamme on, että emme osaa koodata. Voisimme sopia yhdessä mitä haluat vastineeksi (20% firmasta?) tai jotain muuta.
Kiitos
Etsitään taitavaa koodaria firmalle!
15
1918
Vastaukset
- kaikki.kielet.hallussa
No sehän on sitten suunnittelua ja toteutusta vaille valmis! Minne voin ilmoittautua? Kuulostaa todella reilulta tarjoukselta!
- nibbe69
Suomi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja markkinointimahdollisuus on yhdys sana. Opetelkaa koodaamaan ensin viestinne suomeksi, niin palataan sen jälkeen asiaan.
Yst.terv,
Bittinigker från Villmanstrand - rivienvälistä_lukien
"Meiltä löytyy monia erittäin hyviä ideoita sekä uskomattoman laajat suhteet ympäri mailmaa sekä erittäin isot markkinointi mahdollisuudet."
Epärehellisen markkina miehen elkeet, paksuilla valheilla kuorrutettuna. - appiehdotus
Voisitteko koodata sellaisen mobiili sovelluksen, jolla voisi tilata ilmaiseksi ruokaa kotiin? Nämä nykyiset vaihto ehdot ovat maksullisia, eikä raha kasva puissa.
- manit.pois
Hanki tuollainen
"Rahapuu (Crassula ovata, Crassula portulacea) on Crassulaceae-heimoon kuuluva kasvi"
on jopa helppohoitoinen vaihtoehto. - jo.keksitty
Sellainen on jo keksitty, sillä ainakaan Firefox ei maksa mitään. Kauppias toki saattaa haluta korvauksen, mutta itse sovellus on ilmainen.
- sdafasdfasdfadsfsgfdgf
manit.pois kirjoitti:
Hanki tuollainen
"Rahapuu (Crassula ovata, Crassula portulacea) on Crassulaceae-heimoon kuuluva kasvi"
on jopa helppohoitoinen vaihtoehto.tai sit kasvattaa suoraan perunan ja syö sen, niin jää ikäänkuin yksi vaihe pois.
- ohjelmointimestari
Minulla on kymmenien vuosien kokemus ohjelmoinnista ja osaan ohjelmoida mm. ohjelman joka laskee yhteen kaksi kokonaislukua ja ilmoittaa tuloksen ihan oikein.
Saanko paikan?- firmaa.omistamaan
Minä osaan koodata excelillä makroja.
Ajatella, että niillä on siellä firma täynnä loistavia ideoita ja suhteita joka puolelle, mutta vain koodaustaito puuttuu. Mikä kultakaivos siellä odottaakaan, ne ideat on varmaan ihan tosi loistavia ja toteuttamiskelpoisia ja pääsee vielä firman omistajaksi! Ei sitä kuka tahansa omistakaan firmaa!
- aateli-ohjelmoitsija
"Hello Worldin" ohjelmointi sujuu meikäläiseltä leikiten.
Varmaankin kuulun ohjelmoitsijoiden aateliin? - csgamer69
Itsellä olisi kanssa erittäin hyvä idea pelille mutta en osaa ohjelmoida.
Löytyisikö täältä joku joka olisi valmis toteuttamaan tuon koodipuolen ideani pohjalta? Voisin tarjota koodityöstä palkaksi vaikka 20% myyntituloista.- dfsgsadgdsafdsfgfds
sama juttu. itsellä lisäksi se ongelma, että tarttisin vielä rahoittajankin. olisi hyvä idea, jonka toteuttamiseen tarttisin 20000 euroa. maksaisin varmasti takaisin ja hyvällä korolla. rahat haluaisin bitcoineina, koska tarkoitukseni on suojata sijoittajan yksityisyyyttä!
- utopistien.unelmia
Hullut ei lopu jos hakijat ei väsy. Vanha sanonta.
Tässä tapauksessa hakijat luultavasti väsyvät. - sioittaja
dfsgsadgdsafdsfgfds kirjoitti:
sama juttu. itsellä lisäksi se ongelma, että tarttisin vielä rahoittajankin. olisi hyvä idea, jonka toteuttamiseen tarttisin 20000 euroa. maksaisin varmasti takaisin ja hyvällä korolla. rahat haluaisin bitcoineina, koska tarkoitukseni on suojata sijoittajan yksityisyyyttä!
Ai no se on liian pieni projekti minulle. Olisin valmis laittamaan miljoonan jos jollain koodaustaidottomalla olisi toteuttamiskelvoton idea johon sijoittaa.
- Piejohtaja
Oma projektini on suurin, tuotteliain ja paras.
Ei tarvi muuta kuin toteuttaa.
Tuottanee millin jos toisenkin.
Koodauksesta en maksa mutta koodari saa maailmanlaajuista mainosta jos niin haluaa.
Ottajia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa953651Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5799- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695