Tänään sain vihdoin Dna hubin laitteen. Asennus sujui siihen asti hyvin kun Dna tv sovellus kysyy dna tv osto pin koodia. Mielestäni näppäilin koodin oikein mutta sovellus herjaaa: väärä koodi. osaisko joku sanoa miten ratkaista ongelma.
Dna hubin asennus
3
6334
Vastaukset
- dna-höpö
Mulla sama juttu. 2 ensimmäistä puhelua - asiakaspalvelija oli aivan pihalla - luuli minun ostaneen dna:n digiboxin ja etten osaa laittaa piuhoja. 3:lla ja 4:llä kerralla veljeni sai selvitettyä, että kyse oli PIN-koodista. Laitoin viestiä DNA:lle ja 5:nnellä puhelulla soitti DNA:sta ja lupasi resetoida sen -> spostissa oli lopulta toimiva
- Ilmeisesti ovat laittaneet noita hubeja postiin resetoimatta ko. laitteita tietokannasta, joten PIN-tietokanta oli ihan sekaisin- Ensimmäisellä viikolla hubin saapumisen jälkeen pääsi vasta 3:lla yrityksellä keskukseen, joten muillakin lienee ollut samoja ongelmia - hubinpalauttanut
Onnea jatkoon :)
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/dna-tv-hubi-kayttovinkit/#c2655103 - Anonyymi
Onnea vaan laitteesta, itse juuri lopetin koko laitteen käytön kun tallenteet katosi ja kehdataan veloittaa 5€ vielä tästä tyhjästä kuukausittain. Ostakaa vaikka raspberry pi ohjaamaan suoratoistopalveluja tai joku muu mutta tämä laite on kuin ostaisit 2012 vuoden tietokoneen. Varautukaa siis ongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524538
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404