Ateisti, pysähjdy ja kysy itseltäsi?

Yleinen

Miksi Jumala on sallinut minun elää juuri nyt?

23

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olematon jumalasi ei ole sallinut tai kieltänyt mitään,

      • 123456789101112

        Todisteita, että Jumalaa ei olemassa?????
        Jos ei ole, niin ole hiljaa!


      • 123456789101112 kirjoitti:

        Todisteita, että Jumalaa ei olemassa?????
        Jos ei ole, niin ole hiljaa!

        Taas kerran. Positiivisen väitteen esittäjällä on todistustaakka.
        Todisteita, ettei Russelin teekannua ole olemassa.


    • vihtuilija

      Ok....miksiköhän yksikään tuhansista jumalista on sallinut nimimerkillä "Yleinen" kirjoittelevan elää juuri nyt?...kysyin juuri itseltäni....

      Voisitko nyt vastavuoroisesti kertoa, että miksi minun piti tuollaista kysyä itseltäni.

    • jhgfdrtyuio

      Jumala ei salli sinun - koska olet tyhmä hihhuli

      • Yleinen

        Aivan, avaaja ei kasva edes teiniksi


    • Melkoinen oksymoroni aloitukseksi. Miksi ateisti esittäisi itselleen kysymyksen sellaisen toimijan motiiveista, jonka hän ei usko olevan olemassa?

      Aloittaja. Kysyhän sinä itseltäsi, miksi Iku-Turso ei siepannut sinua viime uimareissullasi.

      • Yleinen

        Kasva jo aikuiseksi!


      • KasvaItse
        Yleinen kirjoitti:

        Kasva jo aikuiseksi!

        Agnon kommentti osui taas ytimeen. Ja sekö harmittaa?


      • Yleinen

        Aloittaja on hikeään nuuskiva hihhuliLuterlainen ja taantuu kananmunaksi? Onko tämä sinusta hauskaa, Kela-elätti evankelistat ovat synti ja häpeä uskossani Jeesukseen


      • Yleinen kirjoitti:

        Kasva jo aikuiseksi!

        Jos en vielä tässä iässä ole aikuinen, niin en varmaan koskaan tulekaan. Seuraavaksi saattaa korkeintaan käydä kuten joululaulussa: "Jo vanhakin nyt nuortuu". Toivottavasti henkinen taantuminen ei kuitenkaan ehdi tulla ennen kuin siirryn ahvenruohoa lannoittamaan.


      • Yleinen

        Minä paskannan kaislikkoon joka päivä, mitä oikein tarkoitat?


      • yleinenkönainenko
        Yleinen kirjoitti:

        Aloittaja on hikeään nuuskiva hihhuliLuterlainen ja taantuu kananmunaksi? Onko tämä sinusta hauskaa, Kela-elätti evankelistat ovat synti ja häpeä uskossani Jeesukseen

        Onko tämä sinusta hauskaa?PH:n pilkkaa ei saa anteeksi,vaan tarttuu Saatana viimeisellä Tuomiolla sinua ranteesta kiinni,ja tekee erinäisiä operaatioita kehosi suhteen,mitään piittaamatta integriteetistäsi,josta et kovinkaan kernaasti tulisi pitämään!Siispä ota PH:n armolahja vastaan jo tänään,sitä hurskaasti nuuhkien,täten pelastukseksesi,muiden Vanhurskaiden ylevään seuraan!
        Tiedossa on siten ylellinen jatkumo Ylistystä,ikuisuudenkin merkeissä!


      • ihmettelenvaan
        yleinenkönainenko kirjoitti:

        Onko tämä sinusta hauskaa?PH:n pilkkaa ei saa anteeksi,vaan tarttuu Saatana viimeisellä Tuomiolla sinua ranteesta kiinni,ja tekee erinäisiä operaatioita kehosi suhteen,mitään piittaamatta integriteetistäsi,josta et kovinkaan kernaasti tulisi pitämään!Siispä ota PH:n armolahja vastaan jo tänään,sitä hurskaasti nuuhkien,täten pelastukseksesi,muiden Vanhurskaiden ylevään seuraan!
        Tiedossa on siten ylellinen jatkumo Ylistystä,ikuisuudenkin merkeissä!

        On tietysti hyvä että ihmisellä on mielikuvitusta, mutta liika on aina liikaa. Nolaat vain itsesi, mutta se on sinun häpeäsi.


      • ihmettelevaankauan
        ihmettelenvaan kirjoitti:

        On tietysti hyvä että ihmisellä on mielikuvitusta, mutta liika on aina liikaa. Nolaat vain itsesi, mutta se on sinun häpeäsi.

        Rakas veljemme,mielikuvitus on Jumalan lahja,PH:n kautta sinulle annettu,jotta oikein tulkitsemme Pyhiä Kirjoituksia,siten Sanaa julistaaksemme!
        Sillä eikö ole sanottu,sana Kristuksesta on hullutusta heille,jotka itseään viisaaksi luulevat!Nolaamalla itsemme,maallisten auktoriteettien edessä,olemme tuhanteen kertaan lunastetut!
        Ota siis vastaan,niskoittelematta,PH:n armolahja,että ikuisuuden ylistäisit!


      • Yleinen kirjoitti:

        Minä paskannan kaislikkoon joka päivä, mitä oikein tarkoitat?

        Ahvenruohon lannoittamisella tarkoitin sitä, että kuoltuani tuhkani levitetään järveen.
        Jos jälkikasvu joskus katselee kesäistä auringonlaskua kyseisellä järvellä, niin voivat todeta isukilla tai papalla olevan melkoisen hulppean hautamonumentin. Jää siinä Faaraotkin kirkkaasti toiseksi.


    • "Ateisti, pysähjdy ja kysy itseltäsi?
      Miksi Jumala on sallinut minun elää juuri nyt?"

      Koska taholla joka ei ole olemassa ei ole mielipiteitä eikä kykyä sallia tai kieltää mitään?

    • kannattaamiettiä

      Hyvä "Yleinen". Tässä jumalattomassa maailmassa paljon ajankohtaisempi kysymys on miksi naapurisi sallivat sinun elää vielä.

    • Jesjesjesjesjes

      Tää palsta on täynnä pentuja!

      • kylläkylläkylläkyllä

        Jes. Nämä idioottimaiset avaukset ja häiriköt. Ateistit ovat kyllä edustavia.


    • Ateisti-vaan

      Ei ateisti voi kysyä Jumalta mitään, koska Jumalaa ei ole.

    • NytOnNyt

      Miksi minun pitäisi kysyä mielikuvitusolennolta jotain hypoteettista kysymystä ja jolla minulle ei ole merkitystä?
      Kyllä tässä kiinnostaa ihan muut asiat.

    • näin-on-näreet

      Uskis. Pysähdy ja kysy jumalaltasi miksi se teki ateisteista sinua fiksumpia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe