Jokaisen asiakkaan pitäisi olla tärkeä . Mutta huittisten Gigantissa tätä ei olla vielä huomattu.Kyllä kohta huomaavat ,kun asiakkaat käyvät vähiin (oikeestaan siellä ei ole koskaan näkyny juurikaan muita) . Myyntihommat toimii ,mutta jos tuotteessa on vika ja viet sen takaisin niin sitten se sirkus vasta alkaakin . Huutoa ,kyykyttämistä ,raivoa ,nöyryytystä!!! Ihan sairaan pelottavaa. Päätin tietysti että oli viiminen kerta,mutta pakosti jouduin vielä kerran käymään .Sen tunnelman haistoin jo oven avatessani :Myyjät ei edes tervehtinyt ,oli hirvee kiire ,vaikka ei ollu asiakkaita.Se raivarin saanut myyjä pyyhälsi jalkojaan tömistellen ohi silmiin katsomatta...ikinä en sitä ovea enää tule avaamaan .Niin vaan v...u mieleni pahoitin !!!!
Gigantti huittinen alistaa asiakkaat kyykkyyn .
37
6571
Vastaukset
- oioih
No mitä sulle lainkaan siellä tapahtu, uskomattomalta tuntuu, että oikein huutoa siellä sait ?? Mulla ei ole kyllä vastaavaa siellä tapahtunu, on oikeinkin asiallista palvelua tullu. Ei sellasta pidä ottaa vastaan, kannattaa pistää hanttiin, jos asiallisella asialla liikkuu.
- aloittajaonprovo
Taitaa olla kateellinen kauppias toisesta liikkeestä täällä kirjoittelemassa. Taisit käydä palauttamassa "viallisen" telkkarin kun sait salkkarit katsottua.
- nettomaksaja
kyllä hyvän palvelun saa kun menee loimaalle tai poriin ja saa vielä alennusta matkarahat Gigantista.
- Kickantti
Mikä oli reklamaation aihe? Joku pöljä taas koittanu palauttaa itte rikkomaansa romua....
- Ostelija
Gigantin tuloa Huittisiin odotettiin kuin kuuta nousemaan. Kerrankin oltiin saamassa paikkakunnalle liike jota oli odotettu. Mutta mitä sitten tapahtuikaan? Oliko liikepaikan sijainti väärä? Menikö asiakkaisiin huittislainen perikateus?
- Tanokas-kappeli
Ei tässä ole kysymys siitä kuka odotti mitä, vaan siitä että liike kusi muroihinsa huonolla palvelulla.
Mutta vielä ei ole myöhäistä parantaa!
- Parkahäkäri
Juu ja se paikka seo se..
- skipataanpois
Tämmöisistä aloituksista ei kenenkään kannata välittää kun joku arvatenkin mielenterveyspotilas valittaa joka liikkeestä vuoronperään. Saa siitä varmaan jotkut kicksit.
- selkäsuorana
Tälläisissä paikoissa tulee olla röyhkeä ja häikäilemätön. Kyllä se pympykin siitä rauhoittuu kun hiukan korotat ääntä ja kerrot selvästi mitä haluat, älä hissuttele ja vaikeroi asiakaspalvelutilanteessa, ole päättäväinen ja tuo se selvästi ilmi.
- Näin-minä-palautan
Minä otan aina pikkasen huikkaa, ennen kuin menen tavaran palautuksia tekemään mihinkään liikkeeseen. Puolikas jallua avuksi. Humalassa tulen hiukan aggressiivisemmaksi ja pinna on kireämmällä.
Se tuntuu uppoavan aika hyvin reklamaatiota vastaan ottavaan myyjään, kun toisella on hiki pinnassa, talvitakki napitettuna auki, henki haisee viinalle ja on äänekkäästi tyytymätön kaupan toimintaan. Asiat sujuu yleensä aika mukavasti täällä keinolla. - Pennisrengas
Juuri näin!
- ottomaatti
onko pakko juora Jallua eiks kosu käy.
- Jormaskiiwe
Gigantin omistaja ainakin voisi katsoa peiliin. Luulee olevansa vaikka mikä, vaikka onkin pelkkä ..........
- Aivaturhake
Vitun pympy. Useassa asiassa turhake. Niin yrityksien kuin vuokra asioiden puolesta.
- Puhelimenostaja
Ihme valitusta! Olen aina saanut hyvää palvelua, ja viimeksi tänään. Osaavaa ja fiksua henkilökuntaa.
- montapuoltatuossakin
Palvelu on hyvää.Tosin ostin 120€partakoneen,ja Lidlissä oli parin viikon päästä sama laite
27€ ostin senkin ja Lidlin kone toimii mutta Gigantin terät petti.
- Nimim.PutkiJanne
Hyvii keittiöitä se myy.
- pympynloppulähenee
Eikös keittiövalmistaja hae uutta edustajaa Huittisiin??
- Lopukoittaa
Pynpys morjestaa kaikkia vastaanajajia kun luulee tuntevansa kaikki tiellä liikkujat! Turha luulo ei tunne ainakaan mua! Asuntoja myy ja vuokraa mokoma pisnesmies!
- WaZ26m
No voe hellanlettas sitä Kateutta, kun pikkupaikkakunnallakin joku vielä jaksaa ja viitsii yrittää jotakin! Vai olisiko helpompaa lähteä Tampereelle tai Turkuun ostamaan sitä partakonetta oman käpykylän yrityksen (kansallinen liikeketju ja sama hintataso) sijaan? Toisaalta siinä olen samaa mieltä, että myös pienellä/syrjäisellä paikkakunnalla on muistettava ja osattava asiakaspalvelun perusteet, mm. hyvä käytös (esim. Huittisten Jysk ja Alko). Mutta eiköhän kuitenkin ole positiivista se, että johonkin Huittisiinkin on saatu oikein Gigantti!?
- vega64
Hyvä paikka.
Ostin pelituolin ja fps nousi. - hyväkauppa
Gigantin palvelu on suorastaan loistavaa. Aina saanut useamman myyjän palvelua, koska ei ole muita asiakkaita. :) :) :)
- Jokatyömies
Hyvä paikka. Kun ei rahti muuten onnistunu luvattuna päivänä ni johtaja ite lähti hakeen koneen Tampereen liikkeestä ja toimitti illaks kotiin.
- Anonyymi
Aivan ala-arvoista palvelua. Myyjät lähtevät vetämään kun eivät edes tiedä mitä korjatuille älylaitteille on tehty. Väittävät että on asiakas ja yrittävät mennä hyllyjen taakse piiloon.
- Anonyymi
Väittävät joo vaikkei siellä kyllä koskaan asiakkaita näy... En käsitä miten tuolla asiakasmäärällä tuo toiminta on millään tavalla kannattavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väittävät joo vaikkei siellä kyllä koskaan asiakkaita näy... En käsitä miten tuolla asiakasmäärällä tuo toiminta on millään tavalla kannattavaa.
Pitää myös todeta että ei ole mikään mieluisa liike asioida,omistaja on kieltämättä töykeän puoleinen,suosittelen loimaan liikettä lämpimästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaikki se tietää,että Pympy onkovayrittään.Kerran joku koitti hassuttaa ja käveli mettän reunaa ja sano Pympylle,että onpa iso kaunis kivi se allaon varmaaan timantti,kivi oli tosi suuri.Kumminkin yöllä Pympy haki taljoja jakankia ja väänsi kiveä ja näki ettei siellä mitään ollu.seuraavana päivanä se äijä sano,että onpa ruma kivi,sen alla ei voi ollamltään.no yöllä pympyllä sama peli eikä mitään.Kului3 päivääj ja risteykseen nousi lippukioski.Siinä luki aikuise 10€,lapset ja eläkeläiset 5€.Jupiter pyörällä tulleet ilmalseksi.lippuja meni 5 kertaa enemmän kuin stadionille.Kaikki takaisintulija olivattyytyväisiä ja sanoivat,että hyvä ettei maksettu liikaa.Mitä tästä opimme.On kahdenlaisia selvänäottajia.Toiset hyötyy siitä toiset ei.
.
- Anonyymi
Gigantti on paras
- Anonyymi
Aukeeks se kauppa lainkaan?
- Anonyymi
Kauppa on nyt auki. tänään poikkesin siellä ja myyjiä oli varmaan kymmenen ja asiakkaita viisi. eipä tarvi uudelleen menn
- Anonyymi
Tavaraa oli tosi vähä. Toivottavasti saa lisää myytävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavaraa oli tosi vähä. Toivottavasti saa lisää myytävää.
Mä ettein sitä kirppputorii, mutt en löytän-onko se jossain kellarikerroksessa?Siinä sähkölaitepualel oli siinäki tyhjii hyllyi satoi metrii.Enk mä löytäny sitä kaffepaikkaa.
Huanost ol opasteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ettein sitä kirppputorii, mutt en löytän-onko se jossain kellarikerroksessa?Siinä sähkölaitepualel oli siinäki tyhjii hyllyi satoi metrii.Enk mä löytäny sitä kaffepaikkaa.
Huanost ol opasteet.Kahve tarjoilu oli kassan tykönä,ei siinä ketään poikennut kahville,pullat oli sen kokoisia että kertahaukkasulla olis menny ei meillekkään mitenkään tarjottu rouva kääntyi selin kun lähestyttiin paikkaa ei muuta kun ulos vaan,asiakkaita 6 me mkn lukien
- Anonyymi
Voiko tänne viärä liätevaunun käytettyjä osia myyntiin? Entä kokonaisen lietevaunun?
- Anonyymi
gikantti oli jo huono yritys mutta ei tämä uusikaan viritys kyllä kauaa pystyssä pysy
- Anonyymi
täältä ei koronaa tule. turva välit pysyy ja väkeä aina alle 10
- Anonyymi
täältä ei ainakaan koronaa saa! turva välit pysyy aina ja väkeäkin aina alle 10
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787484Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344621Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232690- 762173
- 891573
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987