tens ems laite

pekka.sp

Kiinnitin juuri elektrodit itseeni. Muilla kokemuksia?

12

6530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta-on

On kyllä, mahtavat orgasmit tulee kun ottaa vähän sähköä terskanpäähän. Toinen lapuista pitää olla varressa kiinni. Tens laitteen kanssa saa orgasmia pitkitettyä helposti pari tuntia niin että on ihan lähellä laukeamista.

• Erkkitietää

Toinen elektrodi varteen ja toinen terskaan. Sitten täysteholle! mmmm

• transtäti

En kyllä laittaisi täydelle teholle suoraan,saattaa poltella.Noin puolitehoa ja sitten kokeilee erilaisia pulsseja.Olen itse pitänyt laitetta liivien alla kun olen ollut vieraassa kaupungissa kirpparikierrroksella,siellä se pitää yllä seisokkia ja kun sitten lopulta tulee,se on kova.Siinämielessä parempi kuin värähtelykuula että on äänetön.Tosin jos liivit eivät ole tarpeeksi tiukat kalu nytkähtelee pulssien tahdissa ja voi näkyä ulospäin.Aika jännää olla liiveissä ja keskustella myyjän kanssa kun tens laite aiheuttaa orgasmin ja sperma leviää housuliivien alle...

• Erkkitietää
        transtäti kirjoitti:

En kyllä laittaisi täydelle teholle suoraan,saattaa poltella.Noin puolitehoa ja sitten kokeilee erilaisia pulsseja.Olen itse pitänyt laitetta liivien alla kun olen ollut vieraassa kaupungissa kirpparikierrroksella,siellä se pitää yllä seisokkia ja kun sitten lopulta tulee,se on kova.Siinämielessä parempi kuin värähtelykuula että on äänetön.Tosin jos liivit eivät ole tarpeeksi tiukat kalu nytkähtelee pulssien tahdissa ja voi näkyä ulospäin.Aika jännää olla liiveissä ja keskustella myyjän kanssa kun tens laite aiheuttaa orgasmin ja sperma leviää housuliivien alle...

Taitaa olla vähemmän tehoa sitten tässä minun laitteessa. Joka tapauksessa kuulostaa todella kiihottavalta toi sun juttus. Haluaisin olla paikalla kun saat orgasmin. Nauttisin näystä varmasti.

• Anonyymi

pannaa se toinen anaaliin ja toinen hepinpäähän ja verkkovirtaa sisään,no jo saatana jysähtää.tietää miksi persreikä on tarkotettu ja hepin voi laittaa kukkatikuks.T:JOKAKODINSÄHKÖMIES elkääleikkikösattuumunillejaharmaitahiuksia..

• Anonyymi

Eipä kannata kokeilla 230 V verkkovirralla, siinähän kärähtää perskarvat

• Anonyymi

Sähkötuoli on helppo toteuttaa.sininen suuhun lusikalla ja ruskee perseeseen kaulimella.turvavyöt samarasta.kestää n.30sek. pois meni..kärventämistä tulisi välttää,haisee..HYI HELVETTI TEI KANSSA ,KEHTAA OLLA JA LIKIMAIN NORMAALIA ?

• Anonyymi

SAAKO MOPOLLA AJAA KÄNNISSÄ?PALJO SANKTIO 2,5% TAI JOTAIN.?

• Anonyymi

Sain juuri Kiinasta tilaamani estim-laitteen. 10e postikuluineen. Siinä on 5 erilaista kiihotinmahdollisuutta. Laitoin toisen johdon terskan kaulaan ja toisen kullin juureen. Nyt harjoittelen sen käyttöä. Hyvältä ainakin tuntui koko koko kullin läpi menevä värisevä sähkövirta jonka voimakkuutta voi säätää. Pistelevän tuntuisista sähköiskuista en vielä ole oppinut tykkäämään, mutta kai kyrvän voi kouluttaa niihinkin. Laite antaa tuntuvan huumaavan orgasmin.

• Anonyymi

Akkulaturista 24V asetus ja plussa terskaan, miinus säkkeihin. Johan toimii!

• Pyhitin yksinäisen pyhäpäivän aamun laitteen kanssa leikkimiseen. Toisen kanavan läpykät kalun juureen ja päähän, toisen läpykät nänneihin.
      Olen nyt löytänyt sen "oikean" ohjelmavaihtoehdon ja tiedän suunnilleen, millaisia tehoja tarvitsen parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.
      Mutta niin vaan kävi, että taas kerran olin liian hätänen. Ensimmäinen "jarrutus" toki onnistui, mutta toisen kerran orkun lähestyessä käänsin volyymit nollille liian myöhään.
      Olen kokeneemmilta käyttäjiltä lukenut ja kuullut Koodin chatissa, että paras orkku tulee kun on useamman kerran kiihoittanut itsensä ihan siihen orkun kynnykselle ja sitten rauhoittanut tilanteen.
      Mutta ehkä minä tuonkin vielä opin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45281
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      176
      10821
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8498
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      2850
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1485
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1470
    Aihe