tens ems laite

pekka.sp

Kiinnitin juuri elektrodit itseeni. Muilla kokemuksia?

12

6582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta-on

On kyllä, mahtavat orgasmit tulee kun ottaa vähän sähköä terskanpäähän. Toinen lapuista pitää olla varressa kiinni. Tens laitteen kanssa saa orgasmia pitkitettyä helposti pari tuntia niin että on ihan lähellä laukeamista.

• Erkkitietää

Toinen elektrodi varteen ja toinen terskaan. Sitten täysteholle! mmmm

• transtäti

En kyllä laittaisi täydelle teholle suoraan,saattaa poltella.Noin puolitehoa ja sitten kokeilee erilaisia pulsseja.Olen itse pitänyt laitetta liivien alla kun olen ollut vieraassa kaupungissa kirpparikierrroksella,siellä se pitää yllä seisokkia ja kun sitten lopulta tulee,se on kova.Siinämielessä parempi kuin värähtelykuula että on äänetön.Tosin jos liivit eivät ole tarpeeksi tiukat kalu nytkähtelee pulssien tahdissa ja voi näkyä ulospäin.Aika jännää olla liiveissä ja keskustella myyjän kanssa kun tens laite aiheuttaa orgasmin ja sperma leviää housuliivien alle...

• Erkkitietää
        transtäti kirjoitti:

En kyllä laittaisi täydelle teholle suoraan,saattaa poltella.Noin puolitehoa ja sitten kokeilee erilaisia pulsseja.Olen itse pitänyt laitetta liivien alla kun olen ollut vieraassa kaupungissa kirpparikierrroksella,siellä se pitää yllä seisokkia ja kun sitten lopulta tulee,se on kova.Siinämielessä parempi kuin värähtelykuula että on äänetön.Tosin jos liivit eivät ole tarpeeksi tiukat kalu nytkähtelee pulssien tahdissa ja voi näkyä ulospäin.Aika jännää olla liiveissä ja keskustella myyjän kanssa kun tens laite aiheuttaa orgasmin ja sperma leviää housuliivien alle...

Taitaa olla vähemmän tehoa sitten tässä minun laitteessa. Joka tapauksessa kuulostaa todella kiihottavalta toi sun juttus. Haluaisin olla paikalla kun saat orgasmin. Nauttisin näystä varmasti.

• Anonyymi

pannaa se toinen anaaliin ja toinen hepinpäähän ja verkkovirtaa sisään,no jo saatana jysähtää.tietää miksi persreikä on tarkotettu ja hepin voi laittaa kukkatikuks.T:JOKAKODINSÄHKÖMIES elkääleikkikösattuumunillejaharmaitahiuksia..

• Anonyymi

Eipä kannata kokeilla 230 V verkkovirralla, siinähän kärähtää perskarvat

• Anonyymi

Sähkötuoli on helppo toteuttaa.sininen suuhun lusikalla ja ruskee perseeseen kaulimella.turvavyöt samarasta.kestää n.30sek. pois meni..kärventämistä tulisi välttää,haisee..HYI HELVETTI TEI KANSSA ,KEHTAA OLLA JA LIKIMAIN NORMAALIA ?

• Anonyymi

SAAKO MOPOLLA AJAA KÄNNISSÄ?PALJO SANKTIO 2,5% TAI JOTAIN.?

• Anonyymi

Sain juuri Kiinasta tilaamani estim-laitteen. 10e postikuluineen. Siinä on 5 erilaista kiihotinmahdollisuutta. Laitoin toisen johdon terskan kaulaan ja toisen kullin juureen. Nyt harjoittelen sen käyttöä. Hyvältä ainakin tuntui koko koko kullin läpi menevä värisevä sähkövirta jonka voimakkuutta voi säätää. Pistelevän tuntuisista sähköiskuista en vielä ole oppinut tykkäämään, mutta kai kyrvän voi kouluttaa niihinkin. Laite antaa tuntuvan huumaavan orgasmin.

• Anonyymi

Akkulaturista 24V asetus ja plussa terskaan, miinus säkkeihin. Johan toimii!

• Pyhitin yksinäisen pyhäpäivän aamun laitteen kanssa leikkimiseen. Toisen kanavan läpykät kalun juureen ja päähän, toisen läpykät nänneihin.
      Olen nyt löytänyt sen "oikean" ohjelmavaihtoehdon ja tiedän suunnilleen, millaisia tehoja tarvitsen parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.
      Mutta niin vaan kävi, että taas kerran olin liian hätänen. Ensimmäinen "jarrutus" toki onnistui, mutta toisen kerran orkun lähestyessä käänsin volyymit nollille liian myöhään.
      Olen kokeneemmilta käyttäjiltä lukenut ja kuullut Koodin chatissa, että paras orkku tulee kun on useamman kerran kiihoittanut itsensä ihan siihen orkun kynnykselle ja sitten rauhoittanut tilanteen.
      Mutta ehkä minä tuonkin vielä opin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      113
      3531
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      68
      2798
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2674
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      75
      2422
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      17
      2242
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      31
      2139
    7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2081
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      87
      1903
    9. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      1857
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      26
      1652
    Aihe