Minkä ikäsenä teillä alko mulkku kasvamaan ja minkä ikäsenä mulkku oli täydessä mitassa .
Onko myös niin, että jos isällä on iso mulkku niin on myös pojalla? Onko veljeksillä eroa?
Minkä pitunen mulkku on lepomitassa ja erektiossa?
Mulkun koko perheen miehillä?
5
825
Vastaukset 5
- Ujsvdv
Up!
- Anonyymi00002
12V
- Anonyymi00003
Mulla on todella iso kulli joka alkoi kasvamaan 7 luokalla ja oli joskus 8 luokalla oli jo kasvanut täyteen mittaan. Sain lempinimenkin silloin kun kulli oli löysänäkin jo noin 16-17cm pitkä ja karvoitus sellainen vain vähän vaaleita haituvia. Olin vielä niin laiha ja muita pienempi niin herätti vähän huomiota kun oli koulussa uintia.
JTG - Anonyymi00004
Hyvä ja tärkeä aihe koko kansalle.
13-vuotiaana alkoi kasvaa selvemmin. Isällä iso muna ja jäikin isommaksi kuin omani. - Anonyymi00005
Isän suku isokullista, äidin suku ilmeisesti normikullista. Itselle tuli isohko, muttei niin iso kuin isällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567