Minne katosi Axl Smith ???

WhatsUpmext

Koko kansan rakastama juontaja, DJ, muusikko, kuvaaja ja mediamies Axl Smith. Missä hän on nykyään?
Tekeekö uraa Suomessa vai maailmalla?

26

10914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivänurakkaalussa

      Et muuta aloitukseksi keksinyt? Olisit nukkunut pidempään.

    • Rxqs

      Lontoossa ilmeisesti asuu?

      • akipoistetaanjo

        Sulta HÖNÖ on näköjään aiheet loppu, kun näitä vanhoja tänne nostat.


    • Oknokn

      Luo kuulemma uraa lontoossa. Ilmeisesti suomen kuviot oli liian pieniä?
      Aika nopeasti muutti, olin itse muutaman kuukauden poissa Suomesta ja kun tulin takasin niin axl oli kadonnut. En tiedä miksi hävis niin nopeasti, ehkä sai hyvän työtarjouksen.

    • PervoLandiaan

      Yritti työskennellä brittisessä, mutta maine kiirii sinnekin. Hyvä niin.
      Nilkki jätkä sai ansaitsemansa käänteen uralleen. Pervoksi paljastui.

    • Azlgannier

      Palkattu lontooseen huippubändien kuvaajaksi ja tekee myös omaa huippu-uraa muusikkona, visual artistina ja filatelistina siellä. Jätti pikkukulän pölyt taakseen ( lue Suomi) ja isossa maailmassa. Vatmasti kuullaan vielä kaverista

    • näinsemeneejoso

      heh heh on ollu koskaa kuullukkaa mistää akselist ei todellaakkaa oo ees suomalianee. karsee pikkujätkä. taitaa täällä itte akseli luurat ja kirjoittelee höpö höpö juttujaa. näip jos aleet vallittelee kirjoitusvirheistä niin heti tiedoksi sullekki EVVK noi saa etter pööd kaures

      • Määdson

        Oletko maahanmuuttaja kun noin epäselvää suomen kieltä tuotat ja et edes axl smithistä tiedä? Ei varmaan kannata puhua asioista joista et tiedä. Hän ei ole likään looseri vaan tekemässä kansainvälistä uraa ulkomailla.


    • SiitäSai

      Harmi vaan että kukaan ei enkuissakaan halua työskennellä kanssaan kun tausta paljastuu. Tiukassa on leipä, korvauksetkin pitäisi maksaa. Niin makaa kuin petaa.

      • Dnkdoxkwnelqlf

        Miten niin muka ei halua. Suominon ihan oaska paikka ja paskaa sakkia ja varmadti englannissa kukaan ei välyä mitään ja jos välittää niin ajatelee että hyvä kaveri ja


      • voitpalata
        Dnkdoxkwnelqlf kirjoitti:

        Miten niin muka ei halua. Suominon ihan oaska paikka ja paskaa sakkia ja varmadti englannissa kukaan ei välyä mitään ja jos välittää niin ajatelee että hyvä kaveri ja

        Noinko se sun maassasi menee?


    • maakonieli

      Tietääkö kukaan ihan oikeasti missä Axl on nykyään?
      Suomi?
      Usa?
      Englanti?
      Ruotsi?

      Ei ole mitään tietoa ollut varmaan puoleen vuoteen lehdissä tms, joten aika hyvin on pysynyt piilossa.

      • Karnanen

        Lopelle oli kuulemma muuttanut. Siellä on paljon halukkaita naisia..... :)


      • KameranTakana

        Tekeekö videohommia vielä?


    • Kova_takomaan

      Akseli Seppä on aika rivo häiskä !

    • Anonyymi

      Asuuko Lontoossa ja vaihtoi nimeään?

    • Anonyymi

      Akselita haluaisin kysyä oliko se tämän kaiken arvoista? Kannattiko pettää erittäin julmasti niin monen ihmisen luottamus?

    • Anonyymi

      Katselee panovideoita Torpasta

      • Anonyymi

        ....tai tekevät jo uusia!!!


    • Anonyymi

      Eikö Axl seurustele Maisa Torpan kanssa ja videokuvaa herkkiä hetkiä?

      • Anonyymi

        Eipä olisi mikään ihme.


    • Anonyymi

      Oliko Torppa ainoa näistä kuvatuista naisista, joka tästä(kin) asiasta tuli julkisuuteen kyynelehtiin?

    • Anonyymi

      Nykyisin majailee taas Suomessa. Nimi on vaihtunut...uusia kuvia ukosta ei ole näkynyt..

    • Anonyymi

      Routa porsaan kotiin ajaa. Ei taida kansainväliset urat tästä pervolta koskaan onnistua...

      • Anonyymi

        Muistelee kiihkeitä hetkiä Maisulin kanssa. Saikohan paljaalla?


    • Anonyymi

      Axl Smith on komea, seksikäs, ihana! Koska tahansa hyppäisin samoihin vällyihin Axl:n kanssa kunhan kamerat ovat poissa päältä! :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe