En tiedä miksi mutta olen viimevuosina alkanut enemmän vihata juuri Jumalaa. Jopa päivittäin, tuntuu että juuri hänen tekemättömyytensä takia minulla on mennyt niin huonosti ja olen joutunut turhaan kärsimään. Vaikka olin uskossa ainakin 10 vuotta.
Vihaan Jumalaa
d123d123d133
1
119
Vastaukset
- Vapaatahto
Saatana eksyttää ihmistä katkeroitumaan. Katkeruus vie ihmistä alaspäin. Ihmistä ei ole luotu vihaamaan. Sisään kääntynyt viha sairastuttaa. Ihminen tekee hallaa itselleen, se on haitallista. Rakkaus parantaa, avaa ajattelua toivon suuntaan. Herättää kiitollisuutta. Voit valita vihan, mutta sillä on seurauksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958