Virolaisia otetaan eniten säilöön

eestieesti

Savonsanomat tänään:
Virolaisia otetaan eniten säilöön käännyttämistä varten.

20

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyselenVaan

Miten tämä liittyy Viron matkailuun?

• Siim_Kallas

Liittyyhän se osioon >> yleistä virosta<< .
        Muuten oletko S24 luotsi, joka poistelee keskusteluja täältä?

• KyselenVaan
        Siim_Kallas kirjoitti:

Liittyyhän se osioon >> yleistä virosta<< .
        Muuten oletko S24 luotsi, joka poistelee keskusteluja täältä?

Koko ketju on: "Keskustelu24" "Matkailu" "Matkakohteet" "Eurooppa" "Viro" "Yleistä Virosta". Eli ollaan todellakin "Matkailu" foorumin alla. Ja jos olisin tuo "luotsi", olisin jo poistanut tämän ketjun täältä...

• hyppokrates

Matkailuahan se käännyttäminenkin o Tosin oma alalajinsa.n

• KyselenVaan
        hyppokrates kirjoitti:

Matkailuahan se käännyttäminenkin o Tosin oma alalajinsa.n

Nyt iskit niin vahvan perustelun että alkaa argumentit loppua...

• aloittajan.pallo.hukassa

Viro on EU:n jäsen niin kuin Suomikin. Käännyttäminen ei ole mahdollista. Poliisi voi tietysti pidättää jos on tehnyt rikoksen.

• 4356

Nimenomaan näin, Virolaiset rikoksentekijät on säilöönotetuista käännytetyistä suurin ryhmä.

• heti.loputtava
        4356 kirjoitti:

Nimenomaan näin, Virolaiset rikoksentekijät on säilöönotetuista käännytetyistä suurin ryhmä.

Niitä minnekään käännytetä. Sasvat Suomen vankiloissa loikoilla rehellisten suomalaisten rahoilla.

• ryssä.trolli_

Suomessa on enemmän sekundaryssiä kuin Virossa. "Wallesmanni" ei ole suomalainen koska ei osaa kirjoittaa suomenkieltä oikein. Taitaa olla itse niitä joita on haukkuvinaan.

• mitä.sekoilet

Viron väestöstä kolmasosa on itäslaaveja äidinkieleltään.

• mahtaako.olla.perää
        mitä.sekoilet kirjoitti:

Viron väestöstä kolmasosa on itäslaaveja äidinkieleltään.

Siis itäslaaveja ei mongoleja.

• jonei

Poliisi ottaa nykyään ulkomaalaisista säilöön eniten virolaisia, kun säilöönoton syynä on käännyttäminen tai vastaava ulkomaalaiseen liittyvä päätösasia.

Toiseksi suurimmaksi ryhmäksi ovat nousseet romanialaiset. Viime vuonna kolmanneksi suurin ryhmä olivat yllättäen gambialaiset.

• Itsee
    • Ei-Koskaan-Viroon
      • Stadin_Ketku

Viron matkalla minulla on aina mukana luotiliivit nyrkkirauta ja pippurikaasu!

• NäinOnNäkyleipä
        Stadin_Ketku kirjoitti:

Viron matkalla minulla on aina mukana luotiliivit nyrkkirauta ja pippurikaasu!

Niin, miksi riisuisit niitä kun Helsinkiin palatessasi tarvitset kuitenkin niitä taas!

• HesanKetku
        NäinOnNäkyleipä kirjoitti:

Niin, miksi riisuisit niitä kun Helsinkiin palatessasi tarvitset kuitenkin niitä taas!

Helsinki on maailman turvallisin kaupunki, ei ole mafiaa.

• Nettomaksaja.stadista
        HesanKetku kirjoitti:

Kyllä venäläiset, romanialaiset, balkanilaiset ym. mafiaryhmittymät toimivat stadissa erittäin aktiivisesti.

• NäinOnNäkyleipä
        HesanKetku kirjoitti:

Esimerkiksi Rööperi-kirjasta voi lukea rikollisjärjestöjen toiminnasta 50-60-lukujen Helsingistä. Kun huumeet astuivat mukaan kuvioihin on meno vain koventunut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe