Uusin molemmat takasylinterit ja ilmasin takapään.Otin toisen etusylintereistä irti ja herkistin sen, ilmasin sylinterin.Auto käynnissä kun pitää polkimella painnetta yllä niin poljin lipuu pohjaan.Onko normaali ominaisuus vai onko ilmaa jossain?
940 d vm-95
9
198
Vastaukset
- möhömaha1985
ilmaa on, ei saa mennä pohjaan poljin vaikka pitäis kuin kauan poljinta. Toinen vaihtoehto on että vuotaa jostain painetta/nestettä.
Ilmaa kaverin kanssa joka kulma ja tarkasta ettei ole vuotoja.- Roope14v
neste ei vähene, eli ei vuoda.
- säätövä
Liinat tai palat liian kaukana jarru levystä/rummusta!
- E220_CDI
säätövä kirjoitti:
Liinat tai palat liian kaukana jarru levystä/rummusta!
Eipä ole nestekäyttöisiä rumpujarruja ollut isommissa Volvoissa Amazonin jälkeen, joten säätöjuttu tämä ei ole.
- 5vee
Sitten varmaan kulahti kumit pääsylinderistä?
- Pääsylinteri
Pääsylinterissä on ollut ruostetta tms ja ilmatessa polkimen liike piteni tuohon huonoon kohtaan ja tiivistekumit naarmuuntuivat.
- Roope14v
auto sammuksissa poljin jäykkä, ei painu pohjaan, käynnissä ensin jäykkä sitten painuu hiljaa pohjaan,Jos vika pääsylinterissä luulisi painuvan sammusissakin pohjaan eikös niin?
- kässäriä
Palat kaukana taka sylintereissä, säätö ei toimii tai ilmakupla mutkassa?
- Roope14v
uudet sylinterit ja palat on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530