Mitä mieltä "kokeilusta" vakisuhteen aikana?

bi-nainen_kai

Moni tuntuu tunnistavansa bi-suuntauksensa vasta sitten, kun on jo vakisuhteessa, jopa jo naimisissa. Olen nähnyt, kuinka ihmiset useilla palstoilla miettivät "kokeilua" oman sukupuolen kanssa, vaikka ollaan vakisuhteessa.

Mitä mieltä olette tällaisista kokeiluista? Olenko vain vanhanaikainen (vaikka nuori olenkin), vai eikö tuo ole yhtä lailla pettämistä kuin jos "kokeilisi" jonkun toisen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Eikö ensin pitäisi erota edellisestä, jos haluaa elää kokeiluvaihetta? Tai ainakin keskustella puolison kanssa, että voisiko pitää taukoa tai tehdä suhteesta avoimen suhteen?

Lisäksi "bi-kokeilut" tuntuvat alentavilta myös niille kokeilun kohteille. Että suhdetta heidän kanssaan ei oteta tosissaan, tai heidät asetetaan hankalaan tilanteeseen, kun selviää, että toinen on jo suhteessa. Varsinkin, jos se aviopuoliso ei tiedä kokeiluista ja saa tietää. Vai eikö sitä suhdetta omaan sukupuoleen sittenkään pidetä vakavasti otettavana vaihtoehtona, jos se halutaan tehdä salassa?

Sana vapaa!

7

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman muuta puhdasta pettämistä, ellei ole oman kumppanin kanssa asiasta erikseen sovittu. Ei tuota asiaa mitenkään muuten voi nähdä.

      • bi-nainen_kai

        Niin minustakin. Ihmettelen vain, kun moni puhuu näistä suunnitelmista niin kevyeen sävyyn, kevyemmin kuin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa pettämisestä. Minusta molemmat ovat yhtä väärin.


    • opiopo

      Kyllä minun puolestani ainakin saisi kokeilla samaa sukupuolta, ei haittaisi yhtään.

      • En ymmärrä miten ei haittaisi? Samalla tavoin kuin ei haittaisi yhtään, jos kokeilisi seksiä toisen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Mielestäsi ihan ok, jos kumppanisi haluaisi vain saada tietää, miltä seksi tuntuu eri ihmisen kanssa? Itse en ihan tuon tason epäitsekkyyteen kykene :D


    • vainyksitapakäy

      Hmmmmm, jokainen tyylillään mut enpä kyllä itse ryhtyisi kokeilukappaleeksi kenellekään joka on vakisuhteessa, avoimessa suhteessa, tauolla tai puolison luvalla.

    • virtasenposti

      Olin pariskunnan (m n) mukana eurooppa kiertueella. Mies halusi kokeilla homo suhdella. Mietti polyamorisuutta. Nainen katseli vieressä.

    • Anonyymi

      Jos antaa nysänsä viholliselle, se vie koko juuren.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe