Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Mikä ukkoa vaivaa?

Terve.
Olen 21v terve nainen, 160/47, 70C. Mies on vuoden vanhempi ja yhessä oltu jo 15-vuotiaasta. Ennen mies halusi minua ihan aina, mutta nyt saan vonkua päivä kaupalla 5min sähellystä. Sit herään yöllä siihen että runkkaa vieressä. Miten sen saa uudelleen kiinnostumaan? Tätä on jatkunut jo vuoden, ja kohta menen vieraisiin jos ei asiat muutu. Mies sanoo vain ettei jaksa.
3263
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Jos se oikeasti on tollanen runkkari nyt, niin vieraisiin vaan.
Kokemuksesta viisastuneena homma ei toimi!
Jos kaipaat oikeata seksiä otappa yhteyttä minuun. T. leo.hako

Äänestä

Sekasinhan se on jos oma käsi kelpaa mutta ei noin upealta kuulostavan neitosen ihana pillu...kyllä mulle kelpais koska vaan.mitäpä jos otat sen kullin suuhun vaan ilman kyselyjä kun heräät sen runkkaamiseen ja otat sen vaikka väkisin sisääsi...mutta jos ei auta niin vieraisiin vaan hakemaan helpotusta😚

Äänestä

160/47 kannattaisi laihduttaa kuka haluaa tuollaista pullukkaa, Jos on 160cm painoa saisi olla max 40kg ei ihme ettei miehesi halua sinua

Äänestä

Kommentoi aloitusta

SaakoNainenVonkua kirjoitti:

Terve.
Olen 21v terve nainen, 160/47, 70C. Mies on vuoden vanhempi ja yhessä oltu jo 15-vuotiaasta. Ennen mies halusi minua ihan aina, mutta nyt saan vonkua päivä kaupalla 5min sähellystä. Sit herään yöllä siihen että runkkaa vieressä. Miten sen saa uudelleen kiinnostumaan? Tätä on jatkunut jo vuoden, ja kohta menen vieraisiin jos ei asiat muutu. Mies sanoo vain ettei jaksa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu