Onko kokemuksia Evonia Hair Booster kapseleista ?

vess

Olen kayttänyt noin vuoden, mutta itse en juuri ole huomannut mitään. Käytän myös nisim shamppoota, mutta eihän se pelkästään voi auttaa .

3

3258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko5555555

En usko että mistään kapseleista voi olla apua. Itse söin finaa ja ei mitään muuta kuin sivuoireita. Sit aloin käyttämään minoxidilia ja ja kruunun alkava kalju on peittynyt miltei täysin. Ohimotkin vaikuttavat tuuheammilta.

• Ztt66

Käytän itse samoja finan kanssa. Vaikea sanoa onkjo ollut apua, uskon silti että fina tässä ollut tehokkaampi.

• hiuksetpäässä

Hiustenlähtöön ja hyvään tai huonoon kuntoon sekä pituuteen ja paksuuteen vaikuttaa mm. perimä (geenit), sairaudet (mm. kilpirauhasen vajaatoiminta), hormoonit (raskaus ja imetys), kokonaisravitsemus, stressi, anemia, lääkitykset ja hiusten KÄSITTELY.

Kehon hyvinvointi näkyy hiuksista.

Hiusten huono kunto voi myös johtua ravintoaineiden puutteesta.

Monipuolinen ruokavalio ja ruoan laatu ovat erittäin tärkeitä myös hiuksille, erityisesti silloin, kun hius on kasvuvaiheessa vielä hiuspohjan alla. Hiusten kannalta hyvät rasvat, riittävä veden juonti sekä monipuolinen ruokavalio, jossa on tarpeeksi proteiineja, kalan omega-3 rasvahappoja (EPA ja DHA), kivennäisaineita ja vitamiineja.

Hiusten lisääntymistä, pituuskasvua tai paksuutta EI voi lisätä millään lisäravinnepillerillä. Ihan oikeesti, EI voi.

Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti, mutta kun ei ole. Ja missähän ne kaikki pitkäkyntisetkin ovat?

Rakennekynsiä laitetaan, kun omat ei kasva.

Varmista, että saat riittävästi D-vitamiinia, sillä sen vajaus surkastuttaa talirauhasia ja hiuspohja kuivuu.

Jos syö kananmunan päivässä, se vahvistaa hiuksia paremmin kuin mikään pilleri tai shampoo.

Näkyviä tuloksia alkaa huomata puolen vuoden jälkeen.

Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin nolla.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe