Voimattomat jalat

voimattomatjalat

Sokeriarvo 6.9paastosokeri. sokerirasitukskin edessä.
Kuuluuko näihin sokerijuttuihn voimattomat jalat.?

Tuntuu että menee alta ihan

9

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gykjgyjuhgbjb

      Ei yleensä. Diabetes ei vie voimia. Vasta pitkään sairastettu ja huonosti hoidettu diabetes voisi vaurioittaa jalkojen hermoja siten että voimattomuutta esiintyisi.

    • sytostaatit.pois

      Voi olla myös joku muu sairaus tai jopa lääkitys muuhun vaivaan mikä vie jalat. Mm. kolesteroliin määrätyt sytostaatit vie jalat ja kyvyn edes kävellä

      • statiinit.pois.heti

        mytä minä oikein kirjoitin... Ei sytostaatit ku statiinit. Siis statiinit vie kävelyn


      • hpv26

        Alle 1/1000 kärsii statiinien aiheuttamasta lihasvoimattomuudesta ja kun statiineja syö alle 10% väestöstä niin tuo ei ole yleistä.


      • statiinit.pois.heti

      • hpv26
        statiinit.pois.heti kirjoitti:

        höpöhöpö. Nuo ilmoittamasi lukemat ovat lääkkeen valmistajan ilmoittamia lukuja. Todellisuus on karumpaa:
        http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/asiantuntijat/terveys/jalkavaivoja_kolesteroli_laakkeesta

        Nuo ovat yleensä lihasarkuutta, kramppeja ym.. Lihastuhoa esiintyy sitten noin 1/1000 tai vähemmän.

        Statiinit ovat yleensä hyvin siedettyjä.


      • miksi.valehtelet
        hpv26 kirjoitti:

        Nuo ovat yleensä lihasarkuutta, kramppeja ym.. Lihastuhoa esiintyy sitten noin 1/1000 tai vähemmän.

        Statiinit ovat yleensä hyvin siedettyjä.

        Sanoo lääkeyhtiön mannekiini!
        Mistä lukujasi revit?


      • hpv26
        miksi.valehtelet kirjoitti:

        Sanoo lääkeyhtiön mannekiini!
        Mistä lukujasi revit?

        Le vaikka täältä:
        http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/statiinihoitoon-liittyviin-lihasoireisiin-loytyy-apua/

        Lääkkeiden hyväksyminen myyntiin edellyttää tutkimusta niiden turvallisuudesta. Statiinit voivat aiheuttaa lihasoireita mutta ne ovat harvoin vakavia. Jos löytyy perusteltua tietoa niin siitä vaan ottamaan yhteyttä lääkeviranomaisiin niin nuo poistetaan myynnistä.

        Tuolla oli myös maininta siitä, että kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa voimattomuutta.


    • Aloittaja197725

      En syö kui. Mielialalääkkitä.
      Kolesterolit on ok

      Voisitteko olla tappelematta.kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe