Olen niin yksin

Varkaudelainen

Hei olen varkaudelainen niin yksin nainen.olisko varkaudessa muita samallaisia naisia jonka kanssa voidaan tulla kaveriksi ?

47

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorppaei

Mulla on kaveripiiri ja miesystävä. Ei mahdu. Lienet vähän omituinen.

• Vanjairmeli

Minä löysin etsimättä ystävän.Kavereita tulee ja menee ja huomaa kuka on lammas ja kuka susi. Itse en edes halua laumaa ympärille. Kyllä sitä oppii varovaiseksi. Etenkin tässä kaupungissa on paljon kieroja ihmisiä. Etsi joku harrastus ja sieltä ystävä. Soisalo opisto on mainio paikka.

• paska_kaupunki

Tuo on niin totta että Vakaudessa on paljon kieroja ihmisiä. Todellista ystävää tai kaveria on todella vaikea löytää, ainakaan syntyperäisestä varkautelaisesta. Kieroilevia paskoja ja selkäänpuukottajia vain ovat. Ei ihme että heillä itsekin on niin paha olo, kun ovat toisilleenkin niin paskoja. Onneksi ei tarvitse enää varkautelaisista murehtia, muutin pois.

• Oletyytyväinenasemaasi

Parempi yksin kun varkautelaisen ystävä.

• kokemustaonjapaljon

tuo on niin totta

• Josjoskuapoistäältä

Minun ystävä onkin muualta tänne tullut ja yhdessä ihmetelty varkautelaisten kyltymätöntä uteliaisuutta ja pahansuopaa asennetta. Melkein saa paeta naapureita,kun änkeävät iholle. Ja se kyselyn tulva. Mistä sä tuut. Minne sä meet. Kateellisia ovat,jos tienaat keskivertoa enemmän. Vaikka tienaat ihan raa`alla työllä esim kaikki viikonloput yöt ravintolatyössä. Kyllä siinä ropsuu lisiä yötunneista.

• Omakotiomarauha

Mitä kurjaa yksinäisyydessä on? Itse vältän ihmisiä. Ei vaan kaipaa mitään. Välttyy riidoiltakin näin. Somessa voi silloin tällöin vaihtaa kuulumiset. Valikoidusti päästän harvoja kotiin. Katson tarkkaan,etteivät varasta mitään. Luottaa ei kannata. Kaikkia asioitaan ei pidä hölöttää.

• ai_että

Onpa hienoja kavereita jos pitää kytätä omassa kotona etteivät varasta mitään. :D
        Mihin tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia ystäviä.

• Eieieikoro

Joroosissa vasta tiedetään kaikki ja otetaan infoa vastaan uusista ihmisistä. Sitten kyräillään. Ei pysy edes potilastiedot salassa.

• Panomieshelvetistä

Varsinkin kateellinen 60vuotias akka on pahin. Sitä pitäisi panna kokoyön

• 5555555

Hej hej. Hehhee.

• SinkkujenVarkaus

Varkauteen pitäisi perustaa Yksinäisten Ihmisten Seura - jossa voisi hoitaa asioitaan !

Monella yksinäisellä ei ole - mitään tekemistä - ja siten paljon aikaa !

• Heisanhopssan

Tuskin moni tulis kerhoon :D On aikaa myös varatuilla ja niillä,joilla kavereita. Ei kukaan koko ajan nyhjöä kylissä.

• SinkkujenVarkaus

Heisanhopssan

Taist ymmärtää ihan väärin - koko Seuran toiminnan ?

Siellä vaihdettaisiin kuulumisia ja olisi toimintaa - matkoja - yms yms

- ja autettaisiin tietokoneen käytössä.

Moni vanhempi kuin ei juuri osaa tietokonetta käyttää !

• On.olemassa

Joutenlahdesta löytyy jo kaksi sellaista paikkaa: mielitupa ja joutsikka. Käy niissä jos juttuseuraa kaipaat.

• PenninJänis

varkautelaiset naiset aivan omalla käytöksellään ja ajattelumaailmallaan saavat aikaan tilanteen että olevat yksin. kuka noita jaksaa katsella ja kuunnella. sitä saa mitä tilaa

• Sielläonkulta

Kuopiosta löytyy komeat ja fiksut miehet.

• Kullanluona

Terveiset Kuopiosta.

• Onnenkyyneleet69

Hei,
      Toivottavasti löydät jonkun kaverin seuraksesi!
      Tämä palsta lienee huonoin vaihtoehto kysyä, vastauksista päätellen...
      Itselläni on aivan eri kokemus ja käsitys syntyperäisenä varkautelaisena.
      En pysty allekirjoittamaan yhtään noista negatiivisista viesteistä, ikävä kyllä.
      Ehkä se on myös niin että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, mene ja tiedä :)
      Varkaus on yhtä hyvä paikka elää ja kasvattaa lapset kuin mikä tahansa muukin!
      Omasta asenteesta on paljon kiinni, itsehän niitä onnen omenoita poimimme!
      Voikaa hyvin kaikki :)

• Niinonneatäys

Totta. Jos epäilee kaikkia niin ei saavuta mitään. Luotettavia ihmisiä kyllä löytyy täälläkin. Ei minulla olisi muuten mitään. Apua saanut monessa mutkassa ja auttanut itse toisia. Itse jokainen rakentaa elämänsä . Ilkeät kannattaa unohtaa ja karsia pois. Kivaa päivää sullekin.

• tupakkaanillittävät

Menkää masentuneet yht mielenterveystoimistoon uusimaan päivityksenne!

• Pirtsakkayh

Missä masentunut yh. Valitan,mutta en ole masentunut ja ihan löytyi läheltä mies. Auttaa jopa arjen askareissa ja hellii punkassa. Ei ole hätä päivää.

• Edelleenonnellinen

Päinvastoun yh.na on iisiä. Ei ole äijää ränkymässä. Lapset om rakkaita ja ykkösiä aina. Miestä saa kodin ulkopuolella. Seksuaalinen tarve on normaalia siviilisäätyyn katsomatta. Ehkä jotkut kateellisia yh.ille. Koska meitä ei ukot pomota. Ihanaa tässä kotona tälläkin hetkellä. Hyvää illanjatkoo sullekin;) Ei se mun onnea tuhoa mitä jotkut jauhaa. Yksinäinen en ole. Kiitos oikeiden ystävien. Laatu on määrää tärkeämpi. Paskanpuhujille näytetään keskaria. Ehhehee.

• Nainentosivanhahko

Kyllä kukko olut on hyvvää.

• Anonyymi

Voi että.

• Anonyymi

johtuuko pienestä ymärysmitasa

• Anonyymi

11,5 mittanauhalla mitattu

• Anonyymi

2022 tapahtu kun olin syönyt zimassa

• Anonyymi

johtuisiko pienestä ympärysmitasta

• Anonyymi

pituutta on joku 14.6 tai 15 centtiinkin että aika pienet

• Anonyymi

että mikä sille tulikin olisi hyvä saada taas toimimaan kumin kanssa

• Anonyymi

oisko hitsautunu jotenkin

• Anonyymi

lääkärin mielipiteen tarviis

• Anonyymi

leikkaavat poiis jää terska ja varsi
      ja nahka lähtee

• Anonyymi

minulla vaan 11,5 centtiä ja oisko 14,6

• Anonyymi

siinä kovat mitat

• Anonyymi

esinahan muoto alkanunut muuttuman alkanut käpertymään sisäänpäin

• Anonyymi

muuttunut terskan päältä muoto

• Anonyymi

tapahtu 2022

• Anonyymi

ennen sitä oli normaali esinahka

• Anonyymi

ihan samoilla mitoiolla

• Anonyymi

siinä on kun mittanauhassa

• Anonyymi

koloja mitä en ole edes löytänyt

• Anonyymi

vaikka 9 tuntia menee kun yritän suoristaa sitä

• Anonyymi

jonkunlainen sairaus

• Anonyymi

kun se on niin pieni ympärysmitta

• Anonyymi

itellä paljon nahkaa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      129
      4650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3387
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3380
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      49
      3150
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2985
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      19
      2594
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2229
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe