Miten alkossa voi olla niin paskavalikoima. ulkomailla kioskeistakin saa paremmat viinakset kuin alkosta.
Alkon valikoima
4
261
Vastaukset
- IsotPuheet
Aika iso kioski saa olla jos on yli 6000 tuotetta saatavilla.....
- Laatu-Lasol
Valintasi kohdistuu siis ulkomalaisiin kioskeihin. Kai myös huoltoasemiin? Hienoa. Muutathan parempien valikoimien lähteille pikaisesti. Hinta/alkoholipitoisuus taitaa sinulle kuitenkin olla se määäräävä valintakriteeri. Onko siellä monia eri LASOL laatuja?
- Kyyninen_ihminen
Kun ei ole kilpailua, ei tarvitse välittää valikoimasta. Monopolin kaatuminen tuo suuriin kaupunkeihin paljon nykyistä paremmat valikoimat. Syrjäkylillä taas valikoima supistuu entisestään.
- KumpiPahempi
Voitko kertoa yhden kaupan systeemin lisäksi jossa on paljon suurempi vaikoima kuin Alkolla (6658) on? Minä en tiedä ainuttakaan.
Alkon valikoima on syrjäkylillä ja kaupungeissa aivan yhtä suuri - osaa joudut ehkä odottamaan 2-3 päivää. Tuotteiden siirtäminen vaikka Helsingistä Pönkäjärven Alkoon ei maksa mitään.
Alkon tuotto ja verot menevät valtion kanssaan, muita ei tule kuin veroja jos tulee niitäkään verosuunnittelun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu92799Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704