Ihana tiukka anaali!

persepanokivaa

Tykkään naida varattua naistani tiukkaan peppuun ja tietysti paljaalla. Nainen ei siitä kiihotu yhtää, eikä tykkää. Päästän spermat syvälle sisään ja vedän kullini ulos, sitten varattu naiseni lähtee töihin mäihä perseestä valuen :)

16

3177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awesrdtfyghjfds

      Onhan tuo nyt aika homoa....

      • persepanomies

        Nain eilen varattua naistani taas. Työnsin paksun suonikkaan kullini paisuneeseen pilluun antaen monta orkkua hänelle, sen jälkeen hän otti sykkivän kullini suuhunsa ja lopuksi pyllisti minulle ja työnsi anaalinsa houkuttelevasti minua kohti. Laitoin liukkaria kulliini ja työnnyin hitaasti sisään peppuun, aloin naimaan kunnolla ja lopulta laukesin sisälle. Mäihä valuu perseestä, kun varattu naiseni lähti takasi kotio miehensä luo :)


    • persepanomies

      Nain tänään varattuani naistani takaapäin pusikossa ja ennen ku laukesin, verin kullini ulos ja laukesin hänen suuhunsa, sitten varattu nainen lähti taas ukkonsa luo hymyssä suin mäihä suupielistä valuen :)

      • häähäähooo

        Siis vedit piikkipuskaa jota luulit jonkun pirihoron hajuraoksi no aaahahaaaa


      • persepanomies

        Ihana kattoo ku varatun naiseni anaali sykkii ja runkkaat samalla, sit vaan työnnyt sisään päästäen spermat peppuun..uuh..tänään tuli kakkaa kikkeliin samalla ku verin ulos kullini perseestä :)


    • persepanomies

      taas tuli pantua varattua naistani joka reikään ja lopuksi tyhjensin pussinni tuonne ihanaa sykkivään anaaliin..ny on kulli hellänä :)

      • Jäiköpäälle

        Toiset on saanut isältä vitsaa ja jotkut löylykauhasta?


    • persepanomies

      nain varattua naistani mieluimmin anaaliin ku pilluun, Anaali sykkii niin ja on tiukka..uuh..

      • kakkospesää

        Eiköhän nyt jokainen terve mies mieluummin paina kullinsa tiukkaan peppuun kuin löysään limaiseen pilluun!


      • kyselija29

        Mielenkiinnosta ihan kysyn, että ootko sää sitten joskus joutunut ottamaan löylykauhan perseesen kun sitä niin innolla jaat muille? Tai onko joku potkinut niin pahasti päähän että täytyy purkaa agressioitaan netissä suomi24 peppuseksipalstalla?


      • totta_on

        Löylykauhamiehen on raiskannut iso, karvainen, kaljamahainen juoppomies. Niinpä hän kuvittelee mieluummin löylykauhan perseeseensä kuin sen karvaisen ukon mulkun.


      • Anonyymi
        totta_on kirjoitti:

        Löylykauhamiehen on raiskannut iso, karvainen, kaljamahainen juoppomies. Niinpä hän kuvittelee mieluummin löylykauhan perseeseensä kuin sen karvaisen ukon mulkun.

        Panen lissua anaaliin.... monta kertaa päivässä.


    • Anonyymi

      Moni mies, myös osa mun miespuoliseäista ystävistä, mies siis olen itsekkin, ottaa naiseltaan persettä vaikka väkisin.

    • Anonyymi

      Jos oma akka ei vakisuhteessa koskaan anna persettä niin sitten pitää nussia se perse vaikka pakolla.

      • Anonyymi

        Vaihda ennemmin akka kuin syyllistyt raiskaukseen!


    • Anonyymi

      Tykkäähän naisesi imeä reiässään käynyttä kakanhajuista ja makuista patukkaa?

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe