Jokin aika sitten -98 mallin 2.0L 98kw SOHC neon alkoi yskimään 1300-1600RPM. Puola, tulpat ja johdot vaihdettu. Mitään vikakoodia ei puolan vaihdon jälkeen ole ollut. Lambdatkaan eivät näyttäisi olevan ongelma. EGR on myös kunnossa. Onkos valistuneita vinkkejä siitä, mikä vielä voisi olla vikana?
Chrysler neon yskii. Mikäköhän avuksi?
4
145
Vastaukset
- katuja
Jaaha eli siiis röpöttää pintakaasulla, jospa se on vain karstoittunut?
- uskopoisvaan
Ajat suoraan paaliin sen niin johan helpottaa..
- datsu
Mulla -98 neoni, alkoi keväällä nykimään ettei ajosta tule mitään, puola vaihdettu, joku viisas sanoi et pensa suodatin tukos, se on tankin edes, rungossa kiinni, mulla kahdella letkulla toinen tankkiin toinen moottorille, mistään ei löydy kahdella letkulla, kolmella vaan, voiskohan laittaa jonkun tarvike osan, toisesta sisään ja toisesta ulos, ollu muutenkin huono auto, aina jokupaikka retajaa.
- realmään7
DODGE Neonin mallivuosi 1995 tuli markkinoille vuoden 1994 alussa Yhdysvalloissa ja se suunniteltiin valmistuskustannuksiltaan edulliseksi.
-Säästösyistä kannentiiviste vaihdettiin suunnitellusta kolmikerroksisesta hieman halvempaan, jota ei suunnittelussa otettu huomioon aiheuttaen tiivisteen hajoamisen ennenaikaisesti.
-mene Dodge palstalle täältä kyselemään, osta oikea Chrysler niin olet mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432917Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423622669Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta592642- 422293
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251669- 481546
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691510- 1001480
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391425