Elikkä millainen on ihannepuoliso? Tässä voidaan tehdä vertailua sitten vl:ien ja ei vl:ien välillä.
Millainen on vl:n/ei-vl:n ihannepuoliso?
31
2163
Vastaukset
- ei-vl
Oma aviomieheni on juuri se ihanne mieheni.Raitis,kiltti,haliva,suukotteleva,perheen kanssa viihtyvä,ihania piniä kosketus haleja aina ohimennen,kunnioittaa minua niin vaimona kuin äitinäkin...Viihtyy hyvin lasten kanssa ja jaksaa heidän kanssaan touhuta.Perhe hänelle tärkeämpi kuin omat menot...Yhdessä teemme kaikki kotityöt,ja yhdessä myös pihaamme hoidamme..Illalla kun menemme nukkumaan niin toisiimme halien kietoudumme,hyvät yöt suukolla toivotamme,ja siihen nukahdamme...Tästä on hyvä aina jatkaa huomiseen:)
- Lars Leevi
Montas lasta teillä on? Meillä ei vielä yhtään, mutta harjoitellaan kovasti. Naimisissa ei olla vielä.
- Huonosti kävi
Lars Leevi kirjoitti:
Montas lasta teillä on? Meillä ei vielä yhtään, mutta harjoitellaan kovasti. Naimisissa ei olla vielä.
***Meillä ei vielä yhtään, mutta harjoitellaan kovasti. Naimisissa ei olla vielä.***
johtokunnan jäsenet, jotka luki oheisen kommentin pyörtyi ja nielaisi Nortin tumpin. - ei-vl
Lars Leevi kirjoitti:
Meillä on kolme ihanaa lasta,yksi poika,ja kaksi tyttöä.Enempää lapsia meille ei ehkä "siunaannu" sillä seuraava raskaus saattaisi viedä lapsilta äidin ja mieheltä vaimon.
Onnea yritykselle,ja avioliiton voi solmia vasta sittenkin kun ensinmäisen lapsen pää näkyy:)
- Beta
Olen itsekin usein miettinyt, että onko ei-uskovaisilla ja uskovaisilla erlaiset ihanteet esim. ulkonäön suhteen? Voin olettaa toki, että vl.:t pitävät naisista, jotka eivät meikaa tms. Olisi kuitenkin mukava tietää, että pidättekö koskaan kauniina esim. vastaantulevaa ei-vl. naista? En nyt tarkoita itään himoitsemista, mutta kääntyykö koskaan pää ihan "viattomasti"?
Tai mitä mieltä ei-vl. miehet ovat vl. naisista? Onko mukava kun he eivät meikkaa, vai onko sillä väliä?
Itse en ole vl. mutta usein katselen vl. miehiä. Mielestäni useat osaavat pukeutua ihan hyvin.- rude
Tämähän on sarjakuvien pilakuvista tuttua, että mies kävellessään kadulla vaimonsa kanssa näkee seksikkäästi pukeutuneen nuoren blondin jääden tätä katsomaan ja vaimo on myrtyneen näköinen.
Katselen toki vieraita naisia, mutta en usko sen olevan syntiä, vaikka raamattu sanookin, että joka katselee naista himoiten, on jo sydämessään tehnyt huorin.
Jos vastaan kävelevä nainen, olkoon kuinka nätti hyvänsä, tupakoi, käännyn inhoten pois.
- Eliza
Minulla, juuri minulla, on paras ! Harmi, että jouduin hänet kätkemään. "Kell´ onni on, se onnen kätkeköön !"
- ville vallaton
Olen vl-mies ja ollut naimisissa n.20 vuotta.
Hyviä puolia vaimossani on ollut:
- on seksikäs ja haluttava
- jaksaa hoitaa lapsia ja uhraa heille aikaa
- on hyvässä ammatissa, tuo perheeseen hyvinvointia
- tekee hyvää ruokaa, jos sille päälle sattuu
- tekee väsymättä kotitöitä
Huonoja puolia ovat taas:
- ei ymmärrä monimuotoisesta seksistä mitään
- keitto-ja puuropata unohtuvat liedelle
- panee pyykkikoneeseen suruta aivan liian paljon kerralla valikoimatta laadun tai pesulämpötilan mukaisesti.
- täyttää tiskikoneen huolimattomasti
- panee ruokiin liikaa ärtsyjä mausteita
- on liian tiukkapipoinen uskonasioissa käytännöllisellä tasolla
- liian tosikkomainen
- ei osaa huolehtia autostaan
- siivouksessa liian suurpiirteinen, tekee hutasemalla hommat
- liian mustasukkainen, aivan turhaan
- puuttuu liikaa isän kasvatusmetodeihin
- ei luota toiseen ollenkaan
- ei kuuntele järkipuhetta
- liian tuhlailevainen, ei osaa säästää, ostaa hömpötyksiä
- ...luetteloa voisi jatkaa
Ihannepuoliso olisi tällainen:
- ei nipota turhista
- tekee miehen mieliruokaa
- ei tiukkapipoinen
- ei tupakoi
- ymmärtää ja toteuttaa miehen seksuaalisia
erityistarpeita
- harrastukset olisivat samankaltaisia
- ei nosta mekkalaa, vaikka mies tekis joskus syntiä vaikkapa menemällä pyhänä pilkille.- sinulla
Mutta jos nuo seksijutut johtuu raskauden pelosta? Ja kuka sitä jaksaa niitä nurkkia niin tarkasti jatkuvasti siivota.
Jeps, pistin itse tuon gallupin pystyyn, mutta kyllä kai itseäkin sopii kehua :)
Mutta vastaanpa itsekin.
Ihanne: mukava, hellä, sopiva, rakastettava, ei haasta riitaa ja pyri ärsyttämään minua niin kuin ei muitakaan ihmisiä, on rauhaisa, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei kanna kaunaa, ei ole tuulen viemää sorttia, on pysyväinen luonteeltaan, siis ei ihastu suin päin ja kääntele päätään kauniiden naisten perää niin kuin tuuliviiri, on päättäväinen, tietysti meikäläinen, tykkää mun jutuista, antaa myös mulle tilaa elää ja elää itsekin, on huolehtivainen ja auttavainen, mielellään siis auttaa, pyytää anteeksi, jos on loukannut, ei pilkkaa ja sorsi ketään tai puhu muista huonosti, sanoo tykkäävänsä minusta, teot ja puheet ovat yhtä..., vois olla niin, että se ei niin paljo puhuis, mä siis olisin enemmän äänessä tai tasapuolisesti, ei ainakaan minkään puheripulin omaava sais olla, antelias, katsoo lähimmäisen parasta, ei ole koston himoinen, on rehellinen, luotettava ja uskollinen,
ja sillä on silmät kuin sielun peili...- Poikamies
Kaikki toiveesi passaa minuun täydellisesti.:-))
Miten ois, laitetaanko rytkyt yhteen? Poikamies kirjoitti:
Kaikki toiveesi passaa minuun täydellisesti.:-))
Miten ois, laitetaanko rytkyt yhteen?ei ole tapana ottaa sikaa säkissä, jotanka en pistä hynttyitä yhteen.
Pistähän siis lista millainen olet. Vastaan sitten kelpaisitko.
Ai, niin myös ulkoisesti mua tulee miellyttää, mun silmää siis.
Sitä paisti olen aika tosikko. En ymmärrä kaiken laista huumoriakaan... Tuokin juttu tuossa yllä on ihan totta. Se on tietysti huvittavaa, että mun tosiasioista näyttää tulevan huumoriasioita joittenkin mielestä.- Kokki
Leenu.n kirjoitti:
ei ole tapana ottaa sikaa säkissä, jotanka en pistä hynttyitä yhteen.
Pistähän siis lista millainen olet. Vastaan sitten kelpaisitko.
Ai, niin myös ulkoisesti mua tulee miellyttää, mun silmää siis.
Sitä paisti olen aika tosikko. En ymmärrä kaiken laista huumoriakaan... Tuokin juttu tuossa yllä on ihan totta. Se on tietysti huvittavaa, että mun tosiasioista näyttää tulevan huumoriasioita joittenkin mielestä.*Sitä paisti olen aika tosikko.*
sisäpaisti? Kokki kirjoitti:
*Sitä paisti olen aika tosikko.*
sisäpaisti?sen miten haluat. En ala sisälukemaan ja korjaamaan kaikkea. Olkoot mielessäsi mikä vaan vaihtoehto.
- Joonatan
Mitä mieltä olet minunlaisestani.
Ensin taustatietoja
Olen uskovainen poika pohjanmaalta.
Olen syntynyt suureen perheeseen, iso-osa on naimisissa. Enään vain minä, sekä alle 18 vuotiaat ovat vapaita.
Ikää on kertynyt 23 v.
Ihanne vaimoni:
Hänellä kyllä pitää olla muutakin,
kuin vain kaunis ulkonäkö.
Ihminen on kauneimmillaan, kun se on sinut itsensä kanssa.
mielellään iloinen, empaattinen, rauhallinen, rehellinen ja ei pahan puhuja, hyväksyy erilaiset ihmiset.
tällainen olen minä
- Rauhallinen
- Ujo (haluan hyväksyä itseni, mutten pysty)
- iloinen (silloin kun koen onnistumisen tunteita)
- Hyväksyn erilaiset ihmiset (toiset ovat sosiaalisempia toiset ei)
- Pidän mukavasta seurasta.
- En pompi sinne tänne, vaan mielelläni pysyn totutussa.
- minulla on kuulemma surulliset silmät
- mielestäni kaikki ihmiset ovat yhtä tärkeitä.
- en puhu pahaa toisista, en edes pilkkaajista
- oudossa seurassa en uskalla puhua
- tutussa seurassa puhun, mutten mahdottomasti.
- Olen pohjimmiltani iloinen, vaikkei se näy aina päälle päin.
- En missään nimessä pystyisi valehtelemaan, en huijaamaan, enkä varastamaan, edes niiltä, jotka ovat minulta varastaneet, valehdelleet tai huijanneet.
Harrastukseni:
- piirtäminen
- pianon soittaminen (en osaa nuotteja)
- lenkkeily sekä voimistelu
- joskus iltakylät seurojen jälkeen.
Kerro, olenko sellainen, jota voisit harkita vaimoksi.
PS. Sikaahan ei kannata säkissä ottaa, vaan pitää tietysty myös tutustua kasvotusten.
PSS. Sun kirjoitukset ovat jotenkin mieleeni, en tiedä miksi. Joonatan kirjoitti:
Mitä mieltä olet minunlaisestani.
Ensin taustatietoja
Olen uskovainen poika pohjanmaalta.
Olen syntynyt suureen perheeseen, iso-osa on naimisissa. Enään vain minä, sekä alle 18 vuotiaat ovat vapaita.
Ikää on kertynyt 23 v.
Ihanne vaimoni:
Hänellä kyllä pitää olla muutakin,
kuin vain kaunis ulkonäkö.
Ihminen on kauneimmillaan, kun se on sinut itsensä kanssa.
mielellään iloinen, empaattinen, rauhallinen, rehellinen ja ei pahan puhuja, hyväksyy erilaiset ihmiset.
tällainen olen minä
- Rauhallinen
- Ujo (haluan hyväksyä itseni, mutten pysty)
- iloinen (silloin kun koen onnistumisen tunteita)
- Hyväksyn erilaiset ihmiset (toiset ovat sosiaalisempia toiset ei)
- Pidän mukavasta seurasta.
- En pompi sinne tänne, vaan mielelläni pysyn totutussa.
- minulla on kuulemma surulliset silmät
- mielestäni kaikki ihmiset ovat yhtä tärkeitä.
- en puhu pahaa toisista, en edes pilkkaajista
- oudossa seurassa en uskalla puhua
- tutussa seurassa puhun, mutten mahdottomasti.
- Olen pohjimmiltani iloinen, vaikkei se näy aina päälle päin.
- En missään nimessä pystyisi valehtelemaan, en huijaamaan, enkä varastamaan, edes niiltä, jotka ovat minulta varastaneet, valehdelleet tai huijanneet.
Harrastukseni:
- piirtäminen
- pianon soittaminen (en osaa nuotteja)
- lenkkeily sekä voimistelu
- joskus iltakylät seurojen jälkeen.
Kerro, olenko sellainen, jota voisit harkita vaimoksi.
PS. Sikaahan ei kannata säkissä ottaa, vaan pitää tietysty myös tutustua kasvotusten.
PSS. Sun kirjoitukset ovat jotenkin mieleeni, en tiedä miksi.mutta ikä ei ole standardirajoissa. Sillehän ei tietysti voi mitään. Mutta faktahan se on.
- tarkkailija...
Leenu.n kirjoitti:
mutta ikä ei ole standardirajoissa. Sillehän ei tietysti voi mitään. Mutta faktahan se on.
Leenu, minusta tuntuu, että sinä ja Hynde sopisitte yhteen. Ainakin teillä on molemmilla uskonasiat yhtä kirkkaasti hallinnassa.
Tosin teillä on pitkä etäisyys, kun toinen asuu oulussa ja toinen espoossa. - Joonatan
Leenu.n kirjoitti:
mutta ikä ei ole standardirajoissa. Sillehän ei tietysti voi mitään. Mutta faktahan se on.
Olis kiva tietää.
Ja eihän ikäero aina välttämättä haittaa.
kirjoituksista päätellen uskosi ja luonteesikin ovat hyvin saman kaltaiset ku mulla. Tai uskohan on kaikilla meikäläisillä sama, mutta sullon samanlaisia ajatuksia jne...
Mulle käy puolisoksi ihan vaan minkä ikäinen tahansa, kuhan se vain on tarpeeks kypsä ja muuten mulle sopiva (18 - 40 v). toki oishan se aina parempi, jos puolisokin olisi samasta ikäryhmästä. Joonatan kirjoitti:
Olis kiva tietää.
Ja eihän ikäero aina välttämättä haittaa.
kirjoituksista päätellen uskosi ja luonteesikin ovat hyvin saman kaltaiset ku mulla. Tai uskohan on kaikilla meikäläisillä sama, mutta sullon samanlaisia ajatuksia jne...
Mulle käy puolisoksi ihan vaan minkä ikäinen tahansa, kuhan se vain on tarpeeks kypsä ja muuten mulle sopiva (18 - 40 v). toki oishan se aina parempi, jos puolisokin olisi samasta ikäryhmästä.väliltä olen siten siis. En oikeesti viiti paljastaa ikää, jotkut tutut vois tunnistaa. Vai eipä siinä, jotkut tietää mun nikin. Mutta se olis varmaa, että jos tuon ikäiseen suostuisin, niin kyllä olis naurulla määrät. Se on ihan totta. Enkä mä itsekään halua mitään pomppivaa bambia. Sori, kenties et ole bambi, mutta kumminkin.
- Joonatan
Leenu.n kirjoitti:
väliltä olen siten siis. En oikeesti viiti paljastaa ikää, jotkut tutut vois tunnistaa. Vai eipä siinä, jotkut tietää mun nikin. Mutta se olis varmaa, että jos tuon ikäiseen suostuisin, niin kyllä olis naurulla määrät. Se on ihan totta. Enkä mä itsekään halua mitään pomppivaa bambia. Sori, kenties et ole bambi, mutta kumminkin.
No ei sun oo sit pakko. Tää uskovaisten porukka on aika kivaa. Aina kun seurojen jälkeen mennään iltakyliin, porukka on jotenki "ystävällisiä".
He niin kiltisti kääntävät selkänsä, ja puhuvat ystävälliseen ääneen toisista (jotka ei oo kuulemas) pahaa.
Ilmeisesti itekin olen heille kiinnostava puheenaihe, ku käyttäytyvät mua kohtaan niin taivaallisen ihanasti. Kommenteilleni nauretaan ja...
Ihanaa tää uskovaisen elämä. Ja naiset, ei kai ne ees huomaa mua. jotku kyl on yrittäny mua, mut en oo juuri niitä halunnut, ku eivät olleet mun makuuni.
Ku Taivaan isä on mulle siunannut noita ihania "ystäviä", jotka selvästi pitävät seurastani. Olen niin hiljainen ja....
Jospa se joskus antais vaimonkin mulle. sellaisen samanlaisen, joka nauraa minut tärviölle ja sanoo, et on siinäki naurettava Jumalan luomus. oikea älykääpiö.
En jaksa elää enää, vaikka olis nii hirveen kivaa.
Eihän mun kannata olla olemassa?
Ymmärrän täysin, miks minuun suhtaudutaan huonosti.
Olen ylimääräinen. Ylijäämäuskonveli, jolla ei varmaan oo oikeusta ees taivaankodin perintöön... - Hynde
Joonatan kirjoitti:
No ei sun oo sit pakko. Tää uskovaisten porukka on aika kivaa. Aina kun seurojen jälkeen mennään iltakyliin, porukka on jotenki "ystävällisiä".
He niin kiltisti kääntävät selkänsä, ja puhuvat ystävälliseen ääneen toisista (jotka ei oo kuulemas) pahaa.
Ilmeisesti itekin olen heille kiinnostava puheenaihe, ku käyttäytyvät mua kohtaan niin taivaallisen ihanasti. Kommenteilleni nauretaan ja...
Ihanaa tää uskovaisen elämä. Ja naiset, ei kai ne ees huomaa mua. jotku kyl on yrittäny mua, mut en oo juuri niitä halunnut, ku eivät olleet mun makuuni.
Ku Taivaan isä on mulle siunannut noita ihania "ystäviä", jotka selvästi pitävät seurastani. Olen niin hiljainen ja....
Jospa se joskus antais vaimonkin mulle. sellaisen samanlaisen, joka nauraa minut tärviölle ja sanoo, et on siinäki naurettava Jumalan luomus. oikea älykääpiö.
Olen ylimääräinen. Ylijäämäuskonveli, jolla ei varmaan oo oikeusta ees taivaankodin perintöön...Noin nuorena jo ikäloppu. Ryhdistäydy. Ei tule mitään jos et ole itsesi kanssa kunnossa katos ku hyvä sisäinen mieli heijastuu. Haluatko kuin itsesi, itsesäälissä rypevän? jos et niin ryhdistäydy. Anteeksi jos tämä loukkaa, ei ole tarkoitus, jos vaan et luota että joskus saat puolison niin elämäsi menee murehtien.
Luota siihen että Jumala tahtoo sinun parasta ja tyydy siihen.
Keskusteluillasta pätkä vanhoilla päivillään naimisiin mennyt sanoi: " Joku katkerana saattaa tilittää: Jumala ei ole antanut minulle aviopuolisoa, miks olis pitäny antaaa. Oletko ansainnut jotenkin paremmin kuin joku toinen? Joonatan kirjoitti:
Olen ylimääräinen. Ylijäämäuskonveli, jolla ei varmaan oo oikeusta ees taivaankodin perintöön...Sä suutuit mun kommentista suotta. Ilmeisesti sulla on joku ihannekuva minusta, mikä ei ole todellinen...
ja enhän mä voi alkaa sisäsyntyisiä periaatteita muuttamaan. Jos mulla on joku ikähaarukka olemassa, niin ei sille voi mitään. Joskus se on ollut tiukempikin kuin nyt.
Mä pystyn kyllä mailaamaan eri ikäisten kanssa, siinä ei ole mitään ihmettä, kaverimielessä.
Toki saat mailia heittää, jos haluat.
[email protected]Leenu.n kirjoitti:
Sä suutuit mun kommentista suotta. Ilmeisesti sulla on joku ihannekuva minusta, mikä ei ole todellinen...
ja enhän mä voi alkaa sisäsyntyisiä periaatteita muuttamaan. Jos mulla on joku ikähaarukka olemassa, niin ei sille voi mitään. Joskus se on ollut tiukempikin kuin nyt.
Mä pystyn kyllä mailaamaan eri ikäisten kanssa, siinä ei ole mitään ihmettä, kaverimielessä.
Toki saat mailia heittää, jos haluat.
[email protected]sekä sisäinen että ulkoinen kauneus on katsojan silmissä. Itseä joku toinen voi kehua nätiksi, joku toinen jättää kehumatta, myös ajatusmaailmasta joku toinen pitää, joku toinen taas ei. Sen ainakin täällä olen päässyt huomaamaan. Mutta pistä vaan mailia. En mä siitä pahaksi tule.
Joonatan kirjoitti:
Olen ylimääräinen. Ylijäämäuskonveli, jolla ei varmaan oo oikeusta ees taivaankodin perintöön...jos pahoitin mielesi. En tarkoittanut.
- peke
Joonatan kirjoitti:
Olen ylimääräinen. Ylijäämäuskonveli, jolla ei varmaan oo oikeusta ees taivaankodin perintöön...no kuuleppa joonatan kyllä se aviopuoliso tulee kun sen aika on ei muuta kun pää pystyyn itse olen 28v.. mies mutta löysin joulukuussa seurustelukumppanin joka on mua 11 v vanhempi mutta olen kiitollinen hänestä taivaan isälle!!! pistä kädet ristiin niin taivaanisä vastaa aikanaan kyllä tiedän tuon tunteen itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa...
peke kirjoitti:
no kuuleppa joonatan kyllä se aviopuoliso tulee kun sen aika on ei muuta kun pää pystyyn itse olen 28v.. mies mutta löysin joulukuussa seurustelukumppanin joka on mua 11 v vanhempi mutta olen kiitollinen hänestä taivaan isälle!!! pistä kädet ristiin niin taivaanisä vastaa aikanaan kyllä tiedän tuon tunteen itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa...
Iän puolesta et kyllä olis sopiva, mutta eipä se katso ikää. Mä olisin ollu iän puolesta sopivampi. Lähempänä olisit mun ikää ollut, mutta Jumala antaa puolison. Itse olen ollut iän kanssa kahleissa, mutta kaipa se on sit tarkoitettu niin... Eikä minusta vielä 23-vuotiaana, kuten Joonatan on, ole mitään kiirettä ja hätää. Itsekin toisaalta pärjään yksinäisenä, mutta toisaalta haluan puolison. Aina yksinolo ei ole kivaa. Mukavan ihmisen seura tekee onnelliseksi, vaikka kyllä itsekseenkin voi olla positiivisella päällä. Suotta ei myöskään kannata alkaa murehtimaan.
- Joonatan
Leenu.n kirjoitti:
Iän puolesta et kyllä olis sopiva, mutta eipä se katso ikää. Mä olisin ollu iän puolesta sopivampi. Lähempänä olisit mun ikää ollut, mutta Jumala antaa puolison. Itse olen ollut iän kanssa kahleissa, mutta kaipa se on sit tarkoitettu niin... Eikä minusta vielä 23-vuotiaana, kuten Joonatan on, ole mitään kiirettä ja hätää. Itsekin toisaalta pärjään yksinäisenä, mutta toisaalta haluan puolison. Aina yksinolo ei ole kivaa. Mukavan ihmisen seura tekee onnelliseksi, vaikka kyllä itsekseenkin voi olla positiivisella päällä. Suotta ei myöskään kannata alkaa murehtimaan.
että on muitakin, jotka eivät ole saaneet aviopuolisoa heti, kun ovat halunneet.
Ehkä Jumala ei halua antaa minulle vielä.
Pitää kuitenkin rukoilla, että saisi.
Kyllä kai tästä yksinäisyydestäkin löytyy hyviä puolia, kun jaksaa ettiä.
esim. omaa aikaa enemmän, talouden hoitaminen on helpompaa
Voi pitää pienempää autoa, jonka käyttökulut ovat pienemmät.
Asunnon ei tarvitse olla iso,
voi ostella enemmän harrastusvälineitä itselleen yöt saa nukkua rauhassa ja voi vapaammin mennä.
En ole kuitenkaan niin itsekäs, ettenkö voisi noista luopua, jos saisin puolison.
Olen huomannut, ettei murehtiminen ole hyväksi.
Haluan kiittää Taivaan Isää kaikesta siitä, mitä olen saanut!
- Isän päälle uskova
Oma ihhaanne puooliiso on oleva ehhoottomasti USKOVA ja Mehheevä ja lesseevä
- uskovaine puoliso
mihin sinä tarvitsisit oikein hyvää puolisoa?
Tässois yksi sellanen!
Uskova, tos mehheevä ja ihka lessevä.
Just sellanen, ku tahot!
Voitko enempäti toivoa?
Lyödäänhän rytkyt yhteen, meistähä tulisi todella hyvä pari!
Nii sellasta vielä piti kysymäni, että ookko nää ukko vai akka.
Mullei silloo mittää vällii, ku molemmat käy yhtä hyvin.
Mut jos oot nuor, ni säähän voit lukkee sen jo ilimasta, että me sovittaan yhtehen! - on sellainen
Isän päälle uskova, eli viimesen päälle uskovainen mies. ethännää ooo mies. jos oot nainen, mennäänks yhtehn. Jos nää oot mies, tervemenoa seuroihin ettinh naista
- Tomiina
Onko oikevvaa halluuva oikejjaa puolisooa, jos sellaista ei voi saajja.
Eikö voisi ottoo sellasen, jonka saa, vaikkei siinä oiskaa mittää, ja riemurasia piilosa. kyllä se rassiia kuitenki kaikista naisista löytyy, usko pois. ja ku sen löytää, ni voi tehhä sitä, mitä puoliison kans ylleensä tehhään.
Ja pittää tietysti olla uskomassa molempien, jotta taivaaseen pääsee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293115- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61107- 58971
- 69955
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu167877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66850Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794